1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Fantasy League
  • Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

1. Ի՞նչ է «Ֆենթըզի լիգան»:

«Ֆենթըզի լիգան» խաղ է, որտեղ սպորտային հանդիպումների օրերին բաժանորդները ներկայացված թիմերից կազմում են իրական խաղացողներից բաղկացած թիմ: Միավորները հաշվարկվում են նախկինում կայացած (ֆլեշբեք) հանդիպումներում խաղացողների իրական ելույթների հիման վրա: Բոլոր ֆենթըզի թիմերի միավորները իրական ժամանակում արտացոլվում են առաջատարների աղյուսակում: Հաղթող է ճանաչվում առաջատարների աղյուսակում ամենաշատ միավորներ ունեցող ֆենթըզի թիմը: Յուրաքանչյուր հանդիպման և խաղացողի միավորները հաշվարկվում են նախորդ խաղերի տվյալների  հիման վրա:

2. Ի՞նչ է հանդիպման օրը:

Հանդիպման օրն այն օրն է, երբ ներկայացված լիգաները իրական խաղային հանդիպում են ունեցել:

Հանդիպումների օրերի ցանկը հնարավորինս խիտ է կազմվում՝ կախված տարբեր լիգաների խաղերի օրացույցային պլանից:

3. Ի՞նչ է մրցույթը:

Մրցույթները երկու տեսակի են՝ ամենօրյա մրցույթներ և բազմակի հանդիպումների ձևաչափով անցկացվող մրցույթներ:

Ամենօրյա մրցույթներում ընդգրկված են ներկայացված իրական թիմերը: Մրցակիցներն այս թիմերից ընտրում են խաղացողներ՝ իրենց սեփական ֆենթըզի թիմը կազմելու, այլ բաժանորդների ֆենթըզի թիմերի դեմ մրցելու համար: Մրցույթի ամբողջ ընթացքում առաջատարների աղյուսակում արտացոլվում են բոլոր թիմերի խաղի արդյունքները: Հաղթողները մրցանակներ են վաստակում՝ ըստ առաջատարների վերջնական աղյուսակում իրենց զբաղեցրած դիրքի: Ամենօրյա մրցույթներն անցկացվում են յուրաքանչյուր հանդիպման օր:

Բազմակի հանդիպումների ձևաչափով անցկացվող մրցույթներն այն մրցույթներն են, որոնք ընթանում են նախապես որոշված ժամանակահատվածով (օրինակ՝ շաբաթ, ամիս, սեզոն և այլն): Նշված ժամանակահատվածում տեղի ունեցող բոլոր ամենօրյա մրցույթներն ավտոմատ կերպով ընդգրկվում են բազմակի հանդիպումների ձևաչափով անցկացվող մրցույթում: Նշված ամենօրյա մրցույթներում մրցակցող յուրաքանչյուր բաժանորդի թիմերի ընդհանուր միավորները կուտակվում են, և դրանց կարել է հետևել բազմակի հանդիպումների ձևաչափով անցկացվող մրցույթի առաջատարների աղյուսակի միջոցով: Մրցանակները շնորհվում են լավագույն արդյունքներ գրանցած ֆենթըզի թիմ(եր)ին մրցույթային ժամանակահատվածի ավարտին:

4. Ինչպե՞ս կարող եմ մուտքագրել իմ թիմը:

Թիմի ընտրության գործընթացը սկսելու համար սեղմեք «Խաղալ» կոճակը: Թիմն  ունի մի շարք դիրքեր: Յուրաքանչյուր դիրքի համար ընտրեք խաղացող հանդիպման օրվա համար հասանելի խաղացողների ցուցակից: Ձեր թիմն ընտրելուց հետո սեղմեք «Մուտքագրել թիմը» կոճակը՝ Ձեր թիմը ներկայացնելու համար:

5. Կարո՞ղ եմ արդյոք փոխարինել խաղացողին:

Այո, նախքան մրցույթի մեկնարկը Դուք կարող եք փոխարինել ընտրված խաղացողներին:

6. Ի՞նչ կպատահի, եթե ես ընտրեմ այնպիսի խաղացողի, որը չի խաղում:

Եթե ​​ընտրեք այնպիսի խաղացողի, որը չի խաղում, նա կմնա Ձեր թիմում և կվաստակի զրո միավոր:

7. Կարո՞ղ եմ արդյոք չեղարկել արդեն մուտքագրած թիմը:

Ոչ, մուտքագրելուց հետո թիմը հնարավոր չէ չեղարկել:

8. Քանի՞ թիմ կարող եմ մուտքագրել:

Մեկ: Յուրաքանչյուր մրցույթում կարող եք մուտքագրել մեկ թիմ:

9. Ո՞րն է իմ թիմը մուտքագրելու վերջնաժամկետը:

Դուք կարող եք մուտքագրել Ձեր թիմը ցանկացած ժամանակ, սակայն ոչ ուշ, քան մրցույթի առաջին հանդիպման մեկնարկից մեկ րոպե առաջ:

10. Ինչպե՞ս են հաշվարկվում միավորները:

Միավորների հաշվարկման համակարգը Ձեր խաղացողներին միավորներ է հատկացնում՝ ելնելով նրանց խաղային դիրքից և նախկինում կայացած (ֆլեշբեք) իրական հանդիպումներում նրանց գրանցած արդյունքներից: Կուտակած միավորների բոլոր մանրամասները զետեղված են «Միավորների հաշվարկ» էջում:

11. Կարո՞ղ եմ հետևել իմ թիմի արդյունքներին:

Այո՛: Դուք կարող եք մրցույթների ընթացքում առցանց հետևել Ձեր թիմի միավորներին: Ձեր թիմի միավորներն ու առաջատարների աղյուսակը թարմացվում են իրական ժամանակում:

‣      Ձեր թիմը և առաջատարների աղյուսակը հասանելի են անմիջապես մրցույթի էջից:

‣      Ֆլեշբեք բոլոր հանդիպումները ունեն միևնույն տևողությունն, ինչ սովորական հանդիպումները (90 րոպե գումարած լրացուցիչ ժամանակ)

 

12. Կարո՞ղ եմ հետևել կոնկրետ խաղացողի արդյունքներին:

Այո՛: Հանդիպումների օրերին Դուք կարող եք առցանց հետևել Ձեր թիմի յուրաքանչյուր խաղացողի միավորներին: Ձեր խաղացողի միավորները թարմացվում են իրական ժամանակում:

Խաղացողի միավորների մանրամասները կարող եք տեսնել՝ «Ձեր թիմը» էջում սեղմելով ցանկացած խաղացողի վրա:

13. Ինչպե՞ս եմ հաղթում:

Ձեր ֆենթըզի թիմը մրցում է մյուս ֆենթըզի թիմերի հետ՝ վաստակելով միավորներ: Յուրաքանչյուր թիմի միավորներին կարելի է հետևել առաջատարների աղյուսակի միջոցով: Հաղթող է ճանաչվում առաջատարների աղյուսակում ամենաշատ միավորներ ունեցող թիմը:

14. Ի՞նչ մրցանակ կարող եմ ստանալ:

Ակտիվ բաժանորդները ստանում են մրցանակներ շահելու իրավունք: Մրցանակներին առնչվող բոլոր մանրամասները զետեղված են «Մրցանակներ» էջում:

15. Ի՞նչ կպատահի, եթե իմ թիմը ոչ ոքի խաղա մեկ այլ թիմի հետ:

Ոչ ոքի հաշվի հետ կապված հարցերը ներկայացված են «Մրցանակներ» էջում:

16. Ինչպե՞ս իմանամ, որ հաղթել եմ:

«Արդյունքներ» էջում հաղթողի ցուցիչը ցույց է տալիս, որ Դուք մրցույթների արդյունքում արժանացել եք մրցանակի:

17. Ինչպե՞ս ստանալ իմ մրցանակը:

 Դուք ստանում եք Ձեր մրցանակը հաստատող SMS հաղորդագրություն և համապատասխան կուպոնի ծածկագիր:   Փաթեթն ակտիվացնելու համար Դուք պետք է մուտք գործեք «My Viva» բջջային հավելվածի Ձեր հաշիվ և պրոմո-ծածկագրի դաշտում լրացնեք համապատասխան ծածկագիրը:

18. Ե՞րբ են արդյունքները պաշտոնական:

Մրցույթի արդյունքները պաշտոնական են այն պահից, երբ մրցույթը ներկայացվում է «Արդյունքներ» էջում: Պաշտոնական արդյունքները հաստատվում են վերջին մրցույթային հանդիպումից մոտ 60 րոպե անց:

19. Որտե՞ղ գտնել իմ արդյունքները հանդիպման օրվա ավարտից հետո:

Ձեր բոլոր նախորդ արդյունքները հասանելի են «Արդյունքներ» էջում` Ձեր հաշիվ մուտք գործելուց հետո:

20. Որտե՞ղից է ստացվում վիճակագրությունը:

Ամբողջ վիճակագրությունը տրամադրվում է STATS-ի կողմից` համաձայն վերջինիս ուղեցույցների: Վիճակագրությունը ստացվում է իրական ժամանակում: STATS-ի կողմից տրամադրված վիճակագրությունը որևէ կերպ չի փոփոխվում: Այնուամենայնիվ, STATS-ը կարող է փոփոխել վիճակագրական տվյալները, որն իր հերթին կհանգեցնի միավորների փոփոխության: Այս վիճակագրական փոփոխությունները կարող են կատարվել նախքան մրցույթները կհամարվեն պաշտոնական:

21. Կարո՞ղ եմ արդյոք գրանցվելուց հետո փոխել իմ բջջային հեռախոսահամարը:

Ոչ, Ձեր բջջային հեռախոսահամարը միացվում է Ձեր հաշվին առանց հեռացման հնարավորության:

22. Որո՞նք են բաժանորդ լինելու առավելությունները:

Ակտիվ բաժանորդները մրցում են տարբեր ինտերնետ-փաթեթների և հնարավոր այլ մրցանակների համար, ինչպես նաև հնարավորություն են ունենում ստանալու սպորտային նորություններ և խորհուրդներ: Պարգևատրման վերաբերյալ լրացուցիչ մանրամասներ ստանալու համար խնդրում ենք այցելել վեբ-կայք:

23. Կարո՞ղ եմ օգտագործել հավելվածը Wi-Fi-ի միջոցով:

Wi-Fi-ի միջոցով հավելվածից օգտվելու համար անհրաժեշտ է ձեր հեռախոսի համարի լրացուցիչ հաստատում` հետևելով «Ֆենթըզի լիգա» հավելվածի հրահանգներին: Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ Wi-Fi-ին՝ Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին: Ծառայությունները հասանելի կլինեն այնքան ժամանակ, քանի դեռ բրաուզերի տվյալները չեն մաքրվել:

  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Ազդագիր
    • Ազդագրի լրացում
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: