1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Smart Kids
  • Smart Kids ծառայության մատուցման կանոններ

«SMART KIDS» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ

Smart Kids ծառայության մատուցման կանոններ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

 

« Smart Kids» բ ովանդակության հասանելիության Բաժանորդագրության տրամադրման կանոնները ( այսուհետ ՝ « Կանոններ» ) կարգավորում են Բովանդակության մատակարարի կողմից Բաժանորդներին
« Բովանդակության մուտքի բաժանորդագրություն» ( այսուհետ ՝ « Մուտքի ծառայություն» ) Ծառայության մատուցման հետ կապված հարաբերությունները :

Սույն Կանոնները համարվում են օֆերտա և կարող են Բաժանորդի կողմից ընդունվել միայն վերջինիս ամբողջությամբ միանալու դեպքում : Բաժանորդը կարող է ընդունել սույն Կանոնները՝ իրականացնելով սույն Կանոններով նախատեսված կանոնների ակցեպտավորում :

 

1. Ընդհանուր դրույթներ և տերմիններ

 

Բաժանորդ՝ Օպերատորի հեռահաղորդակցության ծառայությունների սպառող , որը հանդիանում է https://smartkids. viva.am հասցեում բովանդակության մատակարարի կողմից տրամադրված բովանդակության օգտագործող : «Smart Kids» ծառայությունը հասանելի է Viva - ի բոլոր սակագնային փաթեթներում սպասարկվող ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց :

Բաժանորդայինսարքավորում` բաժանորդային կապի սարք ` հեռախոս , սմարթֆոն և այլ սարքավորումներ , որոնք թույլ են տալիս փոխանցել և / կամ ստանալ տեղեկատվություն ինտերնետ հասանելիության ծառայությունների և դրա բաղադրիչների և պարագաների սպառման միջոցով :

Դիմայինհաշիվ՝ բաժանորդի բջջային հեռախոսի հաշիվը , որից կատարվում է կայքի վճարովի բովանդակություն մուտք գործելու ծառայության համար սահմանված վճարը (https://smartkids. viva.am):  

Բովանդակություն՝ տեսողական , աուդիո և / կամ տեքստային աշխատանքներ , որոնք ցանկացած պահի հասանելի են https://smartkids. viva.am կայքում՝ Ինտերնետային ցանցին մուտքն օգտագործելու միջոցով :

Բովանդակությանմատակարար՝ « ՅՈՒՍԵԼԼ » ՍՊ ընկերություն . որը , համաձայն Օպերատորի ( Հաճախորդի ) հետ կնքված պայմանագրի , տրամադրում է Բովանդակության մուտքի հնարավորություն և մատուցում Բովանդակության մուտքի հետ կապված ծառայություններ :

Օպերատոր՝ տնտեսվարող սուբյեկտ , որն իրավասու է հեռահաղորդակցման ոլորտում իրականացնել կապի ծառայությունների մատուցման գործունեություն՝ հեռահաղորդակցման ցանցերի տեխնիկական սպասարկման և շահագործման իրավունքով :

Landing Page՝ տեղեկատվական էջ , որը պարունակում է ծառայության անվանումը , գինը և տրամադրման կանոնները , որտեղ Բաժանորդը տալիս է իր համաձայնությունը մուտքի ծառայությունն ակտիվացնելու համար՝ ինտերակտիվ կոճակը սեղմելու միջոցով :

Պատվեր՝ Բաժանորդի՝ սույն Կանոններով նախատեսված գործողություններ , որոնք իրականացվում են բովանդակության մուտքի ծառայությունը ստանալու նպատակով :

Մուտքիծառայություն՝ ծառայություն , որը սահմանված վճարի դիմաց որոշակի ժամանակահատվածի ընթացքում թույլ է տալիս բաժանորդին ստանալ մուտք ( դիտել , ներբեռնել ) բովանդակությանը , որը զետեղված է https://smartkids. viva.am հղմամբ :

Կանոններիակցեպտավորում՝ Բաժանորդի համաձայնությունը ծառայության մատուցման պայմաններին և դրույթներին՝ սեղմելով « Շարունակել » / « Ակտիվացնել » / « Դիտել » / ինտերակտիվ կոճակը կամ ակտիվացման այլ եղանակով , որն իրականացվում է Ծառայությունը ստանալու համար՝ https://smartkids. viva.am ինտերնետ - հղումը փաստացի օգտագործելու միջոցով՝ Բովանդակության հասանելիություն ստանալու համար , ինչպես նաև բաժանորդի համարով նույնականացման ընթացակարգ անցնելը , որի օգնությամբ Բաժանորդը հաստատում է իր համաձայնությունը սույն Կանոնների հետ : Սույն Կանոնների ակցեպտավորումից հետո համարվում է , որ Բաժանորդը անվերապահորեն և ամբողջությամբ ընդունել է սույն Կանոնների պայմանները :

Սույն Կանոնների ընդունումը ( սույն Կանոններում սահմանված գործողությունների կատարման միջոցով ) նշանակում է Մուտքի ծառայություն ստանալու համար Բաժանորդի համաձայնությունը :

 

2. Մուտքի ծառայության նկարագրությունը

 

2.1.           Մուտքի ծառայությունը թույլ է տալիս բաժանորդին ստանալ https://smartkids. viva.am կայքում տեղադրված Բովանդակության հասանելիություն :

2.2.           https://smartkids. viva.am   ինտերնետ - կայքը պարունակում է ժամանցային թեմաների բովանդակություն՝ մատչելի և նախատեսված միայն գործունակ և իրավունակ չափահաս անձանց համարHՀ :

2.3.           Միացնելով բովանդակության հասանելիության ծառայությունը ինտերնետային հղման միջոցով՝ Landing Page էջում սեղմելով « Դիտել », « Լսել », «OK», « ԱՅՈ », « Ներբեռնել », «Play», « Շարունակել », « Հաստատել », « Մուտք գործել » ինտերակտիվ կոճակը , կամ 1234 համարին ուղարկելով «Start1» կամ «Start7» տեքստով SMS- հաղորդագրություն , Բաժանորդը հաստատում է՝

  • իր չափահասությունը (18 տարեկան և բարձր ) և լիարժեք գործունակությունը ,
  • մուտքի ծառայության տրամադրման վերաբերյալ սույն Կանոններին ամբողջ ծավալով ծանոթ լինելը և դրանց ընդունումը ,
  • վճարման պայմանների և հասանելիության ծառայության տրամադրման պայմաններին ամբողջապես ծանոթ լինելը և դրանց ընդունումը ,
  • Բաժանորդին նույնականացնող տվյալների ( մասնավորապես՝ բաժանորդի բջջային հեռախոսահամարի ) փոխանցման համաձայնությունը ;
  • համաձայնությունը , որ հասանելիության ծառայությանը միանալու հետևանքների համար ամբողջ պատասխանատվությունը ստանձնում է բացառապես ինքը ,
  • ունի Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրության պահանջներին համապատասխան կատարման համար անհրաժեշտ գործունակություն և իրավունակություն :

Բացի այդ.

  • Բաժանորդը , որը ցանկանում է ստանալ Մուտքի ծառայություն , պետք է ունենա բաժանորդային սարքավորումներ , որոնք անհրաժեշտ են Պատվերի ձևակերպման համար :
  • Բաժանորդագրվելով Բաժանորդը հաստատում է իր համաձայնությունը սույն Կանոնների հետ , ինչպես նաև հաստատում է այն փաստը , որ Կանոններով Բաժանորդին ներկայացված բոլոր պահանջները կատարված են :
     2.4 «Smart Kids» ծառայության շրջանակում հասանելի ողջ կոնտենտը չի պատկանում Օպերատորին և տրամադրվում է արտաքին մատակարարների կողմից : Հետևաբար , Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում մեդիա - կոնտենտի , վերջինիս ամբողջականության և/կամ ֆունկցիոնալության համար , ինչպես նաև պատասխանատվություն չի կրում ցանկացած թույլտվության ( համաձայնության ) համար , որը տրամադրվում է Բաժանորդի կողմից կոնտենտի շրջանակում կամ վերջինիս հասանելիության առնչությամբ :

2.5 Բաժանորդը սույնով ընդունում է , որ Օպերատորը իր հայեցողութամբ և առանց նախնական ծանուցման կարող է կասեցնել և դադարեցնել «Smart Kids» ծառայության տրամադրումը ( կամ դրանց ֆունկցիաները ) ինչպես մեկ , այնպես էլ բոլոր օգտատերերին :

2.6 Օպերատորը կարող է ցանկացած ժամանակ դադարեցնել «Smart Kids» ծառայության տրամադրումը , եթե ( ա ) Բաժանորդը խախտել է սույն Պայմանների որևէ մի դրույթ , կամ ( բ ) Viva -ն ստիպված է նման քայլի գնալ՝ օրենքի պահանջներից ելնելով , կամ ( գ ) Viva ընկերությունը որոշում է կայացնում «Smart Kids» ծառայության տրամադրման դադարեցման մասին :

2.7 Օպերատորն իրավունք ունի հրաժարվել Կոնտենտ ծառայության տրաադրումից վերջինիս տրամադրման տեխնիկական հնարավորության բացակայության դեպքում :

2.8 Ընդունելով սույն Պայմանները՝ Բաժանորդը համաձայնում է , որ սույն Պայմանների շրջանակներում Ծառայությունն ակտիվացնելու համար Օպերատորը կարող է օգտագործել այլ ( լրացուցիչ ) մեթոդներ ( ձեռնարկել քայլեր ) ՝ Բաժանորդին անհատականացնելու համար :

2.9 Բաժանորդը սույնով հաստատում է և համաձայնում է , որ Ծառայությանը բաժանորդագրվելիս բոլոր վճարներն ու գանձումները ենթակա են վճարման՝ անկախ նրանից , թե արդյոք բաժանորդագրման պահին Բաժանորդի շարժական սարքավորումները համապատասխանում են որևէ համատեղելիության չափանիշներին : Օպերատորը չի վերադարձնում գումարը ` անհամատեղելի շարժական սարքավորումներ ով պայմանավորված՝ Բաժանորդի կողմից Ծառայություն մուտք գործելու անհնարինության դեպքում:

2.10 Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում գովազդի որևէ ձևի և ( կամ ) բաներային գովազդի , թռուցիկների և ցանկացած այլ գովազդային ձևաչափերի համար , որոնք ներկայացված են կայքում և հավելվածում : Նման բովանդակության համար պատասխանատվությունը կրում է բացառապես գովազդատուն կամ նրա օրինական ներկայացուցիչ(ներ)ը :

 

3. Մուտքի ծառայության գինը, վճարման կարգը և հրաժարվելու պայմանները

 

3.1.           Բաժանորդի համար Մուտքի ծառայության գինը սահմանավում է ՀՀ դրամով և նշված է Օպերատորի՝ www. viva.am պաշտոնական կայքում :

3.2.           Ինտերնետային հղման միջոցով Բովանդակությունը դիտելու / ներբեռնելու համար բաժանորդի կողմից սպառված ինտերնետ - տրաֆիկի ծավալի դիմաց վճարվում է առանձին՝ Օպերատորի կողմից սահմանված սակագների համաձայն , եթե ծառայության կամ բաժանորդագրության սակագնում այլ պայմաններ նախատեսված չեն :

3.3.           Բովանդակությանը հասանելիություն ստանալու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել «Smart Kids» օրական կամ շաբաթական տարբերակը ՝ հաստատելով ակտիվացումը կայքում , կամ 1234 համարին ուղարկել «Start1» կամ «Start7» տեքստով SMS- հաղորդագրություն և անցնել SMS- ում ուղարկված հղումով :

Մուտքի ծառայության դիմաց վճարը Բաժանորդից գանձվում է ինտերնետ - կապի հասանելիության ծառայության մատուցման սույն Կանոնների ընդունման պահին և հետագայում Բաժանորդի անձնական հաշվից՝ օրական կամ շաբաթական կտրվածքով՝ ըստ ընտրված սակագնի : Միջոցները գանձվում են մինչև Բաժանորդի կողմից ծառայությունից հրաժարվելու պահը :

3.4.           «Smart Kids » օրական կամ «Smart Kids » շաբաթական տարբերակներն առաջին անգամ ակտիվացման ժամանակ Բաժանորդներին տրամադրվում է փորձնական ժամանակահատված՝ առաջին անգամ ակտիվացնելու պահից 3 ( երեք ) օրացուցային օր տևողությամբ :

3.5.           Փորձնական ժամանակահատվածի ավարտից 1 ( մեկ ) օր առաջ Ծառայությունը բովանդակության բաժանորդագրության հիմունքներով առաջին անգամ ակտիվացնելուց հետո 1234 հեռախոսահամարից բաժանորդին կուղարկվի SMS հաղորդագրություն՝ ծառայության ավտոմատ երկարացման , դրա գնի և ապաբաժանորդագրման եղանակների մասին տեղեկություններով :

3.6.           Եթե բաժանորդը չի ապաակտիվացրել ծառայությունը , Բաժանորդի անձնական հաշվին «Smart Kids» օրական և «Smart Kids» շաբաթական ծառայության վճարի համար բավարար միջոցների առկայության դեպքում , ծառայությունն ավտոմատ երկարացվում է համարժեք նոր ժամկետով՝ մինչև սույն Կանոններով սահմանված ընթացակարգի համաձայն Բաժանորդի կողմից հրաժարվելը :

3.7.           Երբ «Smart Kids» օրական կամ «Smart Kids» շաբաթական տարբերակն ակտիվանում է , բաժանորդին 1234 հեռախոսահամարից ուղարկվում է SMS ՝ տեղեկացնելով բաժանորդագրության և միջոցների դեբետավորման մասին՝ միայն անձնական հաշվից գումարի առաջին գանձման ժամանակ :

3.8.           Բովանդակության բաժանորդագրության կարգավիճակի մասին տեղեկությունը հասանելի է նաև https://smartkids. viva.am կայքի « Անձնական էջ » բաժնում։

3.9.           Եթե Բաժանորդագրության երկարաձգման փորձի պահին Բաժանորդի հաշվին Բովանդակության ծառայության ամբողջական վճարումն իրականացնելու համար բավարար միջոցներ չկան , ծառայությունները չեն ակտիվացվում / չեն երկարաձգվում :

3.10.Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայության երկարացման կրկնվող փորձերը կատարվում են օրական 2 (երկու) անգամ 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ընթացքում: 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ավարտից հետո, բաժանորդի անձնական հաշվին ծառայության արժեքի վճարման համար բավարար գումարի չափով դրամական միջոցների բացակայության դեպքում բաժանորդագրությունը կապաակտիվացվի: Այն վերականգնման համար անհրաժեշտ է կրկին իրականացնել ակտիվացում:

3.11.        Վճարման համար բավարար դրամական միջոցների առկայության պարագայում ծառայության բաժանորդագրությունը կվերականգնվի , և դրամական միջոցները դուրս կգրվեն բաժանորդի հաշվից նախապես ընտրված բաժանորդագրության համաձայն :

Բաժանորդագրության ապաակտիվացման դեպքում Տեղեկատվության համալիրից ներբեռնված մեդիա կոնտենտին մուտքն արգելափակվում է բաժանորդագրության ժամկետը լրանալու պահից : Մուտքը թարմացվում է բաժանորդագրության կրկնակի ակտիվացման պահից :

3.12.        Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայությունը ակտիվացվում է՝

  • https://smartkids. viva.am կայքում ,
  • ուղարկելով «Stop» տեքստը պարունակող SMS- հարցում՝ 1234 համարին :

3.13.        Մուտքի ծառայությանը բաժանորդագրությունն ապաակտիվացնելու հայտը ներկայացնելուց հետո մուտքի ծառայության գործողությունը դադարեցվում է :

 

3.14.        «Smart Kids» ծառայություն մուտք գործելիս տվյալների փոխանցման ժամանակ մուտքային / ելքային բջջային ինտերնետ - տրաֆիկը Viva - ի ռադիոծածկույթի գոտում սահմանվում է Բաժանորդի սակագնային պլանի համաձայն , եթե այլ պայմաններ նախատեսված չեն , կամ չեն գործում պրոմո - ակցիաներ :

3.15.        Ռոումինգում գտնվող բաժանորդների համար «Smart Kids» ծառայության արժեքը գանձվում է Viva - ի ծառայությունների գործող սակագներին համապատասխան : Այս կատեգորիայի բաժանորդների համար մուտքային / ելքային ինտերնետ տրաֆիկի սակագնավորումն իրականացվում է միջազգային ռոումինգ ծառայության սակագնին համապատասխան :

3.16.        https://smartkids. viva.am ծառայությունից օգտվելիս Բաժանորդը համաձայնում է 1234 տեխնոլոգիական համարից անվճար ստանալ սպասարկման նորություններով տեղեկատվական հաղորդագրություններ , ինչպես նաև պորտալի միջոցով և այլ եղանակներով՝ այլ տեղեկատվական հաղորդագրություններ :

 

4. https://smartkids. viva.am հղումով բովանդակության տրամադրման պայմանները

4.1.           Բաժանորդն իրավասու է օգտագործել Մուտքի ծառայության միջոցով ստացված Բովանդակությունը բացառապես անձնական նպատակներով : Բովանդակությունը երրորդ անձանց վաճառելու կամ այլ եղանակով օտարման , ինչպես նաև ցանկացած այլ առևտրային նպատակներով օգտագործումը խստիվ արգելվում է : Բաժանորդի կողմից մուտքի ծառայության միջոցով ստացված բովանդակության օգտագործումը երրորդ անձանց բովանդակության տարածման նպատակով խախտում է մտավոր սեփականության մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությունը և հանգեցնում է բաժանորդի համար օրենսդրությամբ նախատեսված պատասխանատվության : Օպերատորը և բովանդակության մատակարարը պատասխանատվություն չեն կրում Բաժանորդի անօրինական գործողությունների համար :

4.2.           Կոնտենտի մատակարարը պատասխանատվություն է կրում դրա բովանդակության և Կոնտենտի օգտագործման համար համապատասխան իրավունքների առկայության , ինչպես նաև ինտերնետային կապի միջոցով դրա տարածման համար :

4.3.           Հայաստանի Հանրապետության տարածքում բաժանորդներին Բովանդակություն տրամադրելու համար բոլոր անհրաժեշտ իրավունքները և արտոնագրերը պատկանում են Բովանդակության մատակարարին :

4.4.           Օպերատորը և/կամ Բովանդակության մատակարարը, Օպերատորի հետ համաձայնեցմամբ, իրենց են վերապահում սույն Կանոնները վերանայելու և դրանցում ցանկացած ժամանակ փոփոխություններ կատարելու իրավունքը: Այդ մասին Բաժանորդի ծանուցումը կատարվում է կանոնների նոր տարբերակը https://smartkids. viva.am հղումով կամ Օպերատորի՝ www. viva.am վեբ - կայքում հրապարակման միջոցով : Բաժանորդը պարտավոր է ստուգել կանոնների փոփոխությունների առկայությունը նշված ինտերնետային հղումով : Սույն կանոններում փոփոխություններ կատարելու դեպքում Բաժանորդը հաստատում է այդ փոփոխությունների հետ իր համաձայնությունը՝  շարունակելով/սկսելով օգտվել Մուտքի ծառայությունից սույն Կանոնների նոր խմբագրությամբ տարբերակի հրապարակումից հետո: Փոփոխություններն ուժի մեջ են մտնում սույն Կանոնների վերջին տարբերակը տեղադրելու պահից։

4.5.           Բաժանորդը պարտավորվում է օգտագործել ծառայությունը միայն Viva ընկերության կողմից տրամադրված ինտերֆեյսի միջոցով , մասնավորապես՝ չի թույլատրվում պորտալ մուտքի համար օգտագործել ավտոմատացված միջոցներ ( ներառյալ՝ սցենարներ , սկաներներ և նման տեխնոլոգիաներ ):

4.6.           Բաժանորդը պարտավորվում է չձեռնարկել գործողություններ , որոնք կարող են խախտել կամ կասեցնել https://smartkids. viva.am պորտալի ( ինչպես նաև Viva - ին սպասարկող սերվերների և ցանցերի ) աշխատանքը , զերծ մնալ https://smartkids. viva.am պորտալի միջոցով տարածվող Մեդիա կոնտենտի օգտագործումից՝ Viva ընկերության կամ երրորդ անձանց կողմից կառավարվող սերվերների , ցանցերի կամ վեբ - կայքերի աշխատանքի խափանման կամ կասեցման նպատակներով :

4.7.           Բաժանորդը պարտավորվում է չվերարտադրել , չպատճենել , չվաճառել , չփոխանակել կամ չվերավաճառել https://smartkids. viva.am- ի բովանդակությունը ՝ բացառությամբ Viva ընկերության հետ առանձին համաձայնագրով սահմանված դեպքերի :

4.8.           Բաժանորդը պատասխանատվություն է կրում ( զերծ պահելով Viva ընկերությանը բաժանորդի կամ որևէ երրորդ կողմի նկատմամբ պատասխանատվությունից ) https://smartkids. viva.am և ցանկացած Մեդիա կոնտենտի օգտագործման , Պայմաններով նախատեսված պարտավորությունների խախտման , ինչպես նաև այդ խախտումների հետևանքների համար ( այդ թվում ` բոլոր կորուստների կամ վնասների համար , որոնք կարող է կրել Viva -ն կամ երրորդ կողմը ):

4.9.           Բաժանորդն ընդունում է , որ Viva ընկերությունը և / կամ երրորդ կողմն ունեն պորտալի միջոցով տարածվող Մեդիա կոնտենտի ամբ ողջ սեփականության և գույքի իրավունքները , ներառյալ՝ Մեդիա կոնտենտի նկատմամբ մտավոր սեփականության բոլոր գործող իրավունքները : « Մտավոր սեփականության իրավունքները » արտոնագրային օրենքով , մտավոր սեփականության , առևտրային գաղտնիքների , ապրանքային նշանների , անբարեխիղճ մրցակցության մասին օրենքով սահմանված բոլոր իրավունքներն են , ինչպես նաև ամբ ողջ աշխարհում կիրառվող այլ գույքային իրավունքները : Բաժանորդը պարտավորվում է ինքնուրույն չձեռնարկել և չթույլատրել , որ այլ անձինք ձեռնարկեն (1) գործողություններ Մեդիա կոնտենտի աղբյուրի կոդը ստանալու նպատակով պատճենահանման , վաճառքի , լիցենզավորման , տարածման , փոխանցման , փոփոխման , հարմարեցման , թարգմանության , կրկնօրինակի ստեղծման , ապակազմարկման , վերակազմավորման , մասնատման կամ այլ գործողություններ , բացառությամբ թույլատրված գործողությունների , (2) անվտանգության   կամ Մեդիա կոնտենտի ֆունկցիոնալ հնարավորություններով նախատեսված բովանդակության օգտագործման ( ներառյալ թվային իրավունքների կառավարման ֆունկցիոնալությունը և հետագա փոփոխություններն արգելելը ) կանոնները շրջանցելու և խախտելու գործողություններ, (3) ցանկացած օրենքի կամ երրորդ անձանց իրավունքների խախտմամբ բովանդակությանը մուտքի , վերջինիս պատճենման , փոխանցման , վերակոդավորման կամ հեռարձակման համար Մեդիա կոնտենտի օգտագործման գործողություններ , կամ (4) Viva - ի կամ երրորդ կողմի ` Մեդիա կոնտենտի մեջ ընդգրկված սեփականության իրավունքի և ապրանքային նշանների վերացման , շտկման գրանցումների կամ այլ սեփականության իրավունքի գրանցումների փոփոխման գործողություններ :

4.10.        Օպերատորի և նրա մատակարարների կողմից ծառայության հասանելիություն ստանալիս Բաժանորդը համաձայնում է հետևել և պահպանել մտավոր և արդյունաբերական սեփականության Բոլոր իրավունքները , ներառյալ հեղինակային իրավունքները կամ ապրանքային նշանները , որոնք հասանելի են դարձել Ծառայության մատուցման շրջանակում , որոնք պատկանում են Օպերատորին և Օպերատորին բովանդակություն տրամադրող ցանկացած երրորդ կողմ հանդիսացող լիցենզառուին : Որպես օգտատեր՝ Բաժանորդը ձեռք չի բերում որևէ սեփականության իրավունք Ծառայության , ծրագրային ապահովման կամ բովանդակության նկատմամբ , ներառյալ անունների , վերնագրերի , բառերի , արտահայտությունների , պատկերանշանների , արտոնագրերի և ապրանքանիշերի , գրական և այլ գեղարվեստական ​​ ստեղծագործությունների նկատմամբ , որոնք հասանելի են կամ ժամանակին հասանելի են եղել Ծառայության միջոցով։

 

4.11.        Բաժանորդին տրամադրվում է ոչ բացառիկ , անփոխանցելի , հետկանչելի արտոնագիր՝ բովանդակությունից օգտվելու և այն օգտագործելու համար՝ սույն օգտագործման պայմաններին խիստ համապատասխան : Բաժանորդը չպետք է ամբողջությամբ կամ մասամբ փոփոխի , հրապարակի , փոխանցի , ապակոմպիլացնի , մասնակցի փոխանցմանը կամ վաճառքին , ստեղծի ածանցյալ աշխատանքներ կամ որևէ այլ կերպ օգտագործի Ծառայության մեջ պարունակվող որևէ բովանդակություն :

4.12.        Ծառայության օգտագործումը Բաժանորդին չի վերապահում ցանկացած պաշտպանված բովանդակությունը չարտոնագրված կերպով օգտագործելու իրավունք : Բաժանորդն իրավունք չունի հեռացնելու կամ փոփոխելու բովանդակության նկատմամբ սեփականության որևէ իրավունք կամ դրա որևէ մասը : Բաժանորդը պաշտպանված բովանդակությունը կարող է օգտագործել բացառապես անձնական օգտագործման համար և այն չի կարող օգտագործել որևէ այլ նպատակով՝ առանց Օպերատորի և հեղինակային իրավունքի սեփականատիրոջ նախնական գրավոր թույլտվության : Բաժանորդը համաձայնում է , որ պաշտպանված բովանդակության նկատմամբ սեփականության իրավունք չի ձեռք բերում : Բաժանորդին չի տրամադրվում որևէ լիցենզիա , ակնհայտ կամ ենթադրյալ , Օպերատորի կամ մեր լիցենզավորված անձանց մտավոր սեփականության նկատմամբ , բացառությամբ այն դեպքերի , որոնք ուղղակիորեն թույլատրված են սույն Պայմաններով և օգտագործման դրույթներով :

4.13.        Օպերատորը և նրա մատակարարները պատասխանատվություն չեն կրում ծառայության օգտագործման հետ կապված Բաժանորդի և երրորդ անձանց միջև ցանկացած վեճի կամ տարաձայնության համար : Բաժանորդն իր վրա է վերցնում նման երրորդ անձանց հետ աշխատանքի հետ կապված բոլոր ռիսկերը և ազատում է Օպերատորին և նրա մատակարարներին տվյալ վեճերի հետ կապված բոլոր պահանջներից և վնասներից :

4.14.        Viva ընկերությունը իրավունք է վերապահում ( սակայն չի պարտավորվում ) իրականացնել Մեդիա կոնտենտի նախնական վերահսկում , վերանայում , նշում , զտում , փոփոխում , մերժում կամ ջնջում՝ https://smartkids. viva.am- ից : Բաժանորդն ընդունում է , որ կարող է հանդիպել այնպիսի Մեդիա կոնտենտի , որը կարող է թվալ վիրավորական , անպարկեշտ կամ անցանկալի , և որ կրում է https://smartkids. viva.am- ի օգտագործման ռիսկերը :

 

5. Պատասխանատվության սահմանափակում

5.1 Բաժանորդն ընդունում և համաձայնում է , որ անձամբ կրում է «Smart Kids»- ի , և դրա միջոցով ներբեռնված կամ ստացված Մեդիա կոնտենտի օգտագործման ռիսկը , և որ Մեդիա կոնտենտը տրամադրվում է « այնպես , ինչպես կա » և « եթե առկա է » սկզբունքներով : Viva ընկերությունը , տրամադրելով Մեդիա կոնտենտին մուտքի ծառայություններ , պատասխանատվություն չի կրում դրա առկայության , բովանդակության և ֆունկցիոնալության համար :

5.2 Բաժանորդը համաձայնում է օգտվել «Smart Kids»- ից , և «Smart Kids» ծառայության օգտագործման արդյունքում ներբեռնված կամ այլ կերպ ձեռք բերված Մեդիա կոնտենտից սեփական հայեցողությամբ և անձամբ կրելով ռիսկերը , և Viva ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Բաժանորդի բջջային կամ այլ սարքավորմանը հասցված վնասի , կամ նման օգտագործման արդյունքում տվյալների կորստի համար :

5.3 Գործող օրենսդրությամբ թույլատրվող առավելագույն չափով Viva ընկերությունը զերծ է մնում երաշխիքներ և բացահայտ կամ ենթադրվող պայմաններ ապահովելուց , ներառյալ , բայց չսահմանափակվելով , իրացվելիության , որոշակի նպատակների համար պիտանիության և մտավոր սեփականության իրավունքների չխախտման երաշխիքներով և պայմաններով , «Smart Kids»- ի միջոցով ներբեռնված կամ այլապես ստացված ցանկացած Մեդիա կոնտենտի առնչությամբ : Բաժանորդն ընդունում է սույն պայմանը և անվերապահորեն համաձայնում է դրա հետ :

5.4 Բաժանորդն ընդունում է և համաձայնում է , որ Viva ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում վերջինիս հանդեպ ( ներառյալ՝ պայմանագրային պարտավորությունների շրջանակում ) Բաժանորդի կրած ուղղակի , անուղղակի , պատահական , դիտավորյալ , միջնորդավորված կամ տուգանքի ենթակա վնասների համար , որը կարող է կրել   «Smart Kids»- ը կամ վերջինիս միջոցով ներբեռնված Մեդիա կոնտենտն օգտագործելիս , ներառյալ՝ տվյալների կորստի համար՝ անկախ նրանից , թե Viva - ն ունեցել է նման վնասների հնարավորության մասին որևէ ենթադրություն , թե ոչ :

 

6. Ընդհանուր իրավական պայմաններ

6.1 Սույն պայմանները հանդիսանում են լիակատար իրավաբանական համաձայնագիր Բաժանորդի և Viva ընկերության միջև և կարգավորում են Viva - ի բջջային հավելվածների՝ Բաժանորդի կողմից օգտագործումը :

6.2 Viva - ն իրավասու է ծանուցել սույն Պայմանների դադարեցման կամ փոփոխման մասին ` https://smartkids. viva.am կամ https:// viva.am հասցեում համապատասխան տեղեկատվության տեղադրման միջոցով : Պայմանները համարվում են չեղարկված կամ փոփոխված ծանուցման մեջ նշված պահից :

6.3 Բաժանորդն ընդունում է , որ եթե Viva -ն չի իրականացնում և չի կիրառում սույն Պայմաններով ( կամ ցանկացած գործող օրենքով ) իրեն վերապահվող օրինական իրավունքները կամ իրավական պաշտպանության միջոցները , այն չի համարվում Viva ընկերության կողմից իր իրավունքներից հրաժարում , և տվյալ իրավունքները և իրավական պաշտպանության միջոցները վերապահվում են Viva ընկերությանը :

6.4 Եթե այս հարցի վերաբերյալ որոշման իրավունք ունեցող դատարանը սահմանի , որ սույն Պայմանների որևէ դրույթ անվավեր է , ապա այդ դրույթը հանվում է սույն Պայմաններից՝ չսահմանափակելով սույն Պայմանների մնացած դրույթները : Սույն Պայմանների մնացած դրույթները մնում են վավեր և կրում են իրավաբանական ուժ :

6.5 Ոչ Բաժանորդը , ոչ էլ Viva ընկերությունը չեն կարող փոխանցել կամ զիջել սույն Պայմաններով նախատեսված իրավունքները ` առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր համաձայնության : Ոչ Բաժանորդը , ոչ էլ Viva ընկերությունը չեն կարող փոխանցել սույն Պայմաններով նախատեսված պատասխանատվությունը կամ պարտավորությունները ` առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր համաձայնության :

 

 

  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Ազդագիր
    • Ազդագրի լրացում
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: