1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    • «Արագ» ծառայություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
    Պարտատոմսի գինը
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Պարտատոմսի գինը
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
  • «Արագ» ծառայություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Պարտատոմսի գինը
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • BUSUU
  • Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

1. Ինչ՞ է «Busuu»-ն:

«Busuu»–ն լեզուների ուսուցման՝ աշխարհի խոշորագույն համայնք է, որն ամբողջ աշխարհից շուրջ 100 միլիոն ուսումնառուի առաջարկում է 13 լեզուների դասընթացներ՝ ինչպես վեբ տարբերակով, այնպես էլ բջջային սարքավորումների միջոցով: Սովորողները կարող են գրանցվել անվճար կամ բաժանորդագրվել պրեմիում ծառայությունների ՝ օգտվելու դասընթացների այնպիսի հնարավորություններից, ինչպիսիք են քերականության խորացված դասընթացները, օֆլայն հասանելիության տարբերակը, McGraw-Hill Education հավաստագրումը կամ բառապաշարի ընդլայնման դասընթացների գործիքակազմը:

Viva-ի բաժանորդների համար պրեմիում ծառայություններին բաժանորդագրությունը հասանելի է հատուկ գնով, ինչը թույլ է տալիս ծառայությունների դիմաց վճարել օգտատիրոջ բջջային հաշվից: Նման հնարավորություն ստանալու համար օգտատերը պետք է բաժանորդագրվի ծառայությանը՝ կատարելով ներքոնշյալ գործողությունները և մուտք գործելով կայք  http://busuu.viva.am հասցեով.

2. Ինչպե՞ս բաժանորդագրվելև ստանալ «Busuu»պրեմիում փաթեթ:

Ծառայությանը բաժանորդագրվելու համար օգտվողը պետք է.

ա) հաստատել ակտիվացումը http://busuu.viva.am կայքում,

բ) 2878 կարճ համարին ուղարկել «Start1» (օրական բաժանորդագրության համար), «Start7» (շաբաթական բաժանորդագրության համար), «Start30» (ամս ական բաժանորդագրության համար) տեքստով SMS հարցում և անցնել պատասխան SMS հաղորդագրության մեջ ստացված հղմամբ:

3. Կա՞արդյոք փորձնական օգտագործման հնարավորություն:

«Busuu» ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելիս ծառայության առաջին միացման պահից բաժանորդը ստանում է 1 (մեկ) օրացույցային օր փորձնական օգտագործման հնարավորություն:

4. Ինչ՞ եմ ստանում «Busuu» ծառայությունն ակտիվացնելուց հետո:

Ծառայության ակտիվացումը հնարավորություն է տալիս օգտվելու պրեմիում օգտատերերի համար հասանելի բոլոր հնարավորություններից՝ ներառյալ օֆլայն ռեժիմում ծրագիրն օգտագործելու հնարավորությունը և լեզվի կրող օգտատերերի հետ հետադարձ կապը: Բացի այդ, կկարողանաք ուսումնասիրել բոլոր այն լեզուները, որոնք մենք առաջարկում ենք, կազմել ուսումնական պլան, ստանալ պաշտոնական հավաստագրեր և ստուգել Ձեր բառապաշարը:

5. Ես հաջողությամբ բաժանորդագրվել եմ: Ի՞նչ պետք է անել հետո:

Բաժանորդագրությունից հետո Դուք կհայտնվեք հաջող բաժանորդագրումը հաստատող էջին:  «Դեպի ծառայություն» կոճակը սեղմելուց հետո Դուք կուղղորդվեք գրանցման էջին: Ձեր ժամանակավոր ծածկանունն ու գաղտնաբառը ավտոմատ կերպով պատճենվում և լրացվում են: Այս տարբերակը հասանելի է միայն 24 ժամվա ընթացքում: Անվտանգության նկատառումներից ելնելով ՝ առաջին մուտքից հետո Ձեզ կառաջարկվի փոխել գաղտնաբառը։

6. Ինչ՞ անել, եթե սեղմել եք «Բաժանորդագրվել» / «Այո», սակայն դեռևս բաժանորդագրված չեք:

Կրկին այցելեք http://busuu.viva.am և փորձեք մուտք գործել ծառայություն:  Եթե Դուք օգտվում եք բջջային ինտերնետից, ապա կ նույնականացվեք որպես բաժանորդ և հնարավորություն կստանաք մուտք գործելու ծառայություն: Եթե օգտվում եք Wi-Fi ցանցից, ապա պետք է անցնեք համարի հաստատման ընթացակարգը՝ մուտքագրելով Ձեր GSM համարը, ստանաք հաստատման կոդով SMS հաղորդագրությունը և ձեռք բերեք հաստատված կարգավիճակ:

Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ  Wi-Fi-ին՝ Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է  սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ  բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել  համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին:  Ծառայությունները հասանելի կլինեն  այնքան ժամանակ, քանի դեռ բրաուզերի տվյալները չեն մաքրվել:

7. Ես ակտիվացրել եմ ծառայությունը, բայց միանգամից չեմ գրանցվել: Անցել է 24 ժամ, և ես չեմ գրել ժամանակավոր մուտքն ու գաղտնաբառը: Ի՞նչ պետք է անել:

Ոչինչ չի պատահել: Այս տեղեկությունը կարող եք գտնել Ձեր հաշվի էջում՝ https://busuu.viva.am/view/account

Անվտանգության նկատառումներից ելնելով՝ առաջին մուտքից հետո անհրաժեշտ է փոխել Ձեր ծածկանունն ու գաղտնաբառը: Դա անելու համար պահպանեք ժամանակավոր օգտագործողի անունն ու գաղտնաբառը: Սեղմեք «Դեպի ծառայություն» կոճակը: Դուք կտեղափոխվեք մի էջ, որտեղ պետք է մուտքագրեք ժամանակավոր տվյալներ, ապա կարող եք գրանցել Ձեր հաշիվը:

8.  Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել իմ բաժանորդագրության կարգավիճակը:

Այս տեղեկությունը կարող եք գտնել Ձեր հաշվի էջում՝ https://busuu.viva.am/view/account

9.  Որ՞ լեզուները կարող եմ սովորել:

«Busuu»-ի օգնությամբ կարող եք սովորել տասներեք լեզու. անգլերեն, իսպաներեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն, իտալերեն, պորտուգալերեն, չինարեն, ռուսերեն, ճապոներեն, արաբերեն, թուրքերեն, լեհերեն և հոլանդերեն:

Կարող եք ընտրել դրանցից որևէ մեկը կամ զուգահեռաբար մի քանի լեզու սովորել։

10. Ինչ՞ է իրենից ներկայացնում մակարդակի թեստը:

Լեզվի իմացության մակարդակի թեստը կօգնի ձեզ պարզել ձեր լեզվի իմացության մակարդակը՝ նախքան "Busuu"- ում սովորելու մեկնարկումը: Օրինակ, դուք ցանկանում եք սովորել ֆրանսերեն և կարծում եք, որ արդեն ծանոթ եք լեզվի հիմունքներին, այնպես որ դուք չեք ցանկանում սկսել ամենասկզբից: Մակարդակի թեստը տևում է մոտ հինգ րոպե և առաջարկում է Ձեզ սկսել որոշակի դասից:

Այս դեպքում, դուք իրավունք ունեք անտեսել տվյալ թեստի արդյունքները (կամ առհասարակ չանցնել այն) և սկսել է նախնական դասից:

11.  Արդյո՞ք կարող եմ կրկին անցնել իմացության մակարդակի որոշման թեստը:

Լեզվի իմացության մակարդակի որոշման թեստը կօգնի Ձեզ հասկանալ, թե որ մակարդակից սկսել: Գուցե Դուք արդեն որոշ չափով տիրապետում եք լեզվին և չեք ցանկանում սկսել ամենաառաջին դասընթացից: Գրանցվելիս Դուք ունեք թեստն անցնելու հնարավորություն: Եթե չեղարկեք այս քայլը, ապա կարող եք վերադառնալ թեստին և անցնել այն ավելի ուշ:

12. Ինչ՞ են իրենցից ներկայացնում «Busuu» մակարդակները:

«Busuu»-ն համագործակցում է McGraw-Hill Education-ի՝ աշխարհի խոշորագույն և ամենահեղինակավոր կրթական ընկերություններից մեկի հետ: «Busuu»-ն և McGraw-Hill Education-ը մշակել են պաշտոնական վկայագիր, որը թույլ է տալիս մեր ուսանողներին հավաստել  լեզվի իրենց իմացությունը:

Այս թեստերը գնահատում են ըստ Լեզուների իմացության համաեվրոպական համակարգի (CEFR) բազային թեմաների տիրապետման մակարդակների: Սկսնակ՝ A1, տարրական՝ A2, միջին՝ B1 և բարձր միջին՝ B2. թեստերը հասանելի են միայն անգլերենի, իտալերենի, իսպաներենի, գերմաներենի, պորտուգալերենի և ֆրանսերենի դասընթացների համար:

Թեստի հաջող ավարտից հետո դուք կստանաք McGraw-Hill Education-ի պաշտոնական ավարտական վկայականը:

13. Ինչպե՞ս կարող եմ ստուգել իմ գիտելիքները ուսուցման ընթացքում:

Թեստային բաժնում ցուցադրվում են բոլոր այն բառերը, որոնք Դուք սովորել եք «Busuu»-ի միջոցով:

Երբ լեզվի դասընթացի շրջանակում Ձեզ հանդիպում է դիդակտիկ քարտ, դրա վրա նշված բառը կամ արտահայտությունը ավելացվում է Ձեր բառարանում:

Մենք ստուգում ենք, թե որքան լավ եք կատարում գործնական վարժությունները տվյալ բառի կամ արտահայտության համար:

Կախված ստացված արդյունքներից, բառերը բաժանվում են խմբերի (թույլ, միջին և ուժեղ): Այնուհետև մենք օգտագործում ենք արհեստական բանականության վրա հիմնված ալգորիթմ՝ որոշելու համար, թե որ բառերի վրա է անհրաժեշտ աշխատել:

Ժամանակի ընթացքում գիտելիքները մոռացվում են, և բառերն, այդ առումով, բացառություն չեն։ Բառապաշարն անհրաժեշտ է պարբերաբար կրկնել, որպեսզի այն ամրապնդվի երկարատև հիշողության մեջ: Մեր ալգորիթմը կանխատեսում է, թե որ բառերն են «թույլ», և, ըստ այդմ՝ պահանջում են աշխատանք, այնպես որ դրանք Ձեզ առավել հաճախ են առաջարկվելու:

Կանխատեսումը հիմնված է Ձեր դասընթացների արդյունքների և բառի բարդության մակարդակի վրա՝ ըստ մեր գնահատման:  Որքան ավելի շատ եք գործնականում կիրառում լեզուն, այնքան ավելի «ամուր» են դառնում Ձեր գիտելիքները (և, ի վերջո, գիտելիքներն ընդմիշտ մնում են Ձեզ հետ, երբ ամրագրվում են ձեր երկարաժամկետ հիշողության մեջ):

Եթե ցանկանում եք աշխատել որոշակի բառերի կամ արտահայտությունների ուղղությամբ, ավելացրեք դրանք Ձեր նախընտրածների ցանկին: Եթե չեք ցանկանում տեսնել որևէ բառ կամ արտահայտություն Ձեր բառարանում, կարող եք ջնջել դրանք ցանկից։

14. Ինչպե՞ս ուղղումներ կատարել այլ օգտատերերի վարժություններում և ներկայացնել ձեր սեփական կարծիքը:

Սա «Busuu»-ի հետ սովորելու ամենամեծ առավելություններից մեկն է: Լեզվի կրողներն ու այդ լեզվին խորապես տիրապետող օգտատերերը միմյանց օգնում են լեզվի գործնական կիրառման մեջ և օգնում զարգացնել լեզվական գիտելիքները։

Դասի վերջում Դուք կարող եք ուղարկել Ձեր կողմից կատարված վարժությունը ստուգման համար: Բացի այդ, դուք կարող եք դա անել «Օգնություն» բաժնում:

Դուք կարող եք ընտրել՝ ուղարկել վարժությունը համայնքին կամ Ձեր ընկերների ցանկից կոնկրետ անձի:

Եթե Դուք ստուգման եք ներկայացնում Ձեր կատարած վարժությունը, այն կուղղվի տվյալ լեզվին խորապես տիրապետող (առաջադեմ մակարդակի կամ լեզվի կրող հանդիսացող) մեկ կամ մի քանի աշակերտների կողմից:

Դուք կարող եք նաև ստանալ այլ օգտատերերի կողմից կատարված վարժություններ: Բացի այդ, կարող եք ընտրել վարժություններ, որոնցում ցանկանում եք ուղղումներ կատարել «Օգնություն» բաժնում:

Եթե փոխել եք Ձեր հեռախոսը և շարունակում եք օգտվել նախկին SIM քարտից, ապա Դուք պահպանում եք ծառայության ակտիվ բաժանորդի՝ Ձեր կարգավիճակը:

15. Ինչպես՞ համագործակցել այլ օգտատերերի և լեզվի կրողների հետ:

Անդամակցելով մեր՝ շուրջ 100-միլիոնանոց համայնքին՝ Դուք կարող եք զարգացնել Ձեր լեզվական գիտելիքները անմիջապես լեզվակիր օգտատերերի օգնությամբ: Երկխոսությունների բաժնում հասանելի՝ բանավոր և գրավոր խոսքի վարժությունները կարող են ուղարկվել Ձեր կողմից ուսումնասիրվող լեզվակիր օգտատերերին: Այսպիսով, Դուք կստանաք անհատականացված կարծիք Ձեր վարժությունների մասին և կծանոթանաք աշխարհի տարբեր անկյուններում ապրող մարդկանց հետ:

Այն օգտատերերը, որոնց ուղղումները Ձեզ դուր են գալիս, կարող են ավելացվել Ձեր ընկերների շարքին՝ ապագայում նրանցից հետադարձ կապ ստանալու համար: Դուք ևս կարող եք ուղղումներ կատարել այն վարժություններում, որոնք կատարված են այլ օգտատերերի կողմից Ձեր մայրենի լեզվով:

Բացի այդ, «Busuu»-ում Դուք կարող եք ընկերներ ձեռք բերել, իսկ եթե նրանք խոսում են այն լեզվով, որը Դուք ուսումնասիրում եք, ուղարկել նրանց Ձեր կողմից կատարած վարժությունները՝ ստուգման համար:

Եթե Դուք ուղարկում եք Ձեր կողմից կատարված վարժությունները Ձեր ընկերներին և ոչ՝ մեր համակարգի մյուս օգտատերերին, դուք կարող եք ստանալ առավել արագ արձագանք: «Busuu»-ում Դուք չեք կարող որոնել կոնկրետ անձի, սակայն մենք հաճախ առաջարկում ենք Ձեզ համապատասխան օգտատերերի, որոնց Դուք կարող եք ավելացնել «Օգնություն» դաշտում:

16. Ինչպե՞ս կարելի է օգտագործել «Busuu»-ն օֆլայն ռեժիմում:

Դա անելու համար պետք է ներբեռնել մեր դասընթացները Ձեր iOS կամ Android սարքավորման վրա՝ սեղմելով նախընտրած դասընթացի կողքին պատկերված համապատասխան կոճակը:

Դուք չեք կարող մեկ սեղմումով ներբեռնել մակարդակի դասընթացների բոլոր նյութերը. դրանք կարող են ներբեռնվել միայն առանձին դասընթացների շրջանակներում:

Խնդրում ենք նաև նկատի ունենալ, որ մենք պարբերաբար ավելացնում ենք նոր բովանդակություն. ուստի՝ ներբեռնված դասընթացները կջնջվեն հավելվածի թարմացման ժամանակ:

Այսպիսով, մենք խորհուրդ ենք տալիս ներբեռնել միայն այն նյութերը, որոնք Ձեզ պետք կգան մոտ ապագայում, այնպես, որ Դուք միշտ ձեռքի տակ կարողանաք ունենալ ամենաարդիական ուսումնական նյութերը:

17. Որտեղ կարող եմ ներբեռնել ծրագիրը:

Ամբողջական նկարագրությանը ծանոթանալու և հավելվածը ներբեռնելու համար այցելեք հետևյալ հղումները.

Android ՝ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.busuu.android.enc

iOS ՝ https://apps.apple.com/app/busuu- fast-language-learning/id379968583

18. Ինչ՞ են իրենցից ներկայացնում վկայականները:

2015 թվականին «Busuu»-ն և McGraw-Hill Education-ը՝ աշխարհի խոշորագույն և ամենահեղինակավոր կրթական ընկերություններից մեկը, պայմանավորվել են համագործակցության մասին: Մենք ստեղծել ենք պաշտոնական վկայական, որը թույլ է տալիս վավերացնել Ձեր լեզվական գիտելիքները:

Թեստերը գնահատում են Լեզուների իմացության համաեվրոպական համակարգի (CEFR) բազային թեմաների տիրապետման մակարդակը՝ ըստ A1, A2, B1 կամ B2 մակարդակների: Թեստը հաջողությամբ անցնելուց հետո Դուք կստանաք McGraw-Hill Education-ի կողմից տրված լեզվական գիտելիքների մակարդակի հաստատման պաշտոնական վկայագիր:

19. Ինձ չհաջողվեց անցնել թեստը և ստանալ վկայական:

Մենք շատ ենք ցավում այդ կապակցությամբ, սակայն մի՛ անհանգստացեք: Ձեզ դա ապագայում կհաջողվի, Ձեզ պարզապես անհրաժեշտ է մի փոքր փորձ:

Հաջորդող 14 օրվա ընթացքում թեստը հասանելի չէ վերահանձնման համար, և, ըստ մեզ, այս ժամանակահատվածը միանշանակ բավարար է ավելի լավ նախապատրաստվելու և թեստը հաջողությամբ անցնելու համար: Վերադարձե՛ք երկու շաբաթ անց և փորձեք կրկին:

20. Ինչպե՞ս կարող եմ ապաբաժանորդագրվել:

Դուք կարող եք ապաակտիվացնել Ձեր բաժանորդագրությունը.

1. անցնելով https://busuu.viva.am / հղումով Ձեր բջջային հեռախոսի բրաուզերից և սեղմելով «Ա պաբաժանորդագրվել» կոճակը,

2. կամ 2878 համարին ուղարկելով «STOP» տեքստը պարունակող SMS հարցում:

21.Ի՞նչ կլինի, եթե ես չեղարկեմ բաժանորդագրությունը կամ բջջային հաշվիս վրա բավարար գումար չլինի ծառայությունը երկարացնելու համար:

Դուք կկարողանաք շարունակել ձեր ուսումը, բայց Պրեմիում բաժանորդագրության բոլոր արտոնությունները Ձեզ համար փակ կլինեն. օֆֆլայն ուսուցում, 1-ից ավելի լեզվի ընտրություն, քերականության դասեր մայրենի խոսողներից արձագանքներ, սեփական գիտելիքների ստուգում, McGraw-Hill կրթության վկայագիր, բառապաշարի ստուգում և այլն:

22. Կարո՞ղ եմ կրկին բաժանորդագրվել ծառայությանը:

Այո, կարող եք: Բոլոր լրացուցիչ գործառույթներին հասանելիություն ստանալու համար հարկավոր է նորից ակտիվացնել ծառայությունը (տե՛ս «Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել ծառայությունը»): Մենք պահպանում ենք Ձեր օգտահաշիվը, ուստի՝ կարիք չկա ստեղծել նորը: Փորձնական ժամանակահատվածըտրամադրվում է միայն առաջին ակտիվացման ժամանակ և հասանելի չէ կրկին բաժանորդագրության դեպքում:

23.  Ի՞նչ կլինի, եթե ես արդեն ունեմ «Busuu» բաժանորդագրություն և օգտել եմ վճարովի բաժանորդագրությունից   App Store/Google Store միջոցով:

Մենք տրամադրում ենք պրեմիում բաժանորդագրություն հատուկ գնով, այնպես որ, կրկնակի վճարելուց խուսափելու համար, խնդրում ենք չեղարկել Ձեր նախորդ բաժանորդագրությունը:


  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Ազդագիր
    • Ազդագրի լրացում
    • Պարտատոմսի գինը
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: