1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
«X»
«X» սակագնային պլան
   «Y» սակագնային պլան
Կանխավճարային
Հետվճարային

«X» սակագնային պլան
30 ԳԲ ինտերնետ 
Կանխավճարային
Կանխավճարային
  Հետվճարային

«X» սակագնային պլան

x_tariff_planKinodaran
x_tariff_planYandex Plus
x_tariff_planYoutube
x_tariff_planTikTok
x_tariff_planInstagram
x_tariff_planFacebook
x_tariff_planSpotify
x_tariff_planClubHouse
x_tariff_planViber
x_tariff_planWhatsapp
x_tariff_planTelegram
x_tariff_planMessenger
x_tariff_planX
x_tariff_planZoom
x_tariff_planZangi
x_tariff_planNetflix
x_tariff_planSnapchat
x_tariff_planIMUSIC
x_tariff_plan«Иви» առցանց կինոթատրոնն առանց ծառայության վճարի ակտիվացնելու համար ուղարկեք *484*30#
x_tariff_planApple Music
!
ԻՆՏԵՐՆԵՏ
30 ԳԲ
ԶԱՆԳԵՐ
3000 րոպե!
ԶԱՆԳԵՐ ՑԱՆՑԻ ՆԵՐՍՈՒՄ
!
SMS
500!
Առանց բաժանորդագրության վճարի
x_tariff_planKinodaran
x_tariff_planYandex Plus
x_tariff_plan«Иви»
Ակտիվացման գին
5000 դրամ/30 օր



Ընտրեք միանալու տարբերակը
arrow
Անցնել Viva-ին՝ պահպանելով հեռախոսահամարը
data-sf-ec-immutable=
sim
Ակտիվացնել սակագնային պլանը՝ ձեր սմարթֆոնով
data-sf-ec-immutable=
Հուշում
  • Եթե «Viva» կամ «TOURIST UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Եթե «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*1# հրահանգը իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Viva-ի «X» և «Y» սակագնային պլանների կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդները կարող են ակտիվացնել «Yandex Plus» ծառայությունը «My Viva» հավելվածում: Կանխավճարային բաժանորդագրության դեպքում ծառայությունն ակտիվանում է ներառված փաթեթների հաջորդ վերաակտիվացման պահին, իսկ հետվճարայինների դեպքում՝ ակտիվացմանը հաջորդող ամսվա առաջին օրը:

 

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ակտիվացման գին
5000 դրամ/30 օր

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ընթացքում 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, Ձեր հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտին Ձեր հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում՝ «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:

Ծառայությունների սակագներ
 

Նախքան գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտը ներառված փաթեթները սպառելուց հետո

Գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո
Դեպի Viva15 դրամ/րոպե*15 դրամ/րոպե

Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր

35 դրամ/րոպե35 դրամ/րոպե
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])79 դրամ/րոպե79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5 դրամ/SMS15 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS20 դրամ/SMS
Ինտերնետ 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ:

Հաշվի վրա 100 դրամից պակաս լինելու դեպքում ինտերնետի օգտագործման հնարավորությունն արգելափակվում է:

Օրական ինտերնետ-փաթեթներ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» հասանելի են:

* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե


Այլ պայմաններ
Սեփականատիրոջ փոփոխություն - 500 դրամ

Հրահանգներ

 

Գործողություն«X»
Անցում դեպի սակագնային պլան*208*5000#!
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ ընթացիկ «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո *208*5000*1#
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ «TOURIST UNLIM» և «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդների համար*208*5000*2#!
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում*208#
«My Viva» հավելվածի միջոցով
Զանգահարելով 111 և հետևելով հրահանգներին
Ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթների վերաակտիվացում*208*4#
Ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո դեպի սակագնային պլան անցման չեղարկում *208*0#
 

 

Ներբեռնեք «My Viva» հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store»-ում :

 

 

Անցում այլ կանխավճարային սակագնային պլանների

 

Սակագնային պլանՀրահանգԱնցման արժեքը
(դրամ)
«Y» *208*3000#
3000
«START» *208*2000#
2000
«START+» *208*2500#
2500
«UNLIM» *208*4500#
4500
«UNLIM Basic» *208*2999#
2999
«GO» *131*333#500
Ինչպես անցնել սակագնային պլանին
  • Եթե «Viva», «ԵՍ», «GO», «Ալո մենք», «Բարբառ» սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*5000# հրահանգը

  • Եթե հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «X» սակագնային պլանին:

  • Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք

    Կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Viva»-ի ցանց և ակտիվացնել «X» սակագնային պլանը:
    Պարզապես անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:

  • Եթե «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*5000# հրահանգը` անմիջապես անցում կատարելու համար «X» սակագնային պլանին
    Ուղարկեք *208*5000*1# հրահանգը` Ձեր ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո անցում կատարելու համար

  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային , SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Viva - ի բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում : Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Viva - ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում : Ուստի , SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից , այդ թվում ` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից , ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից , բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից : Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար ` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը :
  • USSD հրահանգի միջոցով սակագնային պլանին կարող են անցում կատարել «UNLIM», «UNLIM Basic», «START», «START+», «Z», «Y», «Viva», « Բարբառ », «ԵՍ», «GO», « Ալո մենք » սակագնային պլանների բաժանորդները : Այլ կանխավճարային և հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդները սակագնային պլանին անցնելու համար պետք է անձնագրով կամ նույնականացման քարտով դիմեն Viva - ի սպասարկման կենտրոն :
  • Առաջին անգամ ակտիվացված բջջային քարտի վավերականության ժամկետը 105 օր է :
  • Եթե «X» սակագնային պլանի տարբերակի գործողության ժամկետում բջջային քարտի վավերականության ժամկետը սպառվում է , փաթեթով տրամադրվող ծառայությունները կասեցվում են մինչև հաշվեկշռի վերալիցքավորումը , այլապես՝ դադարեցվում :
  • «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» և «Super 0 օրական» ծառայությունները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում: «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «Super BIT» և «Super զույգ» ծառայությունները, իսկ այնուհետև՝ ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթները: Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «BIT», «Super BIT» կամ «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս կօգտագործվեն նշված ծառայություններով տրամադրվող մեգաբայթերը:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «Super 0 օրական» ծառայությունը ակտիվացնելու դեպքում նախ սպառվում են սակագնային պլանով ներառված րոպեները, իսկ այնուհետև ծառայության րոպեները։
  • « Վիվա Բոնուս » ծրագիրը հասանելի է «X», «Y» , «Z» , «START», «START+», «UNLIM», և «UNLIM Basic» սակագնային պլանների բաժանորդների համար : Սակայն « Վիվա Բոնուս » ծրագրով տրամադրվող խոսելաժամանակի կամ ինտերնետ փաթեթները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում : « Վիվա Բոնուս » ծրագրով խոսելաժամանակի փաթեթ ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում է սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթը , այնուհետև՝ « Վիվա Բոնուս » ծրագրով ակտիվացված փաթեթը : « Վիվա Բոնուս » ծրագրով «BIT» և «Super BIT» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «BIT» և «Super BIT» ծառայությունները , իսկ այնուհետև՝ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ - փաթեթը :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունները գործողության 30- օրյա ժամկետը սպառվելուց հետո զրոյանում են , և արգելափակվում է սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունը :
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը , SMS ուղարկելու հնարավորությունը , ինտերնետը , ինչպես նաև սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունն ավտոմատ չեն երկարացվում և հասանելի չեն ռոումինգում : Ծանոթացեք   ծառայությունների սակագներին ռոումինգում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթները կարելի է սպառել ակտիվացման պահից սկսած 30 օրվա ընթացքում : Գործողության ժամկետից շուտ ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները կարելի է վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *208*4#. այդ դեպքում գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր՝ նոր փաթեթների ակտիվացման պահից սկսած :
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «X» սակագնային պլանով տրամադրվող 3000 րոպե խոսելաժամանակը , ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30- օրյա ժամկետից շուտ 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո , բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում , ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ , որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30- օրյա ժամկետը լրանալուց հետո փաթեթների չակտիվանալու դեպքում՝ օրական 500 ՄԲ տրամադրող ինտերնետ փաթեթի ավտոմատ ակտիվացումը կասեցվում է : Այնուհետև ինտերնետից օգտվելու համար՝ բաժանորդը կարող է ակտիվացնել օրական ինտերնետ փաթեթ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ » ծառայությունները :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին բավարար գումար լինելու դեպքում գումարը գանձվում է և փաթեթներն ավտոմատ երկարացվում են , հակառակ դեպքում՝ ծառայությունն ապաակտիվացվում է և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով : Փաթեթները ավտոմատ կերպով կրկին ակտիվացվում են հաշվեկշռին նորից բավարար գումար լինելու դեպքում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների ակտիվացման կամ ավտոմատ երկարացման ժամանակ խորհուրդ է տրվում չօգտվել ձայնային , ինտերնետ կամ SMS ծառայություններից , քանի որ , համակարգի տեխնիկական առանձնահատկություններից ելնելով , փաթեթների ակտիվացումը , հնարավոր է , չհաջողվի :
  • Հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո :
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին . ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499, +790835
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել օպերատորի՝ այս ցանկում ներկայացված կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին:
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կատարելու առաջարկը գործում է 05.05.2025թ.-ից մինչև 05.08.2025թ. (ներառյալ):
  • Viva-ը չի երաշխավորում դեպի «ՄՏՍ Ռուսաստան» և «t2» զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ   մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված ` Viva - ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր ( առկայության դեպքում ) խոսելաժամանակը , իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով :
  • Հաշվեկշռին առկա չբավարարող գումարը լրացնելու և «X» Կանխավճարային սակագնային պլանի հիմնական և հավելյալ փաթեթները ակտիվացնելու համար կարելի է օգտվել  « Լիցք+»  ծառայությունից :
  • Նշում . սակագնային պլանին հնարավոր է բաժանորդագրվել նաև առանց այս սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթների : Առնվազն 5000 դրամով հաշիվը վերալիցքավորելու դեպքում ներառված փաթեթները ավտոմատ կակտիվանան 30 օր ժամկետով :
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ով և դրանց օգտագործմանը զուգահեռ , հնարավոր է նաև այլ ինտերնետային ռեսուրսների հետ տվյալների փոխանակում , որոնցից օգտվելու դեպքում , օգտագործվում են հիմնական ինտերնետ փաթեթի մեգաբայթերը , իսկ հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառված լինելու դեպքում հնարավոր է հավելվածների որոշ ծառայությունների ոչ լիարժեք օգտագործում : Հիմնական ինտերնետ փաթեթի նպատակային օգտագործման համար խորհուրդ ենք տալիս *208# USSD հրահանգի միջոցով ստուգել ՄԲ - երի հաշվեկշիռը և , անհրաժեշտության դեպքում , վերաակտիվացնել փաթեթները :Սույն սահմանափակումը չի վերաբերում «IMUSIC» ծառայությանը:
  • «Netflix» և «Apple Music» հավելվածներում կոնտենտի օգտագործման համար անհրաժեշտ է վճարովի բաժանորդագրություն :
  • «Snapchat» հավելվածի քարտեզներից օգտվելիս և զանգ կատարելիս օգտագործվում է հիմնական փաթեթի ինտերնետը :
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ», «+20ԳԲ», «+Premium» , «+Unlim» ծառայությունները հասանելի են «X» սակագնային պլանի շրջանակում:
  • Ակտիվացված «X», «Y», «UNLIM», «UNLIM Basic», «START» կամ «START+» սակագնային պլաններ ունեցող բջջային քարտերը նախատեսված չեն մոդեմով, Wi-Fi սարքով, կամ որպես Wi-Fi սարք ծառայող հեռախոսներում օգտագործելու համար: Եթե նշված սակագնային պլանով քարտն օգտագործվում է մոդեմում, կամ հեռախոսը, որում զետեղված է քարտը, օգտագործվում է որպես Wi-Fi սարք, ապա ինտերնետից, ինչպես նաև սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետի հիմական փաթեթի օգտագործում և ինտերնետ հասանելիության սահմանափակում:
  • Անսպասելի ծախսերից խուսափելու նպատակով խորհուրդ է տրվում բոլոր հավելվածներն ունենալ թարմացված վիճակում: Չթարմացված հավելվածները կարող են սպառել հիմնական ինտերնետը, իսկ հավելվածների որոշ ծառայություններ կարող են մասնակիորեն կիրառվել:
  • Ներառված խոսելաժամանակն ու SMS-ները հնարավոր չէ օգտագործել պրեմիում/կարճ համարներով զանգահարելիս կամ SMS ուղարկելիս:
  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: