1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • Հաճախ Տրվող Հարցեր

Հաճախ Տրվող Հարցեր

Հաճախ Տրվող Հարցեր
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
  • Ի՞նչ է «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը:
    «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը անվտանգ ծառայություն է, որը տրամադրում է Viva-ն՝ ՀՀ կառավարության հետ համատեղ: Այն թույլ է տալիս նույնականացնել և ստուգել անձնական տվյալները ինտեգրված բոլոր համակարգերում:
  • Ի՞նչ է թվային բջջային խիստ նույնականացումը և էլեկտրոնային ստորագրությունը:
    Բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային ստորագրությունը վերացնում են էլեկտրոնային փաստաթղթաշրջանառության հետ կապված ռիսկերը և բացառում փաստաթղթերի ստորագրման կեղծումը.թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը ստորագրատիրոջ՝ հեղինակային իրավունքով պաշտպանված սեփականությունն է և փաստում է, թե ով է փաստաթուղթը ստորագրողը, թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը չի կարող կեղծվել, քանի որ այն ստորագրված է փաստաթղթի հեղինակի անձնական PIN- կոդի կիրառմամբ, իսկ PIN- կոդի փոխանցումը երրորդ անձանց չի ազատում անձին համապատասխան պատասխանատվությունից, թվային ստորագրությունը եզակի է յուրաքանչյուր փաստաթղթի համար, քանի որ այն ստեղծվում է էլեկտրոնային փաստաթղթի բովանդակության հիման վրա: Էլեկտրոնային ստորագրությունը փոփոխվում է փաստաթղթի բովանդակության ցանկացած փոփոխությանը զուգահեռ, ի տարբերություն ձեռագիր ստորագրության կամ նոտարական դրոշմակնիքի, որոնք նույնն են բոլոր ստորագրված և վավերացված փաստաթղթերի համար և չեն արտացոլում փաստաթղթի բովանդակությունը, արդեն թվային ստորագրված փաստաթուղթը չի կարող փոփոխվել, քանի որ փաստաթղթի ցանկացած փոփոխություն անվավեր է դարձնում թվային ստորագրությունը, էլեկտրոնային փաստաթուղթը թվային եղանակով ստորագրողը չի կարող հերքել իր իրավազորությունը։ Էլեկտրոնային փաստաթուղթը թվային ստորագրվել է իր ցանկությամբ և անձնական PIN-PIN-կոդով, որի վկայությունն են ստորագրված փաստաթղթի տեսանելի տվյալները։
  • Ո՞վ կարող է ունենալ «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացում և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրություն:
    «Մոբայլ ԱյԴի» ծառայության բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունից կարող են օգտվել ֆիզիկական անձ հանդիսացող բաժանորդները: «Մոբայլ ԱյԴի»-ն հասանելի է ասոցիացված հաճախորդների համար։ Կորպորատիվ մյուս հաճախորդներն այս պահի դրությամբ չեն կարող օգտվել «Մոբայլ ԱյԴի»-ի խիստ նույնականացումից և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունից:
  • Ի՞նչ է անհրաժեշտ «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունն ակտիվացնելու համար:
    «Մոբայլ ԱյԴի»/ բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունն ակտիվացնելու համար բաժանորդը Viva-ի սպասարկման կենտրոնում պետք է փոխի իր SIM/USIM քարտը mSIM-ի: mSIM-ն ունի ներկառուցված ափլեթ, որն ապահովում է «Մոբայլ ԱյԴի» համակարգի ապահով աշխատանքը: mSIM քարտի փոխարինման գինը 500 դրամ է:
  • Արդյո՞ք «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը կարելի է ակտիվացնել ոչ սմարթ հեռախոսների վրա, թե՞ այն հասանելի է միայն սմարթֆոնների համար:
    Այո, «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը հասանելի են բոլոր սմարթֆոնների և այլ՝ ոչ սմարթ հեռախոսների համար: Սարքը պետք է պարտադիր ունենա SMS ծառայության հնարավորություն:
  • Ի՞նչ է yesem.am պորտալը:
    www.yesem.am պորտալը նույնականացման և էլեկտրոնային ստորագրության ապահով համակարգ է: Պորտալի մուտքանունը գրանցված և հաստատված բջջային հեռախոսահամարն է՝ հետևյալ ձևաչափով՝ 0xx xx xx xx: PIN- կոդը գեներացվում է «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայություններին գրանցվելիս: Փաստաթղթերի ստորագրումը և ստուգումը հնարավոր է իրականացնել նաև www.yesem.am պորտալում: «Yesem» պորտալը հետևում է «Մոբայլ ԱյԴի»-ի միջոցով կատարված բոլոր գործողություններին և պահում է բոլոր գործողությունների մասին տեղեկությունները:
  • Ինչպե՞ս ակտիվացնել «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը:
    Ծառայությունն ակտիվացնելու համար բաժանորդը պետք է անձամբ դիմի Viva-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոն՝ անձը հաստատող փաստաթղթով (նույնականացման քարտ կամ անձնագիր և հանրային ծառայությունների համարանիշ) և իր բջջային հեռախոսով, որից հետո կիրականացվեն ստորև նկարագրված գործողությունները:
    • Բաժանորդը պետք է ստորագրի «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ակտիվացման դիմումի ձևը:
    • Բաժանորդի բջջային հեռախոսահամարի ֆիզիկական քարտը պետք է փոխարինվի mSIM քարտով, եթե դեռ չի փոխարինվել: Անհրաժեշտության դեպքում SIM քարտի փոխարինման ծառայության համար գանձվում է 500 ՀՀ դրամ:
    • Քարտը պետք է տեղադրվի բջջային հեռախոսի մեջ և ակտիվացվի, որից հետո սպասարկման կենտրոնի աշխատակիցը բաժանորդի բջջային քարտին ուղարկում է ակտիվացման հարցում, իսկ բաժանորդը mSIM քարտի ներկառուցված ափլեթի օգնությամբ գեներացնում է նույնականացման և էլեկտրոնային ստորագրության համար կիրառվող PIN-կոդը: PIN-կոդը գեներացնելուց հետո «Մոբայլ ԱյԴի»-ն ակտիվանում է համակարգում:
    • Նույնականացման PIN-կոդի ակտիվացումից հետո բաժանորդը ստանում է ևս մեկ հրահանգ՝ մուտքագրելու PIN-կոդ՝ վավերացման բջջային խիստ նույնականացման ծառայությունը և/կամ էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ակտիվացնելու համար:
  • Ի՞նչ է «ԷԿԵՆԳ»-ը
    «Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ»-ը («ԷԿԵՆԳ») թույլտվություն տրամադրող պետական կազմակերպություն է, որը կառավարում և աջակցում է հավաստագրերի շնորհմանը, թույլատրում է և էլեկտրոնային ստորագրության հավաստագրեր և էլեկտրոնային ստորագրությունից օգտվելու իրավունք է տալիս տարեկան վճարի դիմաց։ «ԷԿԵՆԳ»-ի մասին առավել մանրամասն տեղեկությունները ներկայացված են https://ekeng.am/ կայքում:
  • Ի՞նչ է PIN-կոդը։
    PIN- կոդը վեցանիշ ձևաչափով անձնական անվտանգության ծածկագիր է, որը ստեղծվել է բաժանորդի կողմից Viva-ի սպասարկման կենտրոնում՝ «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության հարթակում գրանցվելիս: Նույնականացման PIN- կոդի ակտիվացումից հետո Բաժանորդը ստանում է ևս մեկ հրահանգ՝ մուտքագրելու PIN- կոդ՝ վավերացման բջջային խիստ նույնականացման ծառայությունը և/կամ էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ակտիվացնելու համար, եթե հաճախորդը ցանկանում է օգտվել տվյալ ծառայությունից: PIN-կոդերը կարող են նույնը լինել՝ բաժանորդի հայեցողությամբ: PIN-կոդը երբեք չպետք է համօգտագործվի որևէ երրորդ կողմի հետ և պետք է հայտնի լինի միայն օգտատիրոջը: Երրորդ անձի կողմից PIN-կոդը ձեռք բերելը և անօրինական կերպով այն օգտագործելը փաստաթղթեր ստորագրելու նպատակով բաժանորդին չի ազատում պատասխանատվությունից:
  • Ինչպե՞ս փոխել/վերստեղծել PIN-ը:
    PIN-կոդը մոռանալու կամ այն վերականգնելու անհրաժեշտության դեպքում բաժանորդը պետք է դիմի Viva-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոն իր սոցիալական համարով և նույնականացման քարտով/անձնագրով՝ PIN- կոդը վերականգնելու համար: Ծառայությունը մատուցվում է անվճար։
  • Արդյո՞ք «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը հասանելի են արտասահմանում:
    Արտասահմանում գտնվելիս «Մոբայլ ԱյԴի»/ բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը հասանելի է, եթե ռոումինգ ծառայությունն ակտիվացված է, քանի որ «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայության համար անհրաժեշտ է SMS ծառայության հասանելիություն։ Վճարները կիրառվում են այն դեպքում, երբ գանձվում են ռոումինգի վճարները:
  • Իսկ ի՞նչ կլինի, եթե բջջային համարը փոխվի:
    Բջջային հեռախոսահամարի փոփոխման դեպքում գործող «Մոբայլ ԱյԴի»/ բջջային խիստ նույնականացումը և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը կդադարեցվեն, և նոր բջջային հեռախոսահամարը պետք է ակտիվացվի ստուգման նույն ընթացակարգով:
  • Իսկ ի՞նչ կլինի, եթե mSIM քարտը գողացվի/կորցվի:
    Եթե mSIM քարտը կորել է կամ գողացվել է, ապա բաժանորդը պետք է դիմի Viva-ի սպասարկման կենտրոն՝ քարտի փոխարինման համար: Ընթացիկ «Մոբայլ ԱյԴի»/ բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրությունը նույն վավերականությամբ հասանելի կլինի նոր բաժանորդագրության համար:
  • Կա՞ արդյոք «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության վավերականության ժամկետ:
    «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունն ունի 10 տարի վավերականության ժամկետ: Հաճախորդը կտեղեկացվի երկարաձգման մասին վավերականության ժամկետի ավարտից 15 օր առաջ, որից հետո հաճախորդը պետք է այցելի Viva-ի սպասարկման կենտրոն՝ նոր «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունն ակտիվացնելու համար:
  • Ի՞նչ կլինի հեռախոսահամարը այլ օպերատորի ցանց տեղափոխելու դեպքում։
    Եթե բջջային հեռախոսահամարի սեփականատերը դիմում է հեռախոսահամարը այլ օպերատորի ցանց տեղափոխելու համար, ապա գոյություն ունեցող «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը կդադարեցվի:
  • Ի՞նչ կլինի, եթե հեռախոսահամարի սեփականատերը փոխվի:
    Բջջային հեռախոսահամարի սեփականատիրոջ փոփոխության դեպքում «Մոբայլ ԱյԴի»/ բջջային խիստ նույնականացման և/կամ թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը կդադարեցվի:
  • Իսկ ի՞նչ կլինի, եթե բջջային հեռախոսահամարը կասեցվի:
    «Մոբայլ ԱյԴի»/բջջային խիստ նույնականացման և թվային էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը կասեցման դեպքում չի գործի, քանի որ այն պահանջում է ակտիվ SMS ծառայություն, որը կասեցվելու ժամանակ կարգելափակվի: Իսկ նորից միանալուց հետո ծառայությունը կրկին կաշխատի պատշաճ կերպով:
  • Ինչպե՞ս ստորագրել փաստաթուղթը «Մոբայլ ԱյԴի»-ով:
    Փաստաթղթերի ստորագրման համար հաճախորդը կարող է օգտվել https://yesem.am/documentsigning/ հարթակից կամ փաստաթղթեր ստորագրել «Մոբայլ ԱյԴի»-ի ինտեգրված ծառայություն մատուցողների հարթակներում:
  • Ո՞ր ծառայություններն են հասանելի «Մոբայլ ԱյԴի»-ի միջոցով:
    «Մոբայլ ԱյԴի»-ի միջոցով հաճախորդը կարող է օգտվել բջջային խիստ նույնականացման և էլեկտրոնային ստորագրության ծառայություններից:
  • Ինչպե՞ս վերբեռնել փաստաթուղթը yesem.am հարթակ։
    Հաճախորդը պետք է մուտք գործի https://yesem.am/documentsigning/ կայք, անցնի նույնականացում, վերբեռնի փաստաթղթերը (MS Word և PDF ձևաչափով) և ստորագրի դրանք։ Վերբեռնվող փաստաթղթի ծավալը չպետք է գերազանցի 20 ՄԲ-ը: Նույն էջից մուտք գործելուց հետո ստորագրված փաստաթուղթը կարելի է ներբեռնել:
  • Ինչպե՞ս ստորագրել փաստաթուղթը yesem.am-ում։
    Հաճախորդը պետք է մուտք գործի https://yesem.am/documentsigning/ կայք, անցնի նույնականացում, վերբեռնի փաստաթղթերը (MS Word և PDF ձևաչափով) և ստորագրի դրանք՝ օգտագործելով հեռախոսի PIN-կոդը: Հաճախորդը կարող է կառավարել «Մոբայլ ԱյԴի»-ի ծառայությունները նաև https://yesem.am/selfcare/ հարթակի միջոցով, որն ապահովում է «Մոբայլ ԱյԴի»-ի բոլոր գործարքները ստուգելու, PIN--ը վերականգնելու, ափլեթի լեզուն փոխելու գործառույթներ:
 
  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: