1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
    Ազդագիր
    Ազդագրի լրացում
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Ազդագիր
  • Ազդագրի լրացում
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Ազդագիր
Ազդագրի լրացում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Apps Club
  • Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ

 

Օգնություն

«Apps Club» ծառայությունից օգտվելիս խնդիրներ առաջանալու դեպքում կարող եք դիմել ներքևում նշված տվյալներով:

 

Աջակցություն

111

 

Հարցեր և պատասխաններ

 

1. Ի՞նչ է «Apps Club»-ը:

«Apps Club»-ը ֆիքսված ցածր գներով պրեմիում-հավելվածների և խաղերի ներբեռնման անսահմանափակ հնարավորություններ տրամադրող ծառայություն է: Բաժանորդագրվելու դեպքում ձեզ համար հասանելի են դառնում հարյուրավոր հավելվածներ, որոնցից կարող եք օգտվել, երբ ցանկանաք: Այստեղ ներկայացված են բոլոր կատեգորիաների լավագույն հավելվածները. խաղեր, հավելվածներ` երեխաների համար, առողջության, կրթության, լուսանկարների և այլի վերաբերյալ:

 

2. Ո՞րն է  «Apps Club» ծառայության առավելությունը:

Միացնելով «Apps Club» ծառայությունը` դուք միանգամից ստանում եք մի քանի բացառիկ առավելություններ.

  • 1-օրյա փորձնական օգտագործման հնարավորություն (ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում)
  • Ձեր հեռախոսի մոդելի համար հատուկ ընտրված հավելվածների կատալոգ. համակարգն ավտոմատ կերպով որոշում է ձեր հեռախոսի մոդելը և առաջարկում է միայն դրա հետ համատեղելի հավելվածներ
  • Հարյուրավոր հավելվածներ ամենամատչելի գներով.)
  • «Apps Club» ծառայությանը բաժանորդագրվելու դեպքում դուք ստանում եք հնարավորություն` օգտվելու շուկայում առկա լավագույն հավելվածներից ֆիքսված ցածր գնով` առանց հավելյալ ծախսերի, գովազդի և անհամատեղելի կոնտենտի: Բացի այդ, նշված գումարի շրջանակներում ձեզ կտրամադրվեն նաև բոնուսներ հենց հավելվածների և խաղերի ներսում: «Apps Club» ծառայության օգտագործման դեպքում դուք ստանում եք անսահմանափակ թվով հավելվածներ ներբեռնելու հնարավորություն:

 

3. Ինչպե՞ս կարող եմ միացնել«Apps Club» ծառայությունը:

Ծառայությունը կարելի է միացնել հետևյալ միջոցներով.

  • Հաստատել ակտիվացումը https://appsclub.viva.am կայքում. Մուտք գործեք appsclub.viva.аm պորտալ. կբացվի ծառայության տրամադրման պայմանների նկարագրությամբ ծառայության ակտիվացման էջ: Ակտիվացնելու համար սեղմեք «Բաժանորդագրվել» կոճակը:
  • «
  • Ուղարկել «Start1», «Start7» կան «Start30» SMS-հարցումը 1090 կարճ համարին: Ծառայության հետագա օգտագործման համար այցելեք https://appsclub.viva.am.

 

4. Ինչպե՞ս վճարել ծառայության համար:

Ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում ձեզ տրամադրվում է 1-օրյա փորձնական  օգտագործման հնարավորություն, որի համար գումար չի գանձվում: Փորձնական շրջանի ավարտից հետո, ինչպես նաև ծառայությունը կրկին ակտիվացնելու դեպքում, բաժանորդագրման համար վճարումն իրականացվում է համապատասխան ժամկետի համար ձեր բջջային հեռախոսի անձնական հաշվից ծառայության գումարի մեկանգամյա գանձման միջոցով:  Ծառայության օգտագործումը երկարաձգելու համար բավարար միջոցներ չունենալու դեպքում գումար չի գանձվում և ծառայությունը դադարեցվում է:

 

5. Բաժանորդագրումը կասեցնելու դեպքում հնարավո՞ր է շարունակել ներբեռնված հավելվածների օգտագործումը:

Ոչ: Հավելվածները կապված են բաժանորդագրման հետ: Այդ պատճառով, ծառայությունից հրաժարվելու դեպքում դուք այլևս չեք կարող օգտվել դրանցից: Սակայն, ծառայության կասեցումից հետո բոլոր տվյալները պահպանվում են 2 ամիս ժամկետով: Եթե բաժանորդագրումը կասեցնելուց հետո կրկին ցանկանաք օգտվել հավելվածներից, պարզապես վերականգնեք ձեր բաժանորդագրումը ծառայությանը:

6. Բաժանորդագրվելով ծառայությանը` քանի՞ հավելված կարող եմ ներբեռնել:

Գործող բաժանորդագրում ունենալու դեպքում կարող եք ներբեռնել անսահմանափակ թվով հավելվածներ և խաղեր, որոնք հասանելի են https://appsclub.viva.am պորտալում:

7. Ինչպե՞ս տարբերակել «Apps Club» ծառայության միջոցով ներբեռնված հավելվածները այլ հավելվածներից:

«Apps Club»-ի միջոցով ներբեռնված բոլոր հավելվածների տարբերանշանների վրա կա փոքրիկ նշան, ուստի դրանք հնարավոր չէ շփոթել այլ աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների հետ:

 

8. Ինչպե՞ս թարմացնել «Apps Club»-ը:

Apps Club-ը մշտապես կատարելագործվում է և դուք ստանում եք ծանուցում ամեն անգամ, երբ ստեղծվում է նոր տարբերակ: Թարմացումները հասանելի են մենյուի «Հավելվածի մասին» բաժնում:

 

9. Անհրաժե՞շտ է ինտերնետ միացում` «Apps Club» ծառայությանը բաժաներդագրվելու և «Apps Club»-ից հավելվածներ ներբեռնելու համար:

Այո: «Apps Club» հավելվածից օտվելու և խաղեր ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ Viva-ի ակտիվ ինտերնետ ծառայություն:

Ինտերնետ-տրաֆիկը պորտալում բրաուզինգի և խաղերի/հավելվածների ներբեռնման ժամանակ, սակագնային պլանի ակտիվ ինտերնետ փաթեթ ունենալու դեպքում,  հիմնական ինտերնետ-փաթեթի մեգաբայթերը չեն օգտագործվում, սակայն, դուք միշտ կարող եք միացնել Wi-Fi` հավելվածներն ավելի արագ ներբեռնելու համար:

Հավելվածը կամ խաղը օգտագործելու/խաղալու ընթացքում ինտերնետի տրաֆիկը տարիֆիկացվում է համաձայն  ընթացիկ սակագնային պլանի:

 

10. Իմ հեռախոսից «Apps Club» հավելվածը ջնջելու դեպքում բաժանորդագրումն ավտոմատ կերպով կասեցվու՞մ է:

Ոչ: Բայց «Apps Club»-ը ջնջելու դեպքում դուք չեք կարողանա ներբեռնել հավելվածներ մեր ծառայության միջոցով:

 

11. Ինչպե՞ս անջատել  «Apps Club» ծառայությունը:

  • https://appsclub.viva.am կայքում, «Apps Club» հավելվածի «Հաշիվ»  բաժնում սեղմել «Ապաբաժանորդագրվել» կոճակը:
  • Ուղարկելով «Stop» SMS-հարցումը 1090 համարին:

 

12. Ի՞նչ հաճախականությամբ են թարմացվում կատալոգում առկա խաղերն ու հավելվածները:

Կատալոգը թարմացվում է ամեն շաբաթ: Մեր կոնտենտ-մենեջերների թիմը անում է ամեն ինչ, որպեսզի ամենահայտնի խաղերն ու հավելվածները միշտ ձեր ձեռքի տակ լինեն:

 

13. Կարո՞ղ եմ ներբեռնել հավելվածներ Wi-Fi-ի միջոցով:

Wi-Fi-ի միջոցով հավելվածներ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է ձեր հեռախոսի համարի լրացուցիչ հաստատում` հետևելով «Apps Club» հավելվածի հրահանգներին:

Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ  Wi-Fi-ին՝ Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է  սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ  բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել  համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին:  Ծառայությունները հասանելի կլինեն  այնքան ժամանակ, քանի դեռ բրաուզերի տվյալները չեն մաքրվել:

 

14. Կարո՞ղ եմ օգտվել ծառայությունից համակարգչով կամ նոթբուքով:

Քանի որ «Apps Club»-ի հավելվածները հասանելի են միայն բջջային հեռախոսներով օգտագործման համար, դուք չեք կարող օգտվել ծառայությունից համակարգչով կամ նոթբուքով:

 

15. Apps Club-ում առկա հավելվածները ի՞նչ հարթակների համար են հասանելի:

«Apps Club»-ը հասանելի է ինչպես Android, այնպես էլ iOS հարթակով սարքերի  համար։ Կախված դրանից՝ յուրաքանչյուր հարթակի համար րնտրված է խաղերի և հավելվածների հատուկ կատալոգ։ Android հարթակով բջջային հեռախոսների միջոցով մուտք գործելիս «Apps Club»-ում տեղակայված բոլոր խաղերն ու հավելվածները հասանելի են ներբեռնման համար։  iOS հարթակով բջջային հեռախոսների միջոցով մուտք գործելիս՝ խաղերը հասանելի են առցանց խաղալու տարբերակով՝ առանց հավելվածի ներբեռնման: :

 

16. Կարո՞ղ եմ ներբեռնել հավելվածներ iPhone/iPad-ի միջոցով:

«Apps Club»-ում տեղակայված խաղերն ու հավելվածները համադրելի են նաև iOS հարթակով սարքերի հետ: iOS հարթակով բջջային սարքերի միջոցով մուտք գործելիս՝ խաղերը հասանելի են առցանց խաղալու տարբերակով՝ առանց հավելվածի ներբեռնման։ Որոշ հավելվածներ կարող են ոչ լիարժեք համատեղվել iOS համակարգով գործող սարքերի հետ՝ կախված բրաուզերի/iOS համակարգի՝ տվյալ սարքում առկա համադրությունից:

 

17. Կարող եմ ներբեռնել խաղեր Windows Phone օպերացիոն համակարգ ունեցող հեռախոսով (օրինակ` Nokia Lumia):

Դուք չեք կարող ներբեռնել խաղեր, քանի որ կատալոգը չի պարունակում հավելվածներ` նախատեսված Windows Phone օպերացիոն համակարգ չունեցող հեռախոսների համար:

 

18. Ունեմ Android հիմքով հեռախոս, սակայն չեմ կարողանում ներբեռնել հավելվածներ.

Ի՞նչ անել:

Android OS հիմքով հեռախոսների միջոցով հավելվածներ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է նախապես կարգավորել այն պարամետրերը, որոնք թույլատրում են տարբեր աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների տեղադրում: Դրա համար անհրաժեշտ է մտնել ձեր հեռախոսի մենյուի «Գործիքակալ» («Settings»), ընտրել  «Հավելվածներ» («Applications») բաժինը, սեղմելով «Անհայտ աղբյուրներ» («Unknown sources») կոճակը `թույլատրել տարբեր աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների տեղադրումը:

 

19. Կտրամադրվի՞ արդյոք 1-օրյա փորձնական օգտագործման հնարավորություն «Apps Club» ծառայությունը կրկին միացնելու դեպքում:

Ոչ: Ծառայությունը կրկին ակտիվացնելու դեպքում ծառայության գումարը գանձվում է ակտիվացման առաջին օրվանից:

 

20. Կարո՞ղ եմ փոխել «Apps Club»-ում բաժանորդագրման ձևը:

Բաժանորդագրման ձևը փոխելու համար նախ անհրաժեշտ է ապաակտիվացնել գործող բաժանորդագրումը, ապա ակտիվացնել նորը`վերոնշյալ միջոցներից որևէ մեկով:

 

 

             

                   

                  • Բջջային կապ
                    • Սակագնային պլաններ
                    • Ինտերնետ
                    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
                    • Ծառայություններ
                    • Ձայնային ծառայություններ
                  • Ժամանց և ծրագրեր
                    • Բջջային հավելվածներ
                    • Ժամանց
                    • Viva-ի փոդքասթներ
                    • Գովազդ
                  • Նոր տեխնոլոգիաներ
                    • Wi-Fi Calling
                    • VoLTE
                    • Մոբայլ ԱյԴի
                    • eSIM
                    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
                    • MobiDram
                  • Օնլայն խանութ
                    • Բջջային սարքավորումներ
                    • Սմարթֆոններ
                    • Աքսեսուարներ
                  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
                    • RED
                    • ՔԱՌՅԱԿ
                    • ԴՈՒԵՏ
                    • Viva Հոմ
                    • Արխիվ
                  • Օգնություն
                    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
                    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
                    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
                    • Սպասարկման գոտի
                    • Բաժանորդների սպասարկում
                    • Օգտակար տեղեկություններ
                    • Վերանորոգում և սպասարկում
                  • Պարտատոմսեր
                    • Ազդագիր
                    • Ազդագրի լրացում
                    • Bond
                  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
                  • Իրավական տեղեկատվություն
                  • Տեղեկատվական անվտանգություն
                  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

                  iso

                   

                   © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

                  app-store
                  play-market
                  18+

                   

                   

                  Sitemap

                  X

                  Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

                  Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: