«Վիվա Արմենիա» ՓԲ ընկերության ենթակառուցվածքների արդիականացման, համակարգերի վերազինման, նոր սարքավորումների ներդրման, ինչպես նաև ցանցի հնարավորությունների, կարողությունների և թողունակության ընդլայնման միջոցով նորարարական և արագագործ տեխնոլոգիաների և լուծումների ներդրման կապակցությամբ՝ 2025թ. նոյեմբերի 1-ից և նոյեմբերի 4-ից մի շարք հետվճարային և կանխավճարային սակագնային պլանների պայմաններում տեղի են ունենալու փոփոխություններ:
Կատարվելիք փոփոխությունները համահունչ են Հայաստանի հեռահաղորդակցության ծառայությունների շուկայում առկա համանման առաջարկների պայմաններին:
Հետվճարային սակագնային պլաններում նախատեսված փոփոխություններ | ||
---|---|---|
Ընթացիկ գինը | 2025թ. նոյեմբերի 1-ից ուժի մեջ մտնող գինը | |
«Y» | 3000 ՀՀ դրամ/ամիս | 3200 ՀՀ դրամ/ամիս |
«X» | 5000 ՀՀ դրամ/ամիս | 5500 ՀՀ դրամ/ամիս |
«UNLIM» | 3900 ՀՀ դրամ/ամիս | 4500 ՀՀ դրամ/ամիս |
«UNLIM Basic» | 2999 ՀՀ դրամ/ամիս | 3500 ՀՀ դրամ/ամիս |
Կանխավճարային սակագնային պլաններում նախատեսված փոփոխություններ | ||
---|---|---|
Ընթացիկ գինը | 2025թ. նոյեմբերի 4-ից ուժի մեջ մտնող գինը | |
«Արև»* | 2200 ՀՀ դրամ/30 օր | 2500 ՀՀ դրամ/30 օր |
«START+» | 2500 ՀՀ դրամ/30 օր | 2700 ՀՀ դրամ/30 օր |
«X» | 5000 ՀՀ դրամ/30 օր | 5500 ՀՀ դրամ/30 օր |
«Y» | 3000 ՀՀ դրամ/30 օր | 3200 ՀՀ դրամ/30 օր |
«UNLIM» | 4500 ՀՀ դրամ/30 օր | 5000 ՀՀ դրամ/30 օր |
«UNLIM Basic» | 2999 ՀՀ դրամ/30 օր | 3500 ՀՀ դրամ/30 օր |
* «Արև» կանխավճարային սակագնային պլանի շրջանակում տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթի ծավալը կկազմի 20 ԳԲ՝ ընթացիկ 10 ԳԲ փոխարեն:
Գները ներառում են ավելացված արժեքի հարկը: Սակագնային պլաններով ծառայությունների տրամադրման այլ պայմանները մնում են անփոփոխ:
Հիշեցնում ենք նաև, որ Շարժական էլեկտրոնային հաղորդակցության ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմանների 14.8, 14.9 և 14.10 կետերի համաձայն՝ ընկերությունը կարող է իր հայեցողությամբ փոփոխել պայմանագրի պայմանները՝ կատարելով այդ մասին հրապարակային առաջարկ (օֆերտա) առնվազն 30 (երեսուն) օր առաջ, իսկ բաժանորդը փոփոխությունների հետ համաձայն չլինելու դեպքում իրավունք ունի առանց հավելյալ վճարի (տույժ, տուգանք կամ հրաժարագին) միակողմանի կարգով դադարեցնել պայմանագիրը մինչև փոփոխությունների ուժի մեջ մտնելու համար նախատեսված ժամկետը՝ այդ մասին գրավոր և/կամ ընկերության համար ընդունելի այլ եղանակով ծանուցելով ծառայությունը մատուցողին: Եթե նշված ժամկետում այդպիսի ծանուցում ստացված չէ ընկերության կողմից, և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից, ապա փոփոխություններ կատարելու մասին ընկերության առաջարկը համարվում է բաժանորդի կողմից գործողությամբ ընդունված (ակցեպտավորված):
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: