«Արագ» ծառայությունը հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս նախաձեռնելու անցում մեկ այլ հետվճարային սակագնային պլանի՝ USSD հրահանգի կամ «My Viva» բջջային հավելվածի միջոցով, առանց սպասարկման կենտրոն այցելելու:

 

Դրա համար անհրաժեշտ է ներկայացնել սակագնային պլանի փոխելու հայտ՝ բջջային հեռախոսից հավաքելով *198# և, մուտք գործելով USSD մենյու, ընտրել անհրաժեշտ տարբերակը:

 

Կարող եք անցումը նախաձեռնել նաև անմիջապես՝ ուղարկելով նախընտրելի տարբերակի հրահանգը, ինչպես ցույց է տրված ստորև աղյուսակում.

 

 

Ընթացիկ տարբերակՆախընտրելի տարբերակ
 Y X UNLIM UNLIM Basic
Viva 2700*198*3000# *198*5000# *198*3900# *198*2999#
Viva 3500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 5500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 7500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 9500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 15000- *198*5000# *198*3900# -
Y- *198*5000# *198*3900# *198*2999#
X- - *198*3900# -
UNLIM- *198*5000# - -
UNLIM Basic*198*3000# *198*5000# *198*3900# -

 

 

«My Viva» բջջային հավելվածը կարելի է ներբեռնել Play Store-ից և App Store-ից:

 

Հայտը ներկայացնելուց հետո Ձեր հեռախոսահամարը հայտնվում է համապատասխան ցանկում:

 

Անցման գործընթացը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում անցումը սակագնային պլաններին իրականացվում է ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:

 

Ծառայությունն անվճար է:

 

Անցումը դադարեցնելու համարմուտք գործեք *198# հրահանգների մենյու և ընտրեք դադարեցման հրահանգը կամ ուղարկեք *198*0#:

 

 

Ծանոթություններ