Սպասարկման կենտրոնները Վիվա-ՄՏՍ-ի հաճախորդների անմիջական սպասարկման և հաճախորդների պահպանման հիմնական միջոցն են: Մենք մատուցում ենք հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկում Հայաստանի Հանրապետության տարածքում, իրականացնում ենք կապի տեխնոլոգիաների և բջջային սարքերի վաճառք՝ հաճախորդներին առաջարկելով առավել արդիական ապրանքատեսակներ և ծառայություններ:
Ընդհանուր առմամբ, Հայաստանի Հանրապետությունում գործում են թվային գործիքներով լիովին հագեցած 73 սպասարկման կենտրոններ, որոնք աշխարհագրորեն ընդգրկում են պետության ողջ տարածքը։ Հայաստանի Հանրապետության 10 մարզերում գործում է 52 սպասարկման կենտրոն, իսկ Երևանում՝ 21 սպասարկման կենտրոն։
2020 թվականին գրանցվել է ավելի քան 4,2 մլն. հաճախորդների մուտք մեր սպասարկման կենտրոններ: