1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    • «Արագ» ծառայություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
    Պարտատոմսի գինը
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Պարտատոմսի գինը
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
  • «Արագ» ծառայություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Պարտատոմսի գինը
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Fantasy League
  • ծառայության մատուցման կանոններ

Fantasy League ծառայության մատուցման կանոններ

ծառայության մատուցման կանոններ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

 1. Ընդհանուրդրույթներևտերմիններ
 
1.1.1. «Օպերատոր» կամ « Viva » « Վիվա Արմենիա» փակ բաժնետիրական ընկերությունը , որը պատշաճ կերպով հիմնադրված ևլիցենզավորված է ի Հանրապետությունում հաղորդակցության ծառայություններ մատուցելու համար :
1.1.2 «Բաժանորդ» Օպերատորի ցանցի բաժանորդ հանդիսացող ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ , անհատ ձեռներեց , որն ընդունել է Պայմանները՝ 1.5 կետի համաձայն :
1.1.3« Ֆենթըզի լիգան » խաղ է, որտեղ սպորտային հանդիպումների օրերին բաժանորդները ներկայացված թիմերից կազմում են իրական խաղացողներից բաղկացած թիմ: Ծառայությունը մի հարթակ է , որը հաճախորդներին առաջարկում է առցանց ֆուտբոլային Ֆենթըզի լիգա , որտեղ նրանք կարող են մասնակցել սպորտային հանդիպումների յուրաքանչյուր օր և մրցել մրցանակների համար: Միավորները հաշվարկվում են նախկինում կայացած ( Ֆլեշբեք) հանդիպումներում  խաղացողների իրական ելույթների հիման վրա: Բոլոր ֆենթըզի թիմերի միավորները իրական ժամանակում արտացոլվում են առաջատարների աղյուսակում առցանց : Յուրաքանչյուր խաղացողի նախկին արդյունքները վերականգնվում են բոլոր Ֆլեշբեք հանդիպումների տվյալների մշակման միջոցով : Հաղթող է ճանաչվում առաջատարների աղյուսակում ամենաշատ միավորներ ունեցող ֆենթըզի թիմը :
1.1.4 Կոնտենտ ծառայություն   « Fantasy League » ծառայության շրջանակներում   հասանելի կապի ծառայություն , որը Բաժանորդին վերջինիս պահանջով տրամադրվող հասանելիությունն է Տեղեկատվական համալիրից Մեդիա - կոնտենտին ՝ Viva - կապի ուղիների և սարքավորումների կիրառման միջոցով :
1.1.5. Մեդիա կոնտենտ ( Հավելվածներ ) համակարգչային ծրագրերի , հավելվածների և Տեղեկատվական համալիրի տվյալների բազայում ներառված այլ կոնտենտի ամբողջություն , որոնք հասանելի են բջջային հեռախոսների վրա ցանկացած ժամանակ համացանցի միջոցով ներբեռնման համար :
1.1.6 Կոնտենտի քարտ « Fantasy League » էջ Մեդիա - կոնտենտի մանրամասն նկարագրով :
1.1.7 Անձնական հաշիվ Օպերատորի ավտոմատ հաշվարկային համակարգում վարվող վերլուծական հաշիվ , որն օգտագործվում է Օգտատիրոջը տրամադրվող ծառայությունների ծավալի , տվյալ ծառայությունների համար վճարային հաշվում մուտքագրված դրամական միջոցների մուտքագրման և սպառման ծավալի հաշվառման համար :
1.1.8 Գործընկեր Օպերատորի գործընկեր , որին պատկանում են « Fantasy League »ում ներկայացված հավելվածների հեղինակային և հարակից իրավունքները :
1.1.9 Տեղեկատվական համալիր Կատարողին պատկանող ծրագրային , ապարատային միջոցների ցանկ , ներառյալ՝ « Fantasy League »ը , որոնց միջոցով տրամադրվում է մուտք Կոնտենտ ծառայություններին :
1.1.10 Բաժանորդագրություն Կոնտենտին Օպերատորի կողմից Բաժանորդին Կոնտենտ ծառայությունների մատուցման պայմաններ , անուղղակի գործողությունների միջոցով ակցեպտավորում է Օպերատորի օֆերտան , որը նախատեսում է Տեղեկատվական համալիրից Մեդիա կոնտենտի անսահմանափակ , շարունակական և ավտոմատ հասանելիություն վճարի դիմաց որոշակի ժամանակահատվածում ( այսուհետ ՝ « Fantasy League օրական »» , « Fantasy League շաբաթական » , « Fantasy League ամսական » ):  Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմաններով   Կոնտենտ - ծառայությունների տրամադրման յուրաքանչյուր ժամկետի ավարտի դեպքում   Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմաններով   Կոնտենտ - ծառայությունների տրամադրումը ավտոմատ եղանակով վերականգնվում է նոր համարժեք կամ այլ ժամկետով , մինչև Բաժանորդի կողմից սույն կանոններով սահմանված պայմաններով Կոնտենտից հրաժարվելը :
1.2 « Fantasy League »ի օգտագործումն իրականացվում է Բաժանորդի և Viva - - ի միջև համաձայնագրի հիման վրա , որի մաս է կազմում « Վիվա Արմենիա » ՓԲԸ - ի կապի ծառայությունների տրամադրման կարգը , « Fantasy League » ծառայության տրամադրման սույն կանոնները և Օպերատորի պաշտոնական կայքում՝ https://mts .am տեղադրված  « Fantasy League » ծառայության նկարագրությունը ( այսուհետ միասին՝ « Պայմաններ » ):
1.3 « Fantasy League »ը կարող է օգտագործվել Մեդիա կոնտենտի դիտման , որոնման և ներբեռնման համար Կոնտենտ ծառայությունների պատվիրման միջոցով , մինչդեռ Կոնտենտ ծառայությունների պատվիրումը կարելի է իրականացնել միայն բջջային հեռախոսի միջոցով :  Մեդիա կոնտենտին մուտք գործելու միջոցով Կոնտենտ ծառայությունների արժեքը սահմանվում է Օպերատորի կողմից : « Fantasy League »ի օգտագործման դեպքում տվյալների փոխանցման ժամանակ մուտքային / ելքային բջջային Ինտերնետ տրաֆիկը հաշվարկվում և գանձվում է բաժանորդի սակագնային պլանի համաձայն , եթե այլ պայմաններ սահմանված չեն :
1.4 Պորտալը տեղակայված է https :// football . mts .а m հասցեում :
1.5   Բաժանորդի կողմից Պայմանները համարվում են ընդունված , եթե (1) սեղմել է համապատասխան ստեղնը կամ « Միացնել » հղումը https :// football . mts .а m վեբ - կայքում , կամ (2) սկսել է օգտագործել « Fantasy League » Մեդիա կոնտենտ , կամ (3)  ուղարկել է տեխնոլոգիական SMS հարցում « Start » բառով 1122 համարին :
 
 
2. «Fantasy League» ծառայությանտրամադրում
2.1 « Fantasy League » ծառայությունը հասանելի է միայն Viva - բաժանորդներին՝ ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց , որոնք օգտվում են Viva - սակագնային պլաններից :
2.2 « Fantasy League » շրջանակներում հասանելի ողջ կոնտենտը չի պատկանում Օպերատորին և տրամադրվում է արտաքին մատակարարների կողմից : Հետևաբար , Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում Մեդիա - կոնտենտի , վերջինիս ամբողջականության , ֆունկցիոնալության համար , ինչպես նաև չի կրում պատասխանատվություն ցանկացած թույլտվության ( համաձայնության ) համար , որոնք տրամադրվում են Բաժանորդի կողմից կոնտենտի շրջանակներում կամ վերջինիս հասանելիության առնչությամբ :
2.3 Բաժանորդը սույնով ընդունում է , որ Viva - ընկերությունը իր հայեցողությամբ և առանց նախնական ծանուցման կարող է կասեցնել և դադարեցնել « Fantasy League » ծառայության տրամադրումը ( կամ դրանց ֆունկցիաները ) ինչպես մեկ , այնպես էլ բոլոր օգտատերերին :
2.4 Viva - ընկերությունը կարող է պարզել , որ « Fantasy League »ի միջոցով տարածվող Մեդիա կոնտենտը խախտում է մատակարարի գաղտնիության մասին համաձայնագիրը կամ այլ իրավական համաձայնագրերը , օրենքը , կանոնակարգերը և կանոնները : Սույն պարագայում Viva - - ն իրավասու է պահանջել պատվիրված Մեդիա - կոնտենտի օգտագործման դադարեցում : Բաժանորդը պետք է հեռացնի տվյալ Մեդիա կոնտենտը :
2.5 Viva - ընկերությունը կարող է ցանկացած ժամանակ դադարեցնել « Fantasy League » ծառայության տրամադրումը , եթե ( ա ) Բաժանորդը խախտել է սույն Պայմանների որևէ մի դրույթ , կամ ( բ ) Viva - - ն ստիպված է նման քայլի գնալ՝ օրենքի պահանջներից ելնելով , կամ ( գ ) Viva - ընկերությունը որոշում է կայացնում « Fantasy League » ծառայության տրամադրման դադարեցման մասին :
2.6 Viva - ընկերությունը իրավունք ունի հրաժարվել Կոնտենտ ծառայության տրամադրումից վերջինիս տրամադրման տեխնիկական հնարավորության բացակայության դեպքում :
2 . 7   Սույն Պայմաններն ընդունելով՝ Բաժանորդն ընդունում է , որ Օպերատորի կողմից սույն Պայմանների շրջանակներում կարող են կիրառվել Ծառայության ակտիվացման այլ ( լրացուցիչ ) եղանակներ ( քայլեր ) ՝ Բաժանորդի անհատականացման նպատակով :
2.8 Բաժանորդը սույնով ընդունում և համաձայնում է , որ Ծառայությանը բաժանորդագրվելիս բոլոր գանձումներն ու վճարները ենթակա են վճարման՝ անկախ այն բանից , թե արդյոք բաժանորդագրության ժամանակ Բաժանորդի բջջային սարքավորումը համապատասխանում է համատեղելիության չափանիշներին , թե ոչ : Օպերատորի կողմից դրամական միջոցների վերադարձ չի իրականացվում՝ կապված Բաժանորդի կողմից Ծառայություն մուտք գործելու անկարողության հետ , ինչը պայմանավորված է համատեղելի բջջային սարքավորումների բացակայությամբ :  
2.9 Ծառայությանը բաժանորդագրվելու համար Բաժանորդը պետք է լինի կամ չափահաս , կամ ունենա ծնողների կամ օրինական խնամակալների համապատասխան օժանդակությունը : Ամեն անգամ , երբ Ծառայությունը ձեռք է բերում կամ մուտք է գործում որևէ անչափահաս անձ , տվյալ մուտքի համար պատասխանատվությունը կրում է համապատասխան մատակարարի բջջային կապի համար հաշիվ վճարողը , որը , ինչպես ենթադրվում է , անչափահասին Ծառայության օգտագործման թույլտվություն է տվել : Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում Ծառայության ոչ պատշաճ կամ ոչ միտումնավոր օգտագործման կամ ապրանքների ոչ միտումնավոր ձեռքբերման համար : Օրինական խնամակալը / Պայմանագրի կողմը կրում է միանձնյա պատասխանատվություն Ծառայության օգտագործման համար անհրաժեշտ բջջային սարքավորման խնամքի և պահպանման համար :  
2.10 Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում գովազդի ցանկացած տեսակի և / կամ բաներային գովազդի բովանդակության , բացվող պատուհանների և ցանկացած այլ գովազդային ձևաչափերի համար , որոնք ցուցադրվում են կայքում և հավելվածում : Նման բովանդակության համար պատասխանատվությունը կրում են բացառապես գովազդատուն կամ նրա օրինական ներկայացուցիչները :  

 
3. «Fantasy League» ծառայությանօգտագործում
3.1 Ծառայությանը հասանելիություն ստանալու նպատակով բաժանորդը պետք է մուտք գործի « Fantasy League » ծառայության տրամադրման վեբ - կայք հետևյալ հասցեով՝ https :// football . mts .а m :
3.2 « Fantasy League » ծառայության մուտքի և վերջինիս միջոցով Կոնտենտ ծառայության պատվերի համար անհրաժեշտ է բջջային սարքավորում Viva - շարժական բջջային ցանցի տվյալների փոխանցման ակտիվացված ծառայությամբ : « Fantasy League »ի և վերջինիս կոնտենտի օգտագործումը ցանցից դուրս ռեժիմում սահմանափակվում է հավելվածի միայն 5 ( հինգ ) գործողությամբ :
 
3.3 Մեդիա կոնտենտին հասանելիություն ստանալու համար անհրաժեշտ է   ակտիվացնել « Fantasy League օրական » , « Fantasy League շաբաթական » կամ « Fantasy League ամսական » ծառայությունը հետևյալ եղանակներից որևիցե մեկով՝

  • հաստատել ակտիվացումը https :// football . mts .а mվեբ -կայքում ,
  • Ուղարկել տեխնոլոգիական SMS հարցում « Start » տեքստով 1122 համարին :

 
 
3.4 Առաջին անգամ « Fantasy League» , ծառայությունն ակտիվացնելիս Բաժանորդներին տրամադրվում է փորձնական օգտագործման շրջան վերջինիս առաջին անգամ ակտիվացման պահից 1 ( մեկ ) օրացուցային օրվա ընթացքում :
3.5 « Fantasy League » ծառայության համար փորձնական օգտագործման շրջանի ավարտից 1 ( մեկ ) օր առաջ՝ առաջին անգամկոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայության ակտիվացումից հետո , բաժանորդինկուղարկվի տեխնոլոգիական SMS հաղորդագրություն 1122 համարից ծառայության ավտոմատ երկարացման , վերջինիս արժեքի և բաժանորդագրության դադարեցման մասին տեղեկատվությամբ : 
Եթե բաժանորդը չիապաակտիվացրել ծառայությունը ( կ .3.7), Բաժանորդի անձնական հաշվին « Fantasy League» , « ծառայության վճարի համար բավարար միջոցների առկայության դեպքում , ծառայությունն ավտոմատ երկարացվում է նոր համարժեք ժամկետով , մինչև սույն կանոններով սահմանված ընթացակարգի համաձայն Բաժանորդի կողմից հրաժարվելը : 
« Fantasy League» ծառայության ակտիվացման դեպքում , Բաժանորդին 1122 համարից   ուղարկվում է SMS հաղորդագրություն   ծառայության ակտիվացման մասին և անձնական հաշվից գումար հետագա գանձման վերաբերյալ :
Կոնտենտին բաժանորդագրության   կարգավիճակի վերաբերյալ տեղեկատվությունը   հասանելի է «Հաշիվ» էջում   https :// football . mts .а m կայքում :
Եթե ծառայության երկարացման փորձի պահին Բաժանորդի անձնական հաշվին չկան բավարար միջոցներ « Fantasy Leagueօրական» ,  « Fantasy Leagueշաբաթական» և « Fantasy Leagueամսական» ծառայության համար ամբողջական վճարի իրականացման համար , ծառայությունը չի ակտիվացվում / չի երկարացվում :
Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայության երկարացման կրկնվող փորձերը կատարվում են օրական 2 (երկու) անգամ 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ընթացքում: 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ավարտից հետո, բաժանորդի անձնական հաշվին ծառայության արժեքի վճարման համար բավարար գումարի չափով դրամական միջոցների բացակայության դեպքում բաժանորդագրությունը կապաակտիվացվի: Այն վերականգնման համար անհրաժեշտ է կրկին իրականացնել ակտիվացում: :
Վճարման համար բավարար դրամական միջոցների առկայության պարագայում ծառայության բաժանորդագրությունը կվերականգնվի , և դրամական միջոցները դուրս կգրվեն բաժանորդի հաշվից նախապես ընտրված բաժանորդագրության համաձայն :
Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայության վճարման համար բավարար դրամական միջոցների առկայության պարագայում օգտատիրոջըկտրամադրվեն ակտիվ հղումներ տեղեկատվական համալիրում Մեդիակոնտենտի ողջ ցանկի ներբեռնման համար կատարված վճարման համաձայն ժամկետով :
3.6 Բաժանորդագրությանապաակտիվացման դեպքում Տեղեկատվության համալիրից ներբեռնվածՄեդիակոնտենտին մուտքը արգելափակվում է : Մուտքը թարմացվում է բաժանորդագրության կրկնակի ակտիվացման պահից :
3.7 Կոնտենտ ծառայությունների ապաակտիվացումը հնարավոր է ՝

  • https:// football . mts .аm վեբ կայքի միջոցով՝ մուտք գործելով անձնական հաշիվ ,
  • ուղարկելով SMS հարցում « Stop » տեքստով 1122 համարին :

 
3.8 Բաժանորդը պարտավորվում է օգտագործել « Fantasy League »ը միայն ( ա ) Պայմաններով , ( բ ) գործող օրենսդրությամբ թույլատրված նպատակներով :
3.9 Բաժանորդը պարտավորվում է օգտագործել « Fantasy League »ը միայն ընկերության կողմից տրամադրվածինտերֆեյսի միջոցով , մասնավորապես չի թույլատրվում « Fantasy League » մուտքի համար օգտագործել ավտոմատացված միջոցներ ( ներառյալ՝ սցենարներ , սկաներներ և նման տեխնոլոգիաներ ):
3.10 Բաժանորդը պարտավորվում է չձեռնարկել գործողություններ , որոնք կարող են խախտել կամ կասեցնել « Fantasy League »ի ( ինչպես նաևViva --ին սպասարկողսերվերների և ցանցերի ) աշխատանքը , զերծ մնալ « Fantasy League »ի միջոցով տարածվող Մեդիակոնտենտի օգտագործումիցViva- ընկերության կամ երրորդանձանց կողմից կառավարվող սերվերների , ցանցերի կամվեբ կայքերի աշխատանքի խափանման կամ կասեցման նպատակներով :
3.11 Բաժանորդը պարտավորվում է չվերարտադրել , չպատճենել , չվաճառել , չփոխանակել կամ չվերավաճառել « Fantasy League »ի բովանդակությունը , բացառությամբViva- ընկերության հետ առանձին համաձայնագրով սահմանված այլ դեպքերի :
3.12 Բաժանորդը պատասխանատվություն է կրում ( զերծ պահելով Viva- ընկերությանը բաժանորդի կամ որևէ երրորդ կողմի նկատմամբ պատասխանատվությունից ) « Fantasy League » և ցանկացածՄեդիա կոնտենտի օգտագործման , Պայմաններով նախատեսված պարտավորությունների խախտման , ինչպես նաև այդ խախտումների հետևանքների համար ( այդ թվում ` բոլոր կորուստների կամ վնասների համար , որոնք կարող է կրելViva --ը կամ երրորդ կողմը ):
3.13 Օպերատորի և նրա մատակարարների կողմից տրամադրվող Ծառայությանը մուտք գործելով՝ Բաժանորդը համաձայնում է հետևել և պահպանել Ծառայության միջոցով հասանելի դարձող մտավոր և արդյունաբերական սեփականության բոլոր իրավունքները՝ ներառյալ հեղինակային իրավունքները կամ ապրանքանիշերը , որոնք պատկանում են Օպերատորին և ցանկացած երրորդ կողմի բովանդակության լիցենզառուին : Որպես օգտատեր՝ Բաժանորդը ձեռք չի բերում որևէ սեփականության իրավունք Ծառայության , ծրագրային ապահովման կամ բովանդակության նկատմամբ , այդ թվում՝ անվանումների , վերնագրերի , բառերի , արտահայտությունների , լոգոների , արտոնագրերի և ապրանքանիշերի , գրական և այլ գեղարվեստական ստեղծագործությունների նկատմամբ , որոնք հասանելի են կամ ժամանակին հասանելի են եղել Ծառայության միջոցով :
3.14 Օպերատորի և նրա մատակարարների կողմից տրամադրվող Ծառայությանը մուտք գործելով՝ Բաժանորդը համաձայնում է հետևել և պահպանել Ծառայության միջոցով հասանելի դարձող մտավոր և արդյունաբերական սեփականության բոլոր իրավունքները՝ ներառյալ հեղինակային իրավունքները կամ ապրանքանիշերը, որոնք պատկանում են Օպերատորին և ցանկացած երրորդ կողմի բովանդակության լիցենզառուին: Որպես օգտատեր՝ Բաժանորդը ձեռք չի բերում որևէ սեփականության իրավունք Ծառայության, ծրագրային ապահովման կամ բովանդակության նկատմամբ, այդ թվում՝ անվանումների, վերնագրերի, բառերի, արտահայտությունների, լոգոների, արտոնագրերի և ապրանքանիշերի, գրական և այլ գեղարվեստական ստեղծագործությունների նկատմամբ, որոնք հասանելի են կամ ժամանակին հասանելի են եղել Ծառայության միջոցով:
3.15 Բաժանորդին տրամադրվում է բովանդակության հասանելիության և օգտագործման ոչ բացառիկ, չփոխանցվող, հետկանչվող լիցենզիա՝ սույն օգտագործման պայմաններին և դրույթներին համապատասխան: Բաժանորդը չպետք է ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն փոփոխի, հրապարակի, փոխանցի, վերափոխի, մասնակցի փոխանցմանը կամ վաճառքին, ստեղծի ածանցյալ ստեղծագործություններ կամ որևէ կերպ շահագործի Ծառայության մեջ պարունակվող ցանկացած բովանդակություն:
3.16 Ծառայության օգտագործումը թույլ չի տալիս Բաժանորդին առանց համապատասխան թույլատվության օգտագործել ցանկացած պաշտպանված բովանդակություն: Բաժանորդ ը իրավասու չի ջնջելու կամ փոփոխելու սեփականության ցանկացած իրավունք կամ բովանդակության նկատմամբ կամայական իրավասություն։ Բաժանորդ ը կարող է օգտագործել պաշտպանված բովանդակությունը բացառապես անձնական օգտագործման նպատակով, և չ ի կարող օգտագործել այն ցանկացած այլ նպատակով՝ առանց Օպերատորի և հեղինակային իրավունքի սեփականատիրոջ նախնական գրավոր թույլտվության:  Դուք համաձայնում եք, որ ձեռք չեք բերել որևէ սեփականության իրավունք պաշտպանված բովանդակության նկատմամբ: Մենք Ձեզ  չենք տրամադրում որևէ լիցենզիա, բացահայտ կամ ենթադրյալ, Օպերատորի կամ մեր լիցենզառուների մտավոր սեփականության նկատմամբ, բացառությամբ այն դեպքերի, որոնք ուղղակիորեն սահմանվում են սույն օգտագործման դրույթներով և պայմաններով:
3.1 7 Օպերատորը և նրա մատակարարները պատասխանատվություն չեն կրում Ձեր և ցանկացած երրորդ կողմի միջև առաջացած որևէ վեճի կամ տարաձայնության համար՝ կապված Ձեր կողմից Ծառայության օգտագործման հետ: Բոլոր ռիսկերը, որոնք կապված են նշված երրորդ կողմերի հետ աշխատանքի հետ, կրում եք Դուք, և Դուք ազատում եք Օպերատորին և վերջինիս մատակարարներին այդ վեճերի հետ կապված բոլոր բողոքներից, պահանջներից և վնասներից: 
 
3.1 8 Բաժանորդն ընդունում է, որ Viva ընկերությունը և/կամ երրորդ կողմն ունեն «Fantasy League»-ի միջոցով տարածվող Մեդիա կոնտենտի ողջ սեփականության և գույքի իրավունքները, ներառյալ՝ Մեդիա կոնտենտի նկատմամբ մտավոր սեփականության բոլոր գործող իրավունքները: «Մտավոր սեփականության իրավունքները» արտոնագրային օրենքով, մտավոր սեփականության, առևտրային գաղտնիքների, ապրանքային նշանների, անբարեխիղճ մրցակցության մասին օրենքով սահմանված բոլոր իրավունքներն են, ինչպես նաև ողջ աշխարհում կիրառվող այլ գույքային իրավունքները: Բաժանորդը պարտավորվում է ինքնուրույն չձեռնարկել և չթույլատրել, որ այլ անձինք ձեռնարկեն (1) գործողություններ Մեդիա կոնտենտի աղբյուրի կոդը ստանալու նպատակով պատճենահանման, վաճառքի, լիցենզավորման , տարածման, փոխանցման, փոփոխման, հարմարեցման, թարգմանության, կրկնօրինակի ստեղծման, ապակազմավորման , վերակազմավորման , մասնատման կամ այլ գործողություններ, բացառությամբ թույլատրված գործողությունների, (2) անվտանգության  կամ Մեդիա կոնտենտի ֆունկցիոնալ հնարավորություններով նախատեսված բովանդակության օգտագործման (ներառյալ թվային իրավունքների կառավարման ֆունկցիոնալությունը և հետագա փոփոխություններն արգելելը) կանոնները շրջանցելու և խախտելու գործողություններ (3) ցանկացած օրենքի կամ երրորդ անձանց իրավունքների խախտմամբ բովանդակությանը մուտքի, վերջինիս պատճենման, փոխանցման, վերակոդավորման կամ հեռարձակման համար Մեդիա կոնտենտի օգտագործման գործողություններ, կամ (4) Viva-ի կամ երրորդ կողմի` Մեդիա կոնտենտի մեջ ընդգրկված սեփականության իրավունքի և ապրանքային նշանների վերացման, շտկման գրանցումների  կամ այլ սեփականության իրավունքի գրանցումների փոփոխման գործողություններ:
3.18 Viva ընկերությունը իրավունք է վերապահում (սակայն չի պարտավորվում) իրականացնել Մեդիա կոնտենտի նախնական վերահսկում, վերանայում, նշում, զտում, փոփոխում, մերժում կամ ջնջում «Fantasy League »-ից : Բաժանորդը ընդունում է, որ «Fantasy League»-ի օգտագործման ժամանակ կարող է հանդիպել այնպիսի Մեդիա կոնտենտի , որը կարող է թվալ վիրավորական, անպարկեշտ կամ անցանկալի, և որ կրում է «Fantasy League»-ի օգտագործման ռիսկերը:
3.19 «Fantasy League» ծառայության օգտագործման ժամանակ Բաժանորդը համաձայնում է ստանալ 1122 տեխնոլոգիական համարից ծառայության մասին նորություններով չտարիֆիկացվող տեղեկատվական հաղորդագրություններ:
 
 
4. Ծառայությունների վճարում
4.1 Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով կոնտենտ ծառայությունների արժեքը որոշվում է Vivaի կողմից մատուցվող կապի ծառայությունների համար սահմանված սակագների գնացուցակի, «Fantasy League» ծառայության համար կիրառվող զեղչերի համակարգի հիման վրա և ներկայացված է https://football.mts. а m կայքում և Fantasy League հավելվածում:
4.2 «Fantasy League » ծառայությունը առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում Բաժանորդներին տրամադրվում է փորձնական օգտագործման շրջան վերջինիս առաջին անգամ ակտիվացման պահից 1 (մեկ) օրացուցային օրվա ընթացքում: Փորձնական օգտագործման շրջանի մասին տեղեկատվությունը, թե որ հասանելի կլինի https://football.mts. а m կայքի « Հաշիվ» ներդիրում, իսկ 1122 համարին տեխնոլոգիական SMS հաղորդագրության ուղարկման միջոցով ծառայության ակտիվացման դեպքում բաժանորդին այդ տեղեկատվությունը կտրամադրվի տարիֆիկացման չենթարկվող տեղեկատվական SMS հաղորդագրության միջոցով:
4.3 Բաժանորդների համար, որոնք նախկինում օգտվել են ծառայությունից և ապաակտիվացրել են այն, կրկնակի ակտիվացման դեպքում փորձնական օգտագործման շրջան չի տրամադրվում, իսկ ծառայության օգտագործման վճարը, ինչպես նաև ծառայության ակտիվացման արժեքը գանձվում են միացման առաջին օրվանից:
4.4 Եթե մինչև «Fantasy League »  ծառայության համար փորձնական օգտագործման շրջանի վավերականության ժամկետի ավարտը, կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելուց հետո, Բաժանորդը չի ապաակտիվացրել ծառայությունը (կետ 3.7), իսկ Բաժանորդի անձնական հաշվին առկա են բավարար դրամական միջոցներ «Fantasy League » ծառայության վճարման համար, ծառայությունն ավտոմատ կերպով երկարաձգվում է նոր համարժեք ժամկետով:
4.5 «Fantasy League » ծառայությ ա ն տարիֆիկացումն իրականացվում է ծառայության մատուցման առաջին օրվանից Բաժանորդի անձնական հաշվից դրամական միջոցների մեկանգամյա գանձման միջոցով: Բաժանորդի հեռախոսահամարի արգելափակման դեպքում (մասնակի, հարկադիր, կամավոր, «SIM-քարտի կորուստ» ) կոնտենտ ծառայության տրամադրումը և դրա հետ կապված միջոցների գանձում չի իրականացվում: Բաժանորդի հաշվին բավարար դրամական միջոցների բացակայության դեպքում Կոնտենտ ծառայության տրամադրում չի իրականացվում:
Եթե ծառայության երկարացման փորձի պահին Բաժանորդի անձնական հաշվին չկան բավարար միջոցներ «Fantasy League » ծառայության համար ամբողջական վճարի իրականացման համար, կոնտենտ ծառայության տրամադրումը և դրա հետ կապված դրամական միջոցների գանձում չի իրականացվում:
4.6 «Fantasy League » ծառայութ ա ն տարիֆիկացումն իրականացվում է դրա երկարաձգումից հետո Բաժանորդի անձնական հաշվից դրամական միջոցների մեկանգամյա գանձման միջոցով: Բաժանորդի գծի արգելափակման դեպքում (մասնակի, հարկադիր, կամավոր, «SIM քարտի կորուստ» ) կոնտենտ ծառայության տրամադրում և դրա հետ կապված միջոցների գանձում չի իրականացվում: Դրամական միջոցների գանձումն իրականացվում է ծառայության ակտիվացման/երկարաձգման պահին «Fantasy League » ծառայության համար գործող սակագնի չափով :
4.7 Fantasy League ծառայություն մուտք գործելիս տվյալների փոխանցման ժամանակ մուտքային/ ելքային բջջային ինտերնետ տրաֆիկը Vivaի ռադիոծածկույթի գոտում սահմանվում է Բաժանորդի սակագնային պլանի համաձայն, եթե այլ պայմաններ նախատեսված չեն, կամ չեն գործում պրոմո ակցիաներ:
4.8 Ռոումինգում գտնվող բաժանորդների համար  «Fantasy League » ծառայության և ելքային SMS-ի տարիֆիկացումն իրականացվում է Viva-ի ծառայությունների համար սահմանված ռումինգում գործող սակագների համաձայն: Մուտքային/ ելքային ինտերնետ տրաֆիկի տարիֆիկացումը բաժանորդների տվյալ կատեգորիայի համար իրականացվում է տվյալների միջազգային ռոումինգի ծառայության սակագնի համաձայն՝ համապատասխան Viva-ի միջազգային ռոումինգի ծառայությունների սակագների գործող ցանկին:


 
5. Ավտոմատ թարմացումներ
5.1 Viva-ի բջջային հավելվածների և https://football.mts. а m հղման միջոցով ներկայացված Մեդիա կոնտենտը, որը Բաժանորդը տեղադրում է սեփական սարքավորման վրա, կարող է պարբերաբար կապվել Viva-ի կամ գործընկեր ընկերությունների ծառայությունների հետ՝ Մեդիա կոնտենտի թարմացումների ստուգման նպատակով, այդ թվում՝ սխալների ուղղման, նոր ֆունկցիաների, բացակայող ակտիվացվող մոդուլների և նոր տարբերակների (այսուհետ միասին՝ «Թարմացումներ») ապահովման նպատակով: Մեդիա կոնտենտի թարմացումների ստացման պայմանները սահմանվում են Գործընկերների կողմից, և Viva ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Բաժանորդներին  թարմացումներ ստանալու պայմանների մասին տեղեկացնելու համար: Նման Մեդիա կոնտենտ տեղադրելով՝ Բաժանորդը համաձայնում է ստանալ նշված ավտոմատ կերպով հարցվող և ստացվող թարմացումները:
5.2 Մեդիա կոնտենտի թարմացման ժամանակ մուտքային/ելքային ինտերնետ տրաֆիկիտարիֆիկացումը «Fantasy League» բջջային հավելվածի ծառայություններին և https://football.mts. а m հղման միջոցով ծառայություններին, իրականացվում է Բաժանորդի սակագնային պլանի համաձայն:
 
 
6. Պատասխանատվության սահմանափակում
6.1 Բաժանորդն ընդունում և համաձայնում է, որ անձամբ կրում է «Fantasy League»-ի, և դրա միջոցով ներբեռնված կամ ստացված Մեդիա կոնտենտի օգտագործման ռիսկը, և որ Մեդիակոնտենտը տրամադրվում է «այնպես, ինչպես կա» և «եթե առկա է» սկզբունքներով: Viva ընկերությունը, տրամադրելով Մեդիակոնտենտին մուտքի ծառայություններ, պատասխանատվություն չի կրում դրա առկայության, բովանդակության և ֆունկցիոնալության համար:
6.2 Բաժանորդը համաձայնում է օգտվել «Fantasy League»-ից և «Fantasy League» ծառայության օգտագործման արդյունքում ներբեռնված կամ այլ կերպ ձեռք բերված Մեդիակոնտենտից սեփական հայեցողությամբ և անձամբ կրելով ռիսկերը, և Viva ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Բաժանորդի բջջային կամ այլ սարքավորմանը հասցված վնասի, կամ նման օգտագործման արդյունքում տվյալների կորստի համար:
6.3 Գործող օրենսդրությամբ թույլատրվող առավելագույն չափով Viva ընկերությունը զերծ է մնում երաշխիքներ և բացահայտ կամ ենթադրվող պայմաններ ապահովելուց, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով , իրացվելիության , որոշակի նպատակների համար պիտանիության և մտավոր սեփականության իրավունքների չխախտման երաշխիքներով և պայմաններով, «Fantasy League»-ի միջոցով ներբեռնված կամ այլապես ստացված ցանկացած Մեդիակոնտենտի առնչությամբ: Բաժանորդն ընդունում է սույն պայմանը և անվերապահորեն համաձայնում է դրա հետ:
6.4 Բաժանորդն ընդունում և համաձայնում է, որ Viva ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում վերջինիս հանդեպ (ներառյալ պայմանագրային պարտավորությունների շրջանակներում) Բաժանորդի կրած ուղղակի, անուղղակի, պատահական, դիտավորյալ, միջնորդավորված կամ տուգանքի ենթակա վնասների համար, որը կարող է կրել  «Fantasy League»-ը կամ վերջինիս միջոցով ներբեռնված Մեդիակոնտենտն օգտագործելիս, ներառյալ՝ տվյալների կորստի համար՝ անկախ նրանից, թե Viva-ն ունեցել է նման վնասների հնարավորության մասին որևէ ենթադրություն, թե ոչ:
 
 
7. Ընդհանուր իրավական պայմաններ
7.1 Սույն պայմանները հանդիսանում են լիակատար իրավաբանական համաձայնագիր Բաժանորդի և Viva ընկերության միջև և կարգավորում են « Viva-ի բջջային հավելվածների ՝ Բաժանորդի կողմից օգտագործումը:
7.2 Viva-ն իրավասու է ծանուցել սույն Պայմանների դադարեցման կամ փոփոխման մասին` https://football.mts. а m կամ http://mts.am հասցեում համապատասխան տեղեկատվության տեղադրման միջոցով: Պայմանները համարվում են չեղարկված կամ փոփոխված ծանուցման մեջ նշված պահից:
7.3 Բաժանորդն ընդունում է, որ եթե Viva-ը չի իրականացնում և չի կիրառում սույն Պայմաններով (կամ ցանկացած գործող օրենքով) իրեն վերապահվող օրինական իրավունքները կամ իրավական պաշտպանության միջոցները, այն չի համարվում Viva ընկերության կողմից իր իրավունքներից հրաժարում, և տվյալ իրավունքները և իրավական պաշտպանության միջոցները վերապահվում են Viva ընկերությանը:
7.4 Եթե այս հարցի վերաբերյալ որոշման իրավունք ունեցող դատարանը սահմանի, որ սույն Պայմանների որևէ դրույթ անվավեր է, ապա այդ դրույթը հանվում է սույն Պայմաններից՝ չսահմանափակելով սույն Պայմանների մնացած դրույթները: Սույն Պայմանների մնացած դրույթները մնում են վավեր և կրում են իրավաբանական ուժ:
7.5 Ոչ Բաժանորդը, ոչ էլ Viva ընկերությունը չեն կարող փոխանցել կամ զիջել սույն Պայմաններով նախատեսված իրավունքները`առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր համաձայնության: Ոչ Բաժանորդը, ոչ էլ Viva ընկերությունը չեն կարող փոխանցել սույն Պայմաններով նախատեսված պատասխանատվությունը կամ պարտավորությունները`առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր համաձայնությա ն:
7.6 Բաժանորդին տրամադրվում է բովանդակության հասանելիության և օգտագործման ոչ բացառիկ, չփոխանցվող, հետկանչվող լիցենզիա՝ սույն օգտագործման պայմաններին և դրույթներին համապատասխան: Բաժանորդը չպետք է ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն փոփոխի, հրապարակի, փոխանցի, վերափոխի, մասնակցի փոխանցմանը կամ վաճառքին, ստեղծի ածանցյալ ստեղծագործություններ կամ որևէ կերպ շահագործի Ծառայության մեջ պարունակվող ցանկացած բովանդակություն:
7.7 Օպերատորը և նրա մատակարարները պատասխանատվություն չեն կրում Բաժանորդի և ցանկացած երրորդ կողմի միջև առաջացած որևէ վեճի կամ տարաձայնության համար՝ կապված Ծառայության օգտագործման հետ: Բոլոր ռիսկերը, որոնք կապված են նշված երրորդ կողմերի հետ աշխատանքի հետ, կրում է Բաժանորդը, և Բաժանորդը ազատում է Օպերատորին և վերջինիս մատակարարներին այդ վեճերի հետ կապված բոլոր բողոքներից, պահանջներից և վնասներից:


 
8. ՖԵՆԹԸԶԻ ԼԻԳԱՅԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ ՊԱՐԳԵՎԱՏՐՄԱՆ ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ
8.1 Ներածություն

  • Վեբ պորտալ մուտք գործելու և մրցույթներին մասնակցելու համար բաժանորդը պետք է ունենա Ֆենթըզի լիգայի վավեր բաժանորդագրություն Պայմաններում նկարագրված կարգով:
  • Մասնակցելով մրցույթին ՝ Բաժանորդը համաձայնում է պահպանել սույն պայմանները, ինչպես նաև Օպերատորի մատակարարների որոշումները, որոնք վերջնական են և պարտադիր: Մրցանակի շահումը կախված է սույնով սահմանված բոլոր պահանջների կատարումից:
  • Օպերատորը կամ վերջինիս մատակարարը պատասխանատվության չեն կրում որևէ պատճառով չստացված մուտքերի համար:

 
8.2 Հաղթողների և մրցանակների որոշման կարգը
Յուրաքանչյուր մրցույթի համար սպորտային հանդիպման օրը առաջատարների աղյուսակում հատկացվում է հնարավոր հաղթողների 10 դիրք: Մասնակիցների դասակարգումը առաջատարների աղյուսակում կատարվում է ըստ նրանց ընտրած խաղացողների վաստակած միավորների քանակի: Առաջատարների տասնյակը ստանում է մրցանակ զբաղեցրած դիրքին համապատասխան՝ ըստ ստորև նշվածի.
Առաջատարների աղյուսակի դիրքերը և մրցանակները.

  • 1-ին դիրք՝ 25 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 2-րդ դիրք՝ 20 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 3-րդ դիրք՝ 15 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 4-րդ դիրք՝ 25 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 5-րդ դիրք՝ 10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 6-րդ դիրք՝ 5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 7-րդ դիրք՝ 5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 8-րդ դիրք՝ 5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 9-րդ դիրք՝ 5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ
  • 10-րդ դիրք՝ 5 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ

Ակտիվ բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռվում մրցանակներ ստանալու յուրաքանչյուր հանդիպման օր`ելնելով վերոնշյալ առաջատարների վերջնական աղյուսակում իրենց թիմի զբաղեցրած դիրքից:
Առաջատարների աղյուսակ
Եթե առաջատարների աղյուսակի որևէ դիրքում մրցույթը ոչ ոքի է ավարտվել, ապա օգտատերերը զբաղեցնում են հաջորդող ավելի ցածր դիրքերը, և բոլոր հաղթողները ստանում են ինտերնետ փաթեթներ ժամանակային հերթականությանը համապատասխան. ամենաբարձր դիրքը պատկանում է այն մասնակցին, որ ն առաջինն է ընտրել թիմը, նույնիսկ եթե բոլոր օգտատերերի թիմերը նույն արդյունքն են գրանցել:
Օրինակ, եթե 3 օգտատերեր ընտրում են միևնույն Ֆենթըզի թիմը և ստանում միևնույն քանակով միավորներ, թիմն առաջինը ընտրած օգտատերը կզբաղեցնի առաջին դիրքը, երկրորդ դիրքը կպատկանի թիմը երկրորդն ընտրած օգտատիրոջը, և երրորդ օգտատերը կզբաղեցնի երրորդ դիրքը: Բոլոր 3 օգտատերերը կստանան համապատասխանաբար՝ 25 ԳԲ, 20 ԳԲ և 15 ԳԲ ինտերնետ փաթեթ:
 
8.3. Առաջատարների աղյուսակում զբաղեցրած դիրքի և շահած մրցանակների մասին տեղեկությունները տեղադրվում են արդյունքների էջում, որը Բաժանորդը կարող է տեսնել՝ մուտք գործելով հաշվի էջ:
 
8.4 Մրցանակի հավակնորդ Բաժանորդները բաժանորդագրման ժամանակ նշած հեռախոսահամարին ստանում են SMS ծանուցում, որը հաստատում է շահումը և  պարունակում է ինտերնետ փաթեթի ակտիվացման պրոմո-կոդը:
 
8.5 Ինտերնետ փաթեթն ակտիվացնելու համար Բաժանորդը պետք է մուտք գործի «My Viva-MTS» բջջային հավելված և մուտքագրի պրոմո-կոդը «Մրցանակներ և պրոմո-կոդեր» բաժնում: Ինտերնետ փաթեթը կակտիվանա այն հեռախոսահամարին, որից բաժանորդը մուտք է գործել «My Viva-MTS» բջջային հավելված:
«My Viva-MTS» բջջային հավելվածի մասին ավելին իմանալու համար կարող եք այցելել հետևյալ հղմամբ՝ https://www.mts.am/en/individual-customers/help/self-care-services/my-vivacell-mts
 
8.6 Բաժանորդին SMS ծանուցում ուղարկելուց հետո Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում պրոմո-կոդի հետագա օգտագործման համար, և բաժանորդը լիակատար պատասխանատվություն է կրում նշված տեղեկատվությունը պահելու կամ օգտագործելու համար այն դեպքերում, երբ այն առանց իր համաձայնության օգտագործվում է երրորդ անձանց կողմից:
 
8.7 Պրոմո-կոդն ակտիվացնելուց առաջ բաժանորդը պետք է ծանոթանա Պատասխանատվությունից հրաժարման մասին կետին և համապատասխան ինտերնետ փաթեթների ծառայության պայմաններին, որոնք ծառայության նկարագրության հետ միասին տեղադրված  են կայքէջում:
8.8 Սահմանված մրցանակները չեն կարող փոխարինվել դրամային կամ այլ մրցանակներով:
 
 

 

  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Ազդագիր
    • Ազդագրի լրացում
    • Պարտատոմսի գինը
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: