1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Արխիվ
  • 4D

4D

4D
RED
ՔԱՌՅԱԿ
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo

Փաթեթային առաջարկ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից և Ռոստելեկոմ-ից: Ստացեք ֆիքսված և բջջային ինտերնետի, IP-հեռուստատեսության, IP-հեռախոսակապի, ինչպես նաև բջջային ձայնային ծառայությունները՝ մեկ հարմարավետ փաթեթով՝ ամսական ընդամենը 9900 դրամով:

 

Այս փաթեթին բաժանորդագրության ժամկետը 1 տարի է:

 

Փաթեթով տրամադրվող ծառայությունների պայմաններ
Բջջային ծառայություններ
Viber, Whatsapp, Messenger, Zangi, Telegram  
Ինտերնետ 5 ԳԲ
Զանգեր՝ ցանցի ներսում, ՀՀ ցանցեր, Արցախի ցանցեր, ԱՄՆ, Կանադա, ՄՏՍ Ռուսաստան 200 րոպե
Զանգեր ցանցի ներսում 10 000 րոպե՝ 200 րոպեն սպառելուց հետո
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր 300
Բջջային ծառայությունները սպառելուց հետո գործող պայմաններ
Դեպի ՎիվաՍել-ՄՏՍ (10 000 ներցանցային րոպե) 15 դրամ/րոպե
Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր
Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր
35 դրամ/րոպե
Դեպի Արցախի բջջային ցանց
Դեպի Արցախի քաղաքային ցանց
15 դրամ/րոպե
Դեպի ՄՏՍ-Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար]) 30 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր 5 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS
Ֆիքսված ծառայություններ
Ինտերնետ* 28 Մբիթ/վրկ
Wi-Fi ցանցի հնարավորություն  
IP-հեռուստատեսություն** նվազագույնը 55 ալիք
Catch-up 7 օր
IP-հեռախոսակապ՝ դեպի ՀՀ ֆիքսված ցանցեր 200 րոպե
Ֆիքսված ծառայությունները սպառելուց հետո գործող պայմաններ
Դեպի ՀՀ ֆիքսված ցանցեր 5 դրամ/րոպե
Դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր 19 դրամ/րոպե
Դեպի Արցախի ֆիքսված ցանց 18 դրամ/րոպե
Դեպի Արցախի բջջային ցանց 35 դրամ/րոպե

* «4D» փաթեթի շրջանակում ֆիքսված ինտերնետի հիմնական արագությունը 14 Մբիթ/վրկ է: Միանալով «4D»-ին՝ բաժանորդը ստանում է նշված արագության համեմատ կրկնապատիկ արագություն՝ 28 Մբիթ/վրկ, ծառայությունների ակտիվացման պահից սկսած 1 տարվա ընթացքում:

** «4D» փաթեթի ալիքները հաստատուն չեն և կարող են փոփոխվել Ռոստելեկոմի կողմից ցանկացած պահի: Միանալով «4D»-ին՝ փաթեթում ներառված հեռուստաալիքների հիմնական ցանկին ավելանում է Ռոստելեկոմի «Հավելյալ 10» հեռուստաալիքների փաթեթը՝ ծառայությունների ակտիվացման պահից սկսած  մեկ տարվա ընթացքում։ Նշված առնվազն 55 ալիքների քանակը «4D» փաթեթում և «Հավելյալ 10» փաթեթում ներառված ալիքների հանրագումարն է:  «4D» փաթեթի և «Հավելյալ 10» փաթեթի ալիքների ցանկին ծանոթացեք այստեղ:

 

Այլ պայմաններ

Միացման վճար չկա:

 

5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո Ձեզ համար ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ 1՝ օր ժամկետով:

 

Հավելյալ փաթեթն ավտոմատ ակտիվանում է՝ կախված ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից:

 

Փաթեթում ներառված խոսելաժամանակի, SMS հաղորդագրությունների և բջջային ինտերնետի հաշվեկշիռը ստուգելու համար ուղարկեք *209# հրահանգը:

 

Ծանոթություններ

  • Սակագնային պլանի փաթեթների ակտիվ լինելու դեպքում հավելվածներից օգտվելիս հիմնական ինտերնետ փաթեթի մեգաբայթերը չեն օգտագործվում:
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողություն ժամկետը:
  • Ներառված խոսելաժամանակն ու SMS-ները հնարավոր չէ օգտագործել պրեմիում/կարճ համարներով զանգահարելիս կամ SMS ուղարկելիս:
  • «SMS փաթեթ» և «Ինտերնետ-փաթեթ» ծառայությունները չեն տրամադրվում «4D» փաթեթի բաժանորդներին:
  • «4D» փաթեթին հասանելի չեն «BIT», «Super BIT», «Super զույգ», «Super 0 օրական» բջջային ծառայությունները:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը, ինտերնետը, ինչպես նաև «Viber», «WhatsApp», «Messenger», «Telegram», «Zangi» հավելվածներից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունը հասանելի չեն ռոումինգում: Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում:
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «4D» փաթեթով տրամադրվող 200 րոպե խոսելաժամանակը, ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499
  • ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը չի երաշխավորում դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Փաթեթի գործողության ժամկետում չսպառված ծառայությունները հաջորդ ամիս չեն տեղափոխվում:
  • «4D» փաթեթը մատուցվում է Ռոստելեկոմի, «ՀԻԲՐԻԴ ՍՈԼՅՈՒՇՆՍ» ՍՊԸ և ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերությունների կողմից: Միանալով «4D» փաթեթին ՝ բաժանորդը միաժամանակ միանում է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի (բջջային ծառայությունների մասով), Ռոստելեկոմի և «ՀԻԲՐԻԴ ՍՈԼՅՈՒՇՆՍ» ՍՊԸ (ֆիքսված ծառայությունների մասով) հիմնական պայմաններին: «4D»-ին կարող են միանալ միայն ֆիզիկական անձինք՝ մեկ տարի (365 օր) պարտադիր բաժանորդագրության պայմանով: 
  • Wi-Fi սարքի օգտագործման իրավունքը բաժանորդի համար պահպանվում է նաև «4D» փաթեթի բաժանորդագրության պայմաններով սահմանված պարտադիր ժամկետի՝ 1 տարի, ավարտից հետո, եթե օպերատորի և բաժանորդի միջև կնքված պայմանագիրը մնում է ուժի մեջ, և Wi-Fi սարքը անհրաժեշտ է բաժանորդին ծառայություններ մատուցելու համար: Օպերատորի և բաժանորդի միջև պայմանագրի դադարեցման (միակողմանի կամ երկկողմանի) դեպքում Wi-Fi սարքը ենթակա է վերադարձման օպերատորին:
  •  «4D» փաթեթում ներառված ֆիքսված հեռախոսակապի միջոցով միջազգային զանգերի համար գործում են Ռոստելեկոմի «Միջազգային հեռախոսակապ» ծառայության սակագները:
  • «4D» փաթեթում ներառված բջջային ծառայություններն ակտիվանում են բաժանորդագրության պահից սկսած առավելագույնը մեկ օրվա ընթացքում, իսկ ֆիքսված ծառայություններն ակտիվանում են բաժանորդագրության պահից սկսած առավելագույնը տասը օրվա ընթացքում:
  •  «4D» փաթեթի բաժանորդը պարտավոր է ինքնուրույն ճշտել վճարման ենթակա գումարը և հաշվետու ժամանակաշրջանին մինչև հաջորդող ամսվա 15-ը ներառյալ վճարել հաշվետու ժամանակաշրջանի համար հաշվարկված գումարը` անկախ նրանից, արդյոք բաժանորդը տվյալ ամիս օգտվել է ծառայություններից, թե` ոչ:
  • Եթե «4D» փաթեթի շրջանակում ակտիվացվել են հավելյալ ծառայություններ կամ կատարվել են զանգեր և բաժանորդը մինչ սահմանված վերջնաժամկետը չի վճարում հաշվետու ամսվա համար հաշվեգրված բաժանորդային պարտքն ամբողջությամբ, ապա «4D» փաթեթը կասեցվում է՝ թե՛ ֆիքսված, թե՛ բջջային բոլոր ծառայություններով՝ անկախ այն հանգամանքից ծառայությունների փաթեթի հիմնական ամսավճարից բացի հավելյալ պարտքը գոյացել է բջջային, թե ֆիքսված ծառայությունների մասով:
  • Պայմաններով սահմանված վճարման ժամկետի ավարտից հետո երկու ամսվա ընթացքում մատուցված ծառայությունների դիմաց հաշվեգրված վճարը բաժանորդի կողմից ամբողջությամբ չվճարելու դեպքում օպերատորն իրավունք ունի առանց ծանուցման միակողմանիորեն լուծել բաժանորդային պայմանագիրը և բաժանորդից վերցնել հեռախոսահամար(ներ)ը (եթե    բաժանորդին տրվել է(են) հեռախոսահամար(ներ)), սարքը, ինչպես նաև սարքի տեղադրման/գործածման համար անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցները և մալուխը, և գանձել չվճարված գումարը:
  • Բաժանորդը մատուցված ծառայությունների դիմաց վճարում է անկանխիկ եղանակով: Անկանխիկ վճարումը պետք է կատարվի ՄոբիԴրամ վճարային համակարգի միջոցով՝ միայն Ռոստելեկոմի ծառայությունների դիմաց վճարման համար նախատեսված պատուհանից՝ մուտքագրելով Ռոստելեկոմի պայմանագրի համարը:
  • Եթե «4D» փաթեթի շրջանակում օպերատորից անկախ հանգամանքներում չեն ակտիվանում ֆիքսված ծառայությունները, ապա դադարեցվում է բջջային ծառայությունների մատուցումը: Տվյալ դեպքում բաժանորդը պարտավորվում է ծառայությունների դադարեցման պահից սկսած 10 օրվա ընթացքում վճարել բջջային ծառայությունների մասով հաշվեգրված պարտքն ամբողջությամբ:
  • «4D» փաթեթի շրջանակում ամսավճարը հաշվարկվում է ըստ օրերի և մատուցված ֆիքսված/բջջային ծառայությունների համամասնությամբ:
  • «4D» փաթեթի շրջանակում՝ վճարումների ուշացման պատճառով ծառայությունների մատուցման կասեցման դեպքում ծառայություններից օգտվելու պարտադիր ժամկետը երկարում է ծառայությունների մատուցման կասեցված ժամանակահատվածի տևողությամբ, սակայն չի երկարում սույն պայմաններով տրամադրված ֆիքսված ինտերնետի կրկնապատիկ արագության ու «Հավելյալ 10» հեռուստաալիքների փաթեթի տրամադրման ժամկետը:
  • «4D» փաթեթի բաժանորդագրության պարտադիր ժամկետը համարվում է ավարտված այն դեպքում, եթե բաժանորդն օգտվել է մատուցված ծառայություններից «4D»-ի բաղադրիչ հանդիսացող ծառայություններից՝ փաթեթի ակտիվացման օրվանից սկսած առնվազն 365 օրվա ընթացքում: Եթե «4D» փաթեթի բաժանորդը դադարեցնում է բաժանորդագրությունը կամ սահմանված դեպքերում բաժանորդագրության պայմանագիրը լուծվում է օպերատորի նախաձեռնությամբ` մինչև պարտադիր ժամկետի ավարտը, ապա բաժանորդը պարտավորվում է օպերատորին ամբողջությամբ վճարել ընթացիկ պարտքը և տուգանք 20 000 (քսան հազար) ՀՀ դրամի չափով` դադարեցման օրվանից հաշված 10 օրվա ընթացքում:
  •  «4D» փաթեթի շրջանակում ֆիքսված հեռախոսակապի րոպեավճարների ու IP-հեռուստատեսության «Ֆիլմադարան» ծառայության միջոցով ձեռք բերվող ֆիլմերի համար սահմանվում է 11 000 (տասնմեկ  հազար) դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) գումարով սահմանաչափ: Նշված սահմանաչափը լրանալուն պես «4D»-ում ներառված ֆիքսված ծառայությունները կասեցվում են:
  • «4D» փաթեթի շրջանակում բջջային ծառայությունների մասով սահմանվում է 1000 (հազար) դրամ սահմանաչափ: Սահմանաչափը բարձրացնելու համար անհրաժեշտ է գրավոր դիմում ներկայացնել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գրասենյակում:
  • «4D» փաթեթի ծառայություններին հնարավոր է միանալ միայն ք. Երևանի Դավիթաշեն համայնքում:
  • «4D» փաթեթի շրջանակում՝

ա. հնարավոր չէ.

  • բաժանորդի դիմումի հիման վրա ժամանակավոր կասեցնել ծառայությունները
  • ակտիվացնել «Խոստացված վճարում» ծառայությունը
  • անցում կատարել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի և Ռոստելեկոմի այլ սակագնային փաթեթներից «4D» փաթեթին և «4D» փաթեթից ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի և Ռոստելեկոմի այլ սակագնային փաթեթներին

բ. հնարավոր է.

  • իրականացնել անվանափոխություն ժամկետանց պարտքի բացակայության դեպքում
  • օգտվել Ռոստելեկոմի «Հասցեի փոփոխության», «Սարքի փոխարինման/Wi-Fi ակտիվացման», «Ստատիկ IP-հասցե», «Ֆիքսված հեռախոսահամարի փոփոխություն», «Գեղեցիկ ֆիքսված հեռախոսահամարի ընտրություն», «Ներբնակարանային տեխնիկական սպասարկում», «Առանձին հեռուստաալիքների ընտրություն», «Հեռուստաալիքների թեմատիկ փաթեթներ», «Ֆիլմադարան», «Ֆիլմերի փաթեթներ», «Մուլտիրում», «Եթերի տեսագրում», «Նախկին հաղորդումներ», «Եթերի կառավարում», «SmartBox Wi-Fi» ծառայություններից: Նշված ծառայությունները կարգավորվում են Ռոստելեկոմի հիմնական պայմաններով
  • մատուցված ծառայությունների հետ կապված հաշվի մանրամասն վերծանում ստանալ Ռոստելեկոմի գրասենյակում ֆիքսված ծառայությունների մասով և ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գրասենյակում բջջային ծառայությունների մասով
  • ակտիվացնել հավելյալ ֆիքված ծառայություններ միայն Ռոստելեկոմի վաճառքի և սպասարկման սրահներում և հավելյալ բջջային ծառայություններ միայն ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի սպասարկման սրահներում
  • Բոլոր գները ներառում են ԱԱՀ:
  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: