1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    • «Արագ» ծառայություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
    Պարտատոմսի գինը
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Պարտատոմսի գինը
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
  • «Արագ» ծառայություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Պարտատոմսի գինը
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • BUSUU
  • ծառայության մատուցման կանոններ

Busuu ծառայության մատուցման կանոններ

ծառայության մատուցման կանոններ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

1. Ընդհանուր դրույթներ և տերմիններ

1.1.1. « Օպերատոր» կամ «Viva» - « Վիվա Արմենիա»  փակ բաժնետիրական ընկերությունը, որը պատշաճ կերպով հիմնադրված և  լիցենզավորված է Հայաստանի Հանրապետությունում հաղորդակցության ծառայություններ մատուցելու համար:

1.1.2 « Բաժանորդ» - Օպերատորի ցանցի բաժանորդ հանդիսացող ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ, անհատ ձեռներեց, որն ընդունել է Պայմանները՝ 1.5 կետի համաձայն:

1.1.3 «Busuu» - Web, iOS և Android համակարգերի միջոցով ներկայացվող, արհեստական բանականության վրա հիմնված ՝ լեզուների ուսուցման հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս օգտվողներին հաղորդակցվելու աշխարհի տարբեր երկրներից լեզվակիրների հետ: Տվյալ պահին առաջարկվում են 13 լեզուների ուսուցման դասընթացներ՝ անգլերենի, իսպաներեն ի, ֆրանսերենի, գերմաներենի, իտալերեն ի, պորտուգալերենի, չինարենի, ճապոներեն ի, լեհերենի, թուրքերենի, ռուսերեն ի, արաբերենի և հոլանդերենի ուսուցման համար: Բոլոր դասընթացները հասանելի են ինտերֆեյսի 15 լեզուներով: Դասերը ներառում են բառապաշարի և քերականության ծրագրեր: Յուրաքանչյուր դասի վերջում սովորողները կարող են հղկել իրենց գրավոր կամ բանավոր խոսքը՝ շփվելով ուսումնասիրվող լեզվի կրողների հետ:

1.1.4  Կոնտենտ ծառայություն -  «Busuu» ծառայության շրջանակներում  հասանելի կոնտենտ ծառայություն, որը Բաժանորդին վերջինիս պահանջով տրամադրվող հասանելիությունն է Տեղեկատվական համալիրից  Մեդիա-կոնտենտին՝  Viva կապի ուղիների և սարքավորումների կիրառման միջոցով:

1.1.5.  Մեդիա  կոնտենտ  (ծրագրեր) - ծրագրային ապահովման համալիր, ինտերակտիվ բովանդակություն, որը ներառված է տեղեկատվական համալիրի տվյալների բազայում և ցանկացած պահի հասանելի է ինտերնետի միջոցով՝ շարժական սարքի վրա տեղադրելու համար:

1.1.6  Կոնտենտի քարտ - «Busuu» էջ  Մեդիա-կոնտենտի մանրամասն նկարագրով:

1.1.7 Անձնական հաշիվ - Օպերատորի ավտոմատ հաշվարկային համակարգում վարվող վերլուծական հաշիվ, որն օգտագործվում է  Օգտատիրոջը  տրամադրվող ծառայությունների ծավալի, տվյալ ծառայությունների համար վճարային հաշվում  մուտքագրված դրամական միջոցների մուտքագրման և սպառման ծավալի հաշվառման համար:

1.1.8 Գործընկեր - Օպերատորի գործընկեր, որին պատկանում են «Busuu»-ում ներկայացված հավելվածների հեղինակային և հարակից իրավունքները:

1.1.9 Տեղեկատվական համալիր - Կատարողին պատկանող ծրագրային, ապարատային միջոցների ցանկ, ներառյալ՝ «Busuu»-ն, որոնց միջոցով տրամադրվում է մուտք  Կոնտենտ ծառայություններին:

1.1.10 Բաժանորդագրություն  Կոնտենտին -Օպերատորի կողմից Բաժանորդին  Կոնտենտ ծառայությունների մատուցման պայմաններ, անուղղակի գործողությունների միջոցով  ակցեպտավորում  է Օպերատորի  օֆերտան, որը նախատեսում է Տեղեկատվական համալիրից  Մեդիա  կոնտենտի անսահմանափակ, շարունակական և ավտոմատ հասանելիություն վճարի դիմաց որոշակի ժամանակահատվածում ( այսուհետ՝ «Busuu  օրական»», «Busuu  շաբաթական», «Busuu  ամսական» ):   Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմաններով   Կոնտենտ-ծառայությունների  տրամադրման յուրաքանչյուր ժամկետի ավարտի դեպքում   Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմաններով   Կոնտենտ-ծառայությունների  տրամադրումը ավտոմատ եղանակով վերականգնվում է նոր համարժեք կամ այլ ժամկետով, մինչև Բաժանորդի կողմից սույն կանոններով սահմանված պայմաններով  Կոնտենտից հրաժարվելը:

1.2 «Busuu»-ի օգտագործումն իրականացվում է Բաժանորդի և  Viva-ի միջև համաձայնագրի հիման վրա, որի մաս է կազմում «Viva  Հայաստան»  ՓԲԸ-ի կապի ծառայությունների  տրամադրման կարգը և «Busuu» ծառայության  տրամադրման սույն կանոնները ( այսուհետ միասին՝ « Պայմաններ»):

1.3 «Busuu»-ը կարող է օգտագործվել  Մեդիա  կոնտենտի դիտման, որոնման և  ներբեռնման համար  Կոնտենտ ծառայությունների  պատվիրման միջոցով, մինչդեռ  Կոնտենտ ծառայությունների պատվիրումը կարելի է իրականացնել միայն բջջային հեռախոսի միջոցով:   Մեդիա  կոնտենտին մուտք գործելու միջոցով  Կոնտենտ ծառայությունների արժեքը սահմանվում է Օպերատորի կողմից: «Busuu»-ի օգտագործման դեպքում տվյալների փոխանցման ժամանակ մուտքային/ ելքային բջջային Ինտերնետ  տրաֆիկը հաշվարկվում և գանձվում է բաժանորդի  սակագնային  պլանի համաձայն, եթե այլ պայմաններ սահմանված չեն:

1.4 Պորտալը տեղակայված է http://busuu.viva.аm և  http://mts.viva.аm հասցեներում:

1.5  Բաժանորդի կողմից Պայմանները համարվում են ընդունված, եթե (1) սեղմել է համապատասխան ստեղնը կամ « Միացնել»  հղումը http://busuu.viva.аm  վեբ-կայքում, կամ (2) սկսել է օգտագործել «Busuu»  Մեդիա  կոնտենտ, կամ (3)  ուղարկել է տեխնոլոգիական SMS-հարցում «Start1», «Start7» կամ «Start30» բառով 2878 համարին:

2. «Busuu» ծառայության տրամադրում

2.1 «Busuu» ծառայությունը հասանելի է միայն  Viva  բաժանորդներին՝ ֆիզիկական և իրավաբանական  անձանց, որոնք օգտվում են  Viva  սակագնային պլաններից:

2.2 «Busuu» շրջանակներում հասանելի ողջ  կոնտենտը չի պատկանում Օպերատորին և տրամադրվում է արտաքին մատակարարների կողմից: Հետևաբար, Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում  Մեդիա-կոնտենտի, վերջինիս ամբողջականության,  ֆունկցիոնալության  համար, ինչպես նաև չի կրում պատասխանատվություն ցանկացած թույլտվության (համաձայնության) համար, որոնք տրամադրվում են Բաժանորդի կողմից  կոնտենտի շրջանակներում կամ վերջինիս հասանելիության առնչությամբ:

2.3 Բաժանորդը սույնով ընդունում է, որ  Viva  ընկերությունը իր հայեցողությամբ և առանց նախնական ծանուցման կարող է կասեցնել և դադարեցնել «Busuu» ծառայության տրամադրումը (կամ դրանց ֆունկցիաները) ինչպես մեկ, այնպես էլ բոլոր  օգտատերերին:

2.4  Viva ընկերությունը կարող է պարզել, որ «Busuu»-ի միջոցով տարածվող  Մեդիա  կոնտենտը խախտում է մատակարարի գաղտնիության մասին համաձայնագիրը կամ այլ իրավական համաձայնագրերը, օրենքը, կանոնակարգերը և կանոնները: Սույն պարագայում  Viva-ն իրավասու է պահանջել պատվիրված  Մեդիա-կոնտենտի  օգտագործման դադարեցում: Բաժանորդը պետք է հեռացնի տվյալ  Մեդիա  կոնտենտը:

2.5  Viva ընկերությունը կարող է ցանկացած ժամանակ դադարեցնել «Busuu» ծառայության տրամադրումը, եթե (ա) Բաժանորդը խախտել է սույն Պայմանների որևէ մի դրույթ, կամ (բ)  Viva-ն ստիպված է նման քայլի գնալ՝ օրենքի պահանջներից ելնելով, կամ (գ)  Viva ընկերությունը որոշում է կայացնում «Busuu» ծառայության  տրամադրման դադարեցման մասին:

2.6  Viva ընկերությունը իրավունք ունի հրաժարվել  Կոնտենտ  ծառայության  տրամադրումից վերջինիս  տրամադրման տեխնիկական հնարավորության բացակայության դեպքում:

2 .7  Սույն Պայմաններն ընդունելով՝ Բաժանորդն ընդունում է, որ Օպերատորի կողմից սույն Պայմանների շրջանակներում կարող են կիրառվել Ծառայության ակտիվացման այլ (լրացուցիչ) եղանակներ (քայլեր)՝ Բաժանորդի անհատականացման նպատակով:

2.8 Բաժանորդը սույնով ընդունում և համաձայնում է, որ Ծառայությանը բաժանորդագրվելիսբոլոր գանձումներն ու վճարները ենթակա են վճարման՝ անկախ այն բանից, թե արդյոք բաժանորդագրության ժամանակ Բաժանորդի բջջային սարքավորումը համապատասխանում է համատեղելիության չափանիշներին, թե ոչ: Օպերատորի կողմից դրամական միջոցների վերադարձ չի իրականացվում՝ կապված Բաժանորդի կողմից Ծառայություն մուտք գործելու անկարողության հետ, ինչը պայմանավորված է համատեղելի բջջային սարքավորումների բացակայությամբ:

2.9 Ծառայությանը բաժանորդագրվելու համար Բաժանորդը պետք է լինի կամ չափահաս, կամ ունենա ծնողների կամ օրինական խնամակալների համապատասխան օժանդակությունը: Ամեն անգամ, երբ Ծառայությունը ձեռք է բերում կամ մուտք է գործում որևէ անչափահաս անձ, տվյալ մուտքի համար պատասխանատվությունը կրում է համապատասխան մատակարարի բջջային կապի համար հաշիվ վճարողը, որը, ինչպես ենթադրվում է, անչափահասին Ծառայության օգտագործման թույլտվություն է տվել: Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում Ծառայության ոչ պատշաճ կամ ոչ միտումնավոր օգտագործման կամ ապրանքների ոչ միտումնավոր ձեռքբերման համար: Օրինական խնամակալը/Պայմանագրի կողմը կրում է միանձնյա պատասխանատվություն Ծառայության օգտագործման համար անհրաժեշտ բջջային սարքավորման խնամքի և պահպանման համար:

2.10 Օպերատորը պատասխանատվություն չի կրում գովազդի ցանկացած տեսակի և/կամ բաներային գովազդի բովանդակության, բացվող պատուհանների և ցանկացած այլ գովազդային ձևաչափերի համար, որոնք ցուցադրվում են կայքում և հավելվածում: Նման բովանդակության համար պատասխանատվությունը կրում են բացառապես գովազդատուն կամ նրա օրինական ներկայացուցիչները:

3. «Busuu» ծառայության օգտագործում

3.1 Ծառայությանը հասանելիություն ստանալու նպատակով բաժանորդը պետք է մուտք գործի «Busuu» ծառայության տրամադրման վեբ-կայք հետևյալ հասցեով՝ http://busuu.viva.аm:

3.2 «Busuu» ծառայության մուտքի և վերջինիս միջոցով Կոնտենտ ծառայության պատվերի համար անհրաժեշտ է բջջային սարքավորում Viva շարժական բջջային ցանցի տվյալների փոխանցման ակտիվացված ծառայությամբ:

3.3  Մեդիա   կոնտենտին հասանելիություն ստանալու համար անհրաժեշտ է  ակտիվացնել «Busuu  օրական», «Busuu  շաբաթական» կամ «Busuu  ամսական» ծառայությունը հետևյալ եղանակներից որևիցե մեկով՝

  • հաստատել ակտիվացումը http://busuu.viva.аm  վեբ-կայքում,
  • Ուղարկել տեխնոլոգիական SMS հարցում «Start1», «Start7» կամ «Start30» տեքստով 2878 համարին:

3.4 Առաջին անգամ «Busuu  օրական», «Busuu  շաբաթական» կամ «Busuu  ամսական» ծառայությունն ակտիվացնելիս Բաժանորդներին տրամադրվում է փորձնական օգտագործման շրջան վերջինիս առաջին անգամ ակտիվացման պահից 1 (մեկ) օրացուցային օրվա ընթացքում:

3.5 «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  և «Busuu  ամսական»  ծառայության համար փորձնական օգտագործման շրջանի ավարտից 1 (մեկ) օր առաջ՝ առաջին անգամ  կոնտենտին  բաժանորդագրության պայմանով  Կոնտենտ  ծառայության ակտիվացումից հետո, բաժանորդին  կուղարկվի տեխնոլոգիական SMS հաղորդագրություն 2878 համարից ծառայության ավտոմատ երկարացման, վերջինիս արժեքի և բաժանորդագրության դադարեցման մասին տեղեկատվությամբ: 

3.6 Եթե բաժանորդը չի  ապաակտիվացրել ծառայությունը (կ.3.8), Բաժանորդի անձնական հաշվին «Busuu  օրական», «Busuu  շաբաթական» և «Busuu  ամսական» ծառայության վճարի համար բավարար միջոցների առկայության դեպքում, ծառայությունն ավտոմատ երկարացվում է նոր համարժեք ժամկետով, մինչև սույն կանոններով սահմանված ընթացակարգի համաձայն Բաժանորդի կողմից հրաժարվելը: 

«Busuu » ծառայության ակտիվացման դեպքում, Բաժանորդին 2878 համարից  ուղարկվում է SMS հաղորդագրություն  ծառայության ակտիվացման մասին և անձնական հաշվից գումար հետագա գանձման վերաբերյալ:

Կոնտենտին  բաժանորդագրության  կարգավիճակի վերաբերյալ տեղեկատվությունը  հասանելի է « Հաշիվ»  էջում  http://busuu.viva.аm կայքում:

Եթե ծառայության երկարացման փորձի պահին Բաժանորդի անձնական հաշվին չկան բավարար միջոցներ «Busuu  օրական» ,  «Busuu  շաբաթական»  և «Busuu  ամսական»  ծառայության համար ամբողջական վճարի իրականացման համար, ծառայությունը չի ակտիվացվում/չի երկարացվում:

 

Կոնտենտին բաժանորդագրության պայմանով Կոնտենտ ծառայության երկարացման կրկնվող փորձերը կատարվում են օրական 2 (երկու) անգամ 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ընթացքում: 7 (յոթ) օրացուցային օրվա ավարտից հետո, բաժանորդի անձնական հաշվին ծառայության արժեքի վճարման համար բավարար գումարի չափով դրամական միջոցների բացակայության դեպքում բաժանորդագրությունը կապաակտիվացվի: Այն վերականգնման համար անհրաժեշտ է կրկին իրականացնել ակտիվացում:

 

Վճարման համար բավարար դրամական միջոցների առկայության պարագայում ծառայության բաժանորդագրությունը  կվերականգնվի , և դրամական միջոցները դուրս  կգրվեն  բաժանորդի հաշվից նախապես ընտրված բաժանորդագրության համաձայն:

Կոնտենտին  բաժանորդագրության պայմանով  Կոնտենտ  ծառայության վճարման համար բավարար դրամական միջոցների առկայության պարագայում  օգտատիրոջը   կտրամադրվեն  ակտիվ հղումներ տեղեկատվական համալիրում  Մեդիա   կոնտենտի  ողջ ցանկի  ներբեռնման  համար կատարված վճարման համաձայն ժամկետով:

3.7 Բաժանորդագրության  ապաակտիվացման  դեպքում Տեղեկատվության համալիրից  ներբեռնված   Մեդիա   կոնտենտին  մուտքը արգելափակվում է: Մուտքը թարմացվում է բաժանորդագրության կրկնակի ակտիվացման պահից:

3.8  Կոնտենտ  ծառայությունների  ապաակտիվացումը  հնարավոր է ՝

  • http://busuu.viva.аm վեբ կայքի միջոցով՝ մուտք գործելով անձնական հաշիվ՝ սեղմելո «Ապաբաժանորդագրվել», կոճակը
  • ուղարկելով SMS-հարցում «Stop» տեքստով 2878 համարին:

3.10 Բաժանորդը պարտավորվում է օգտագործել «Busuu»-ը միայն (ա) Պայմաններով, (բ) գործող օրենսդրությամբ թույլատրված նպատակներով:

3.11 Բաժանորդը պարտավորվում է օգտագործել «Busuu»-ը միայն Viva ընկերության կողմից տրամադրված  ինտերֆեյսի  միջոցով, մասնավորապես չի թույլատրվում «Busuu» մուտքի համար օգտագործել ավտոմատացված միջոցներ (ներառյալ՝ սցենարներ,  սկաներներ  և նման տեխնոլոգիաներ):

3.12 Բաժանորդը պարտավորվում է չձեռնարկել գործողություններ, որոնք կարող են խախտել կամ կասեցնել «Busuu»-ի (ինչպես նաև  Viva-ին  սպասարկող  սերվերների  և ցանցերի) աշխատանքը, զերծ մնալ «Busuu»-ի միջոցով տարածվող  Մեդիա   կոնտենտի  օգտագործումից  Viva  ընկերության կամ երրորդ  անձանց  կողմից կառավարվող  սերվերների , ցանցերի կամ  վեբ -կայքերի աշխատանքի խափանման կամ կասեցման նպատակներով:

3.13 Բաժանորդը պարտավորվում է չվերարտադրել, չպատճենել, չվաճառել, չփոխանակել կամ չվերավաճառել «Busuu»-ի բովանդակությունը, բացառությամբ  Viva  ընկերության հետ առանձին համաձայնագրով սահմանված այլ դեպքերի:

3.14 Բաժանորդը պատասխանատվություն է կրում (զերծ պահելով  Viva  ընկերությանը բաժանորդի կամ որևէ երրորդ կողմի նկատմամբ պատասխանատվությունից) «Busuu» և ցանկացած  Մեդիա   կոնտենտի  օգտագործման, Պայմաններով նախատեսված պարտավորությունների խախտման, ինչպես նաև այդ խախտումների հետևանքների համար (այդ թվում` բոլոր կորուստների կամ վնասների համար, որոնք կարող է կրել  Viva-ը  կամ երրորդ կողմը):

3.15 Բաժանորդն ընդունում է, որ  Viva  ընկերությունը և/կամ երրորդ կողմն ունեն «Busuu»-ի միջոցով տարածվող  Մեդիա   կոնտենտի  ողջ սեփականության և գույքի իրավունքները, ներառյալ՝  Մեդիա   կոնտենտի  նկատմամբ մտավոր սեփականության բոլոր գործող իրավունքները: «Մտավոր սեփականության  իրավունքները»  արտոնագրային օրենքով, մտավոր սեփականության, առևտրային գաղտնիքների, ապրանքային նշանների, անբարեխիղճ մրցակցության մասին օրենքով սահմանված բոլոր իրավունքներն են, ինչպես նաև ողջ աշխարհում կիրառվող այլ գույքային իրավունքները: Բաժանորդը պարտավորվում է ինքնուրույն չձեռնարկել և չթույլատրել, որ այլ անձինք ձեռնարկեն (1) գործողություններ  Մեդիա   կոնտենտի  աղբյուրի կոդը ստանալու նպատակով պատճենահանման, վաճառքի,  լիցենզավորման , տարածման, փոխանցման, փոփոխման, հարմարեցման, թարգմանության, կրկնօրինակի ստեղծման,  ապակազմավորման ,  վերակազմավորման , մասնատման կամ այլ գործողություններ, բացառությամբ թույլատրված գործողությունների, (2) անվտանգության  կամ  Մեդիա   կոնտենտի  ֆունկցիոնալ հնարավորություններով նախատեսված բովանդակության օգտագործման (ներառյալ թվային իրավունքների կառավարման ֆունկցիոնալությունը և հետագա փոփոխություններն արգելելը) կանոնները շրջանցելու և խախտելու գործողություններ (3) ցանկացած օրենքի կամ երրորդ  անձանց  իրավունքների խախտմամբ բովանդակությանը մուտքի, վերջինիս պատճենման, փոխանցման,  վերակոդավորման  կամ հեռարձակման համար  Մեդիա   կոնտենտի  օգտագործման գործողություններ, կամ (4)  Viva-ի  կամ երրորդ կողմի`  Մեդիա   կոնտենտի  մեջ ընդգրկված սեփականության իրավունքի և ապրանքային նշանների վերացման, շտկման գրանցումների  կամ այլ սեփականության իրավունքի գրանցումների փոփոխման գործողություններ:

3.16  Viva  ընկերությունը իրավունք է վերապահում (սակայն չի պարտավորվում) իրականացնել  Մեդիա   կոնտենտի  նախնական վերահսկում, վերանայում, նշում, զտում, փոփոխում, մերժում կամ ջնջում «Busuu »-ից : Բաժանորդը ընդունում է, որ «Busuu»-ի օգտագործման ժամանակ կարող է հանդիպել այնպիսի  Մեդիա   կոնտենտի , որը կարող է թվալ վիրավորական, անպարկեշտ կամ անցանկալի, և որ կրում է «Busuu»-ի օգտագործման ռիսկերը:

3.17 «Busuu» ծառայության  օգտագործման  ժամանակ Բաժանորդը համաձայնում է ստանալ 2878 տեխնոլոգիական համարից ծառայության մասին նորություններով  չտարիֆիկացվող  տեղեկատվական հաղորդագրություններ:

 

4. Ծառայությունների վճարում

4.1  Կոնտենտին  բաժանորդագրության պայմանով  կոնտենտ  ծառայությունների արժեքը որոշվում է  Viva  -ի կողմից մատուցվող կապի ծառայությունների համար սահմանված սակագների գնացուցակի, «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  և «Busuu  ամսական»  ծառայության  համար կիրառվող զեղչերի համակարգի հիման վրա և ներկայացված է http://busuu.viva.аm կայքում և Busuu հավելվածում:

4.2 «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  և «Busuu  ամսական»  ծառայությունները առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում Բաժանորդներին տրամադրվում է փորձնական օգտագործման շրջան վերջինիս առաջին անգամ ակտիվացման պահից 1 (մեկ) օրացուցային օրվա ընթացքում: Փորձնական  օգտագործման  շրջանի մասին տեղեկատվությունը, թե որ հասանելի կլինի http://busuu.viva.аm կայքի « Հաշիվ»  ներդիրում, իսկ 2878 համարին տեխնոլոգիական SMS հաղորդագրության ուղարկման միջոցով ծառայության ակտիվացման դեպքում բաժանորդին այդ տեղեկատվությունը  կտրամադրվի   տարիֆիկացման   չենթարկվող  տեղեկատվական SMS հաղորդագրության միջոցով:

4.3 Բաժանորդների համար, որոնք նախկինում օգտվել են ծառայությունից և  ապաակտիվացրել  են այն, կրկնակի ակտիվացման դեպքում փորձնական  օգտագործման  շրջան չի տրամադրվում, իսկ ծառայության օգտագործման վճարը, ինչպես նաև ծառայության ակտիվացման արժեքը գանձվում են միացման առաջին օրվանից:

4.4 Եթե մինչև «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»   ծառայության համար փորձնական  օգտագործման  շրջանի վավերականության ժամկետի ավարտը,  կոնտենտին  բաժանորդագրության պայմանով  Կոնտենտ  ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելուց հետո, Բաժանորդը չի  ապաակտիվացրել  ծառայությունը (կետ 3.8), իսկ Բաժանորդի անձնական հաշվին առկա են բավարար դրամական միջոցներ «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»   ծառայության վճարման համար, ծառայությունն ավտոմատ կերպով երկարաձգվում է նոր համարժեք ժամկետով:

4.5 «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»   ծառայությունների  տարիֆիկացումն  իրականացվում է ծառայության մատուցման առաջին օրվանից Բաժանորդի անձնական հաշվից դրամական միջոցների  մեկանգամյա  գանձման միջոցով: Բաժանորդի  հեռախոսահամարի  արգելափակման դեպքում (մասնակի, հարկադիր, կամավոր, «SIM-քարտի  կորուստ» )  կոնտենտ  ծառայության տրամադրումը և դրա հետ կապված միջոցների գանձում չի իրականացվում: Բաժանորդի հաշվին բավարար դրամական միջոցների բացակայության դեպքում  Կոնտենտ  ծառայության տրամադրում չի իրականացվում:

Եթե ծառայության երկարացման փորձի պահին Բաժանորդի անձնական հաշվին չկան բավարար միջոցներ «Busuu օրական «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»  ծառայության համար ամբողջական վճարի իրականացման համար,  կոնտենտ  ծառայության տրամադրումը և դրա հետ կապված դրամական միջոցների գանձում չի իրականացվում:

4.6 «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»   ծառայությունների  տարիֆիկացումն  իրականացվում է դրա երկարաձգումից հետո Բաժանորդի անձնական հաշվից դրամական միջոցների  մեկանգամյա  գանձման միջոցով: Բաժանորդի գծի արգելափակման դեպքում (մասնակի, հարկադիր, կամավոր, «SIM քարտի  կորուստ» )  կոնտենտ  ծառայության տրամադրում և դրա հետ կապված միջոցների գանձում չի իրականացվում: Դրամական միջոցների գանձումն իրականացվում է ծառայության ակտիվացման/ երկարաձգման պահին «Busuu  օրական»  «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»   ծառայության համար գործող սակագնի չափով:

4.7 Busuu ծառայություն մուտք գործելիս տվյալների փոխանցման ժամանակ մուտքային/ ելքային բջջային ինտերնետ  տրաֆիկը   Viva -ի  ռադիոծածկույթի  գոտում սահմանվում է Բաժանորդի  սակագնային  պլանի համաձայն, եթե այլ պայմաններ նախատեսված չեն, կամ չեն գործում  պրոմո  ակցիաներ:

4.8  Ռոումինգում  գտնվող բաժանորդների համար  «Busuu  օրական» , «Busuu  շաբաթական»  կամ «Busuu  ամսական»  ծառայության և ելքային SMS-ի  տարիֆիկացումն  իրականացվում է  Viva-ի  ծառայությունների համար սահմանված սակագների գործող ցանկի համաձայն: Մուտքային/ ելքային ինտերնետ  տրաֆիկի   տարիֆիկացումը  բաժանորդների տվյալ  կատեգորիայի  համար իրականացվում է տվյալների միջազգային  ռոումինգի  ծառայության սակագնի համաձայն՝ համապատասխան  Viva-ի  միջազգային  ռոումինգի  ծառայությունների սակագների գործող ցանկին:

 

5. Ավտոմատ թարմացումներ

5.1  Viva-ի  բջջային հավելվածների և http://busuu.viva.аm հղման միջոցով ներկայացված  Մեդիա   կոնտենտը , որը Բաժանորդը տեղադրում է սեփական սարքավորման վրա, կարող է պարբերաբար կապվել  Viva-ի  կամ գործընկեր ընկերությունների ծառայությունների հետ՝  Մեդիա   կոնտենտի  թարմացումների ստուգման նպատակով, այդ թվում՝ սխալների ուղղման, նոր ֆունկցիաների, բացակայող ակտիվացվող մոդուլների և նոր տարբերակների ( այսուհետ  միասին՝ « Թարմացումներ» ) ապահովման նպատակով:  Մեդիա   կոնտենտի  թարմացումների ստացման պայմանները սահմանվում են Գործընկերների կողմից, և  Viva  ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Բաժանորդներին  թարմացումներ ստանալու պայմանների մասին տեղեկացնելու համար: Նման  Մեդիա   կոնտենտ  տեղադրելով՝ Բաժանորդը համաձայնում է ստանալ նշված ավտոմատ կերպով հարցվող և ստացվող թարմացումները:

5.2  Մեդիա   կոնտենտի  թարմացման ժամանակ մուտքային/ելքային ինտերնետ  տրաֆիկի   տարիֆիկացումը  «Busuu » բջջային  հավելվածի ծառայություններին և http://busuu.viva.аm հղման միջոցով ծառայություններին, իրականացվում է Բաժանորդի  սակագնային  պլանի համաձայն:

 

6. Պատասխանատվության սահմանափակում

6.1 Բաժանորդն ընդունում և համաձայնում է, որ անձամբ կրում է «Busuu»-ի, և դրա միջոցով  ներբեռնված  կամ ստացված  Մեդիա   կոնտենտի  օգտագործման ռիսկը, և որ  Մեդիա   կոնտենտը  տրամադրվում է «այնպես, ինչպես  կա»  և «եթե առկա  է»  սկզբունքներով:  Viva  ընկերությունը, տրամադրելով  Մեդիա   կոնտենտին  մուտքի ծառայություններ, պատասխանատվություն չի կրում դրա առկայության, բովանդակության և  ֆունկցիոնալության  համար:

6.2 Բաժանորդը համաձայնում է օգտվել «Busuu »-ից  և «Busuu» ծառայության օգտագործման արդյունքում  ներբեռնված  կամ այլ կերպ ձեռք բերված  Մեդիա   կոնտենտից  սեփական հայեցողությամբ և անձամբ կրելով ռիսկերը, և  Viva  ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Բաժանորդի բջջային կամ այլ սարքավորմանը հասցված վնասի, կամ նման օգտագործման արդյունքում տվյալների կորստի համար:

6.3 Գործող օրենսդրությամբ թույլատրվող առավելագույն չափով  Viva  ընկերությունը զերծ է մնում երաշխիքներ և բացահայտ կամ ենթադրվող պայմաններ ապահովելուց, ներառյալ, բայց  չսահմանափակվելով ,  իրացվելիության , որոշակի նպատակների համար  պիտանիության և  մտավոր սեփականության իրավունքների չխախտման երաշխիքներով և պայմաններով, «Busuu»-ի միջոցով  ներբեռնված  կամ այլապես ստացված ցանկացած  Մեդիա   կոնտենտի  առնչությամբ: Բաժանորդն ընդունում է սույն պայմանը և անվերապահորեն համաձայնում է դրա հետ:

6.4 Բաժանորդն ընդունում և համաձայնում է, որ  Viva  ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում վերջինիս հանդեպ (ներառյալ պայմանագրային պարտավորությունների շրջանակներում) Բաժանորդի կրած ուղղակի, անուղղակի, պատահական, դիտավորյալ,  միջնորդավորված  կամ տուգանքի ենթակա վնասների համար, որը կարող է կրել  «Busuu»-ը կամ վերջինիս միջոցով  ներբեռնված   Մեդիա   կոնտենտն  օգտագործելիս, ներառյալ՝ տվյալների կորստի համար՝ անկախ նրանից, թե  Viva-ն  ունեցել է նման վնասների հնարավորության մասին որևէ ենթադրություն, թե ոչ:

 

7. Ընդհանուր իրավական պայմաններ

7.1 Սույն պայմանները հանդիսանում են լիակատար իրավաբանական համաձայնագիր Բաժանորդի և  Viva  ընկերության միջև և կարգավորում են « Viva-ի  բջջային հավելվածների ՝ Բաժանորդի կողմից օգտագործումը:

7.2  Viva-ն  իրավասու է ծանուցել սույն Պայմանների դադարեցման կամ փոփոխման մասին` http://busuu.viva.аm կամ http://viva.am հասցեում համապատասխան տեղեկատվության տեղադրման միջոցով: Պայմանները համարվում են  չեղարկված  կամ փոփոխված ծանուցման մեջ նշված պահից:

7.3 Բաժանորդն ընդունում է, որ եթե  Viva-ը  չի իրականացնում և չի կիրառում սույն Պայմաններով (կամ ցանկացած գործող օրենքով) իրեն վերապահվող օրինական իրավունքները կամ իրավական պաշտպանության միջոցները, այն չի համարվում  Viva  ընկերության կողմից իր իրավունքներից հրաժարում, և տվյալ իրավունքները և իրավական պաշտպանության միջոցները վերապահվում են  Viva  ընկերությանը:

7.4 Եթե այս հարցի վերաբերյալ որոշման իրավունք ունեցող դատարանը սահմանի, որ սույն Պայմանների որևէ դրույթ անվավեր է, ապա այդ դրույթը հանվում է սույն Պայմաններից՝  չսահմանափակելով  սույն Պայմանների մնացած դրույթները: Սույն Պայմանների մնացած դրույթները մնում են վավեր և կրում են իրավաբանական ուժ:

7.5 Ոչ Բաժանորդը, ոչ էլ  Viva  ընկերությունը չեն կարող փոխանցել կամ զիջել սույն Պայմաններով նախատեսված իրավունքները`առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր համաձայնության: Ոչ Բաժանորդը, ոչ էլ  Viva  ընկերությունը չեն կարող փոխանցել սույն Պայմաններով նախատեսված պատասխանատվությունը կամ պարտավորությունները`առանց մյուս կողմի նախնական գրավոր  համաձայնությա ն:

7.6 Բաժանորդին տրամադրվում է բովանդակության հասանելիության և օգտագործման ոչ բացառիկ, չփոխանցվող, հետկանչվող լիցենզիա՝ սույն օգտագործման պայմաններին և դրույթներին համապատասխան: Բաժանորդը չպետք է ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն փոփոխի, հրապարակի, փոխանցի, վերափոխի, մասնակցի փոխանցմանը կամ վաճառքին, ստեղծի ածանցյալ ստեղծագործություններ կամ որևէ կերպ շահագործի Ծառայության մեջ պարունակվող ցանկացած բովանդակություն:

7.7 Օպերատորը և նրա մատակարարները պատասխանատվություն չեն կրում Բաժանորդի և ցանկացած երրորդ կողմի միջև առաջացած որևէ վեճի կամ տարաձայնության համար՝ կապված Ծառայության օգտագործման հետ: Բոլոր ռիսկերը, որոնք կապված են նշված երրորդ կողմերի հետ աշխատանքի հետ, կրում է Բաժանորդը, և Բաժանորդը ազատում է Օպերատորին և վերջինիս մատակարարներին այդ վեճերի հետ կապված բոլոր բողոքներից, պահանջներից և վնասներից:

 

  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Ազդագիր
    • Ազդագրի լրացում
    • Պարտատոմսի գինը
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: