• English
  • Հայերեն
  • English
  • Հայերեն

ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԱՋԱԿՑՈՒՄ

TՎիվա-ՄՏՍ-ում հաճախորդների աջակցման ամենադասական միջոցը Զանգերի կենտրոնն է (Հիմնական աջակցում և Կոմերցիոն աջակցում): Այն գործում է 24/7/365 ռեժիմով` ապահովելով հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկում` Զանգերի կենտրոնի թեժ գծի միջոցով, և սպասարկելով բիզնես և այլ հաճախորդների՝ տրամադրելով ինչպես ընդհանուր հիմնական աջակցում, այնպես էլ` տարբեր տեսակի կոմերցիոն աջակցության ծառայություններ: Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդները կարող են կապ հաստատել մեր Զանգերի կենտրոնի հետ՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարներից զանգահարելով 111 (անվճար) կամ Հայաստանի այլ ցանցերից զանգահարելով +37493297111 հեռախոսահամարին (վճարները գանձվում են ըստ համապատասխան օպերատորի սահմանած սակագների): Ռոումինգում գտնվող Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդները կարող են կապ հաստատել թեժ գծի հետ՝ զանգահարելով 111 կարճ համարին (անվճար)` ՄՏՍ Ռուսաստանի ցանցից, և +37493297111 հեռախոսահամարին (անվճար)` այլ ցանցերից: Զանգահարելով Զանգերի կենտրոն՝ հաճախորդները կարող են սպասարկվել ինչպես IVR (Interactive Voice Response) համակարգի միջոցով, որը հաճախորդների ինքնասպասարկման ավտոմատացված ձայնային համակարգ է, այնպես էլ` կապ հաստատելով սպասարկող մասնագետների հետ: 2020 թվականին Զանգերի կենտրոնին առնչվող ընդհանուր վիճակագրությունը հետևյալն է.

  • ավելի քան 5,000,000 հաճախորդների զանգեր սպասարկվել ենմիայն IVR համակարգում՝ ավտոմատացված ինքնասպասարկման միջոցով,
  • ավելի քան 2,200,000 հաճախորդների զանգեր սպասարկվել են Զանգերի կենտրոնի գործակալների և մասնագետների կողմից:

 

 

 

MTS
Տարեկան հաշվետվություն 2020
  • Պաշտոնական Նախազգուշացում
  • Ընկերության Մասին
    • ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ
    • ՏԱՐՎԱ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
    • ՎԻՎԱ-ՄՏՍ-Ի ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՏԵՍԼԱԿԱՆԸ
    • 2020 Թ. ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
  • Կորպորատիվ Կառավարում
  • Ղեկավարության զեկույց
    • ՄԵՐ ԲԻԶՆԵՍՆ՝ ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՅԱՑՔԻՑ
    • ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԴԻՐՔ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ
    • ՄԵԾ ՏՎՅԱԼՆԵՐ (BIG DATA)
    • ՄԱՆՐԱԾԱԽ ՎԱՃԱՌՔԻ ՏԵՂԱԲԱՇԽՈՒՄ
    • ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐ՝ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԵՎ ՄԱՆՐԱԾԱԽ ՑԱՆՑ
    • ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԱՋԱԿՑՈՒՄ
    • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ (ԹՎԱՅԻՆ) ԱՋԱԿՑՈՒՄ
    • ՓՈԽՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՀԵՏ և ՀԱՏՈՒԿ ԱՋԱԿՑՈՒՄ
    • ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԱՋԱԿՑՄԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ (ԱՆՑՈՒՄ ԴԵՊԻ ԹՎԱՅՆԱՑՈՒՄ ԵՎ ԲԱԶՄԱԿԻ ԿԱՊՈՒՂԻՆԵՐ)
    • ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐ ԵՎ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ COVID-19 ՀԱՄԱՎԱՐԱԿԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
    • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԿՈՄԵՐՑԻԱ
    • ԲՋՋԱՅԻՆ ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ
    • ԲԻԶՆԵՍ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ
  • Ֆինանսական Հաշվետվություն
  • Կայուն Զարգացում
    • ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐ
    • ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
    • ՌԻՍԿԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ/ ՄԵՐ ՌԻՍԿԵՐՆ ՈՒ ԱՆՈՐՈՇՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
    • ԿԱՅՈՒՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ ԵՎ ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
  • Լրացուցիչ Տեղեկատվություն
< clippath id="clip-path"> < rect class="cls-1" x="43.47" y="0.47" width="532.06" height="532.06" rx="140.28" /> > < clippath id="clip-path">
X