TՎիվա-ՄՏՍ-ում հաճախորդների աջակցման ամենադասական միջոցը Զանգերի կենտրոնն է (Հիմնական աջակցում և Կոմերցիոն աջակցում): Այն գործում է 24/7/365 ռեժիմով` ապահովելով հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկում` Զանգերի կենտրոնի թեժ գծի միջոցով, և սպասարկելով բիզնես և այլ հաճախորդների՝ տրամադրելով ինչպես ընդհանուր հիմնական աջակցում, այնպես էլ` տարբեր տեսակի կոմերցիոն աջակցության ծառայություններ: Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդները կարող են կապ հաստատել մեր Զանգերի կենտրոնի հետ՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարներից զանգահարելով 111 (անվճար) կամ Հայաստանի այլ ցանցերից զանգահարելով +37493297111 հեռախոսահամարին (վճարները գանձվում են ըստ համապատասխան օպերատորի սահմանած սակագների): Ռոումինգում գտնվող Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդները կարող են կապ հաստատել թեժ գծի հետ՝ զանգահարելով 111 կարճ համարին (անվճար)` ՄՏՍ Ռուսաստանի ցանցից, և +37493297111 հեռախոսահամարին (անվճար)` այլ ցանցերից: Զանգահարելով Զանգերի կենտրոն՝ հաճախորդները կարող են սպասարկվել ինչպես IVR (Interactive Voice Response) համակարգի միջոցով, որը հաճախորդների ինքնասպասարկման ավտոմատացված ձայնային համակարգ է, այնպես էլ` կապ հաստատելով սպասարկող մասնագետների հետ: 2020 թվականին Զանգերի կենտրոնին առնչվող ընդհանուր վիճակագրությունը հետևյալն է.