1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Կորպորատիվ լուծումներ
    • Smart Business
    • Կորպորատիվ փաթեթներ
    • Կորպորատիվ սմարթֆոն
    • Արխիվ
    Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
    • 4G երթուղիչ
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Օգնություն
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Ծառայություններ
    Ինտերնետ
    • Data unlim
    • Ինտերնետ-փաթեթ
    • Իրական IP
    • Ապահով ցանց
    • Արխիվ
  • Բիզնես կապ
    Ձայնային կապի լուծումներ
    • SIP Talk
    • SIP Trunk
    • Ֆիքսված կարճ համար
    • «0-800 Toll-Free» ծառայություն
    • Կորպորատիվ գրասենյակային հեռախոս
    • Արխիվ
    ԱՀԿ
    • Վիրտուալ ԱՀԿ
    Տվյալների փոխանակման լուծումներ
    • Տվյալների փոխանցում
    • DPRS
    • Բիզնես TV
    Ինտերնետ հասանելիություն
    • «Իրական IP» ծառայություն
    • Տվյալների հաղորդման եւ ինտերնետ հասանելիության ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմաններ
    • Հաճախորդների աջակցման կարգ
  • M2M և IoT
    M2M Tracker Plus
    • Արխիվ
    VLAN
    • Արխիվ
  • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
    Վեբ
    • Համատեղակայում
    • Հոսթինգ
    • Դոմենի գրանցում
    Ամպային ծառայություններ
    • Ենթակառուցվածքը որպես ծառայություն
    • «Veeam» պահուստային պատճենում
    • Սերվերային Աջակցման Ծառայություններ
    • Microsoft 365
    Omnichannel լուծումներ
    • Բիզնես Հաբ
    • SMS Verify ծառայություն
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Կորպորատիվ լուծումներ
  • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
  • Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Օգնություն
  • Ինտերնետ
Բիզնես կապ
  • Ձայնային կապի լուծումներ
  • ԱՀԿ
  • Տվյալների փոխանակման լուծումներ
  • Ինտերնետ հասանելիություն
  • Բիզնես TV
M2M և IoT
  • M2M Tracker Plus
  • VLAN
Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Վեբ
  • Ամպային ծառայություններ
  • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
  • Omnichannel լուծումներ
Կորպորատիվ լուծումներ
  • Smart Business
  • Կորպորատիվ փաթեթներ
  • Կորպորատիվ սմարթֆոն
  • Արխիվ
Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
  • 4G երթուղիչ
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Օգնություն
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Ծառայություններ
Ինտերնետ
  • Data unlim
  • Ինտերնետ-փաթեթ
  • Իրական IP
  • Ապահով ցանց
  • Արխիվ
Ձայնային կապի լուծումներ
  • SIP Talk
  • SIP Trunk
  • Ֆիքսված կարճ համար
  • «0-800 Toll-Free» ծառայություն
  • Կորպորատիվ գրասենյակային հեռախոս
  • Արխիվ
ԱՀԿ
  • Վիրտուալ ԱՀԿ
Տվյալների փոխանակման լուծումներ
  • Տվյալների փոխանցում
  • DPRS
  • Բիզնես TV
Ինտերնետ հասանելիություն
  • «Իրական IP» ծառայություն
  • Տվյալների հաղորդման եւ ինտերնետ հասանելիության ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմաններ
  • Հաճախորդների աջակցման կարգ
Բիզնես TV
M2M Tracker Plus
  • Արխիվ
VLAN
  • Արխիվ
Վեբ
  • Համատեղակայում
  • Հոսթինգ
  • Դոմենի գրանցում
Ամպային ծառայություններ
  • Ենթակառուցվածքը որպես ծառայություն
  • «Veeam» պահուստային պատճենում
  • Սերվերային Աջակցման Ծառայություններ
  • Microsoft 365
Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
Omnichannel լուծումներ
  • Բիզնես Հաբ
  • SMS Verify ծառայություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Բիզնես լուծումներ
  • Բջջային կապ
  • Օգնություն
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Հարցեր «ՄՏՍ կոնեկտ»-ի վերաբերյալ

Հարցեր «ՄՏՍ կոնեկտ»-ի վերաբերյալ

Հարցեր «ՄՏՍ կոնեկտ»-ի վերաբերյալ
Կորպորատիվ լուծումներ
Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
Ռոումինգ և միջազգային միացում
Օգնություն
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Օգտակար տեղեկություններ
    • Համարներ, որոնք կարող են Ձեզ օգտակար լինել
    • GSM բառաշտեմարան
    • Հաճախ տրվող հարցեր
      • Ինչպե՞ս
      • Հարցեր «ՄՏՍ կոնեկտ»-ի վերաբերյալ
      • Հարցեր «Բջջային հեռուստատեսության» վերաբերյալ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Ծառայություններ
Ինտերնետ
«ՄՏՍ կոնեկտի» վերաբերյալ

  • Ի՞նչ է «ՄՏՍ կոնեկտը»
  • Կարելի՞ է օգտագործել «ՄՏՍ կոնեկտը» մեքենայով կամ տրանսպորտային այլ միջոցով երթևեկելիս
  • Որքա՞ն է «ՄՏՍ կոնեկտ» USB մոդեմի երաշխիքային սպասարկման ժամկետը
  • Ո՞ր օպերացիոն համակարգերի հետ է համատեղելի «ՄՏՍ կոնեկտը»
  • Որքա՞ն էներգիա է սպառում «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը
  • Ի՞նչ են նշանակում «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմի լուսադիոդային ցուցիչի ազդանշանները
  • Ի՞նչ կլինի, եթե մոդեմի ստացած ազդանշանը բավականաչափ հզոր չլինի

 

Միացման վերաբերյալ

  • Ինչպե՞ս կարգավորել «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը
  • Ի՞նչ անել, եթե չի հաջողվում միանալ ինտերնետին
  • Ի՞նչ անել, եթե ինտերնետին միանալ փորձելիս, հայտնվում են հաղորդագրություններ որոշակի սխալների մասին
  • Ի՞նչ կարելի է անել կապի որակը լավացնելու համար

 

Շարժական լայնաշերտ ինտերնետի վերաբերյալ

  • Ի՞նչ է շարժական լայնաշերտ ինտերնետը
  • Որքա՞ն արագություն է ապահովում շարժական լայնաշերտ ինտերնետը
  • Արդյո՞ք շարժական լայնաշերտ ինտերնետի արագությունը բավարար է առցանց ռեժիմում խաղալու համար

«ՄՏՍ կոնեկտի» վերաբերյալ

Ի՞նչ է «ՄՏՍ կոնեկտը»
«ՄՏՍ կոնեկտը» USB մոդեմ է և հատուկ սակագնային պլան` նախատեսված համակարգչից ինտերնետին միանալու համար: «ՄՏՍ կոնեկտի» միջոցով Դուք կարող եք օգտվել շարժական լայնաշերտ ինտերնետից Viva-ի ողջ 3G ռադիոծածկույթի տարածքում:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Կարելի՞ է օգտագործել «ՄՏՍ կոնեկտը» մեքենայով կամ տրանսպորտային այլ միջոցով երթևեկելիս
Իհարկե կարելի է, եթե Դուք գտնվում եք ռադիոծածկույթում:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Որքա՞ն է «ՄՏՍ կոնեկտ» USB մոդեմի երաշխիքային սպասարկման ժամկետը
15 օր` հաշված գնման օրվանից:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Ո՞ր օպերացիոն համակարգերի հետ է համատեղելի «ՄՏՍ կոնեկտը»
Ընտրեք Ձեր մոդեմն «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմ էջում և կտեսնեք համատեղելի օպերացիոն համակարգերը: Այստեղ Դուք կգտնեք նաև տվյալ մոդեմի դեպքում ներբեռնման ենթակա ֆայլերը (որոշ դեպքերում, կախված օպերացիոն համակարգից, կարող է անհրաժեշտ լինել ներբեռնել և տեղադրել համապատասխան դրայվերներ):

Վերադարձ էջի սկիզբ

Որքա՞ն էներգիա է սպառում «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը
Այնքան, որքան ցանկացած այլ USB սարք:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Ի՞նչ են նշանակում «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմի լուսադիոդային ցուցիչի ազդանշանները
Գույն
Ազդանշան
Նշանակություն
Կարմիր
Կրկնակի առկայծում 2.7 վայրկյան ընդմիջումով
Սարքը գտնվում է ցանցի որոնման ռեժիմում կամ հասանելի ցանց չկա
Կարմիր
Կրկնակի առկայծում 2.9 վայրկյան ընդմիջումով
Սարքը գրանցված է GSM (GSM/Data/EDGE) ցանցում
Կարմիր
Միացած
Հաստատված է data կապ
Կապույտ
Կրկնակի առկայծում 2.9 վայրկյան ընդմիջումով
Սարքը գրանցված է 3G (WCDMA/HSDPA) ցանցում
Կապույտ
Միացած
Հաստատված է WCDMA կապ
Երկնագույն
Միացած
Հաստատված է HSDPA կապ

Վերադարձ էջի սկիզբ

Ի՞նչ կլինի, եթե մոդեմի ստացած ազդանշանը բավականաչափ հզոր չլինի
Արագությունը կնվազի ընդհուպ մինչև կապի անջատումը:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Միացման վերաբերյալ

Ինչպե՞ս կարգավորել «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը
Տեղադրեք SIM քարտը «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմի մեջ և միացրեք մոդեմը համակարգչին. արդյունքում կսկսվի ծրագրային ապահովման տեղադրումը: Օպերացիոն համակարգերի որոշ հին տարբերակներ չեն նախատեսում ծրագրերի ավտոմատ տեղադրում: Նման դեպքերում անհրաժեշտ է ինքնուրույն տեղադրել ծրագրային ապահովումը: Ի տարբերություն ստացիոնար լայնաշերտ ինտերնետի, շարժական լայնաշերտ ինտերնետին միանալիս օգտագործողի անուն կամ գաղտնաբառ չի պահանջվում, քանի որ պահանջվող բոլոր տվյալներն ստացվում են USB մոդեմի մեջ դրվող SIM քարտից: Ճիշտ այնպես, ինչպես Ձեր բջջային հեռախոսում տեղադրվող SIM քարտը թույլ է տալիս օգտագործել բջջային հեռախոսային ցանցը, այնպես էլ տվյալների փոխանակման համար նախատեսված SIM քարտը հնարավորություն ընձեռում օգտվելու շարժական լայնաշերտ ինտերնետից:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Ի՞նչ անել, եթե չի հաջողվում միանալ ինտերնետին
•Սկանավորեք համակարգիչը` համոզվելու, որ դրանում վիրուսներ չկան: Կարող եք օգտագործել Dr.Web CureIt!® կամ հակավիրուսային ցանկացած այլ ծրագիր:
•Փորձեք կրկին տեղադրել «ՄՏՍ կոնեկտ» ծրագիրը:
•Ստուգեք արդյո՞ք առկա են խնդիրներ կամ զգուշացումներ My Computer > Properties > Device Manager > Communication Port բաժնում:
•Ընտրեք ցանցն MTS Connect > Tools > Options > Network > Network Type բաժնում:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Ի՞նչ անել, եթե ինտերնետին միանալ փորձելիս, հայտնվում են հաղորդագրություններ որոշակի սխալների մասին

Սխալ 619

•Ստուգեք Ձեր APN կարգավորումները MTS Connect > Tools > Options > Profile Management բաժնում: Սկզբնական պրոֆիլի APN -ը պետք է լինի connect.vivacell.am:
•Սպասեք 5-10 վայրկյան և փորձեք միանալ կրկին:
•Ստուգեք Ձեր քարտի կարգավիճակը` այցելելով Viva-ի «Ինտերնետ օգնական» պորտալը կամ զանգահարելով 111:

Սխալ 633


•Ստուգեք, արդյոք My Computer > Properties > Device Manager բաժնում հակասություն կա Communication Port -ի հետ:
•Սկանավորեք համակարգիչը` համոզվելու, որ դրանում վիրուսներ չկան:  

Սխալ 676

•Հանեք My Computers > Properties > Device Manager > Modem > բաժնում Wait Line դաշտի նշումը:
•Հավանական է նաև, որ «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը սահմանված չէ որպես ինտերնետին միանալու հիմնական մոդեմ: Նման դեպքում ընտրեք My Network Places -ը, սեղմեք մկնիկի աջ կոճակը, ընտրեք Properties և General բաժնում մոդեմների ցանկից ընտրեք Ձեր 3G «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը:

Սխալ 678

•Պատճառը կարող է լինել թույլ ռադիոծածկույթը:


Վերադարձ էջի սկիզբ

Ի՞նչ կարելի է անել կապի որակը լավացնելու համար
•Սկանավորեք համակարգիչը` համոզվելու, որ դրանում վիրուսներ չկան:

Վերադարձ էջի սկիզբ

Շարժական լայնաշերտ ինտերնետի վերաբերյալ

Ի՞նչ է շարժական լայնաշերտ ինտերնետը
Շարժական լայնաշերտ ինտերնետ է կոչվում անլար գերարագ ինտերնետային կապը` շարժական մոդեմների կամ այլ սարքերի միջոցով, ինչպիսիք են 3G ապահովող հեռախոսները, լայնաշերտ ինտերնետի հնարավորությամբ շարժական սարքերը (նոութբուքեր, նեթբուքեր, շարժական ինտերնետային սարքեր (MID - Mobile Internet Devices). 

Վերադարձ էջի սկիզբ

Որքա՞ն արագություն է ապահովում շարժական լայնաշերտ ինտերնետը

Ինտերնետի արագությունը կախված է Ձեր գտնվելու վայրում առկա ռադիոծածկույթից ( 3G թե 3.5G ): Անգամ 3G ծածկույթում արագությունը կարող է խիստ տատանվել ` կախված տեղանքի առանձնահատկություններից, քանի որ բջջային լայնաշերտ ինտերնետը անլար ծառայություն է (օրինակ, շրջակայքում էլեկտրական ինտերֆերենցիայի առկայությունը կարող է խանգարել ազդանշանին): Սակագնային պլանի նկարագրության մեջ սովորաբար նշվում են առավելագույն հնարավոր արագությունները , Այդ պատճառով Ձեր գտնվելու վայրում արագությունը կարող է լինել ավելի ցածր:

 
Բացի այդ, եթե USB մոդեմի փոխարեն որպես մոդեմ օգտագործում եք բջջային հեռախոս, անգամ հզոր 3G ազդանշան ունեցող տարածքում առավելագույն արագությունը կարող է նվազել, հատկապես եթե հեռախոսը համակարգչին միացվում է Bluetooth-ի միջոցով:


Վերադարձ էջի սկիզբ

Արդյո՞ք շարժական լայնաշերտ ինտերնետի արագությունը բավարար է առցանց ռեժիմում խաղալու համար
Բջջային լայնաշերտ ինտերնետը կարելի է օգտագործել առցանց ռեժիմում խաղալու համար, սակայն խաղի որակը զգալիորեն կախված է ստացվող ազդանշանի հզորությունից: Սովորաբար բջջային լայնաշերտ ցանցում հապաղումն (latency) ավելի բարձր է, քան ֆիքսված լայնաշերտ ցանցում, և սա կարող է խնդիր դառնալ արագ արձագանքում պահանջող առցանց խաղեր խաղալիս: Խաղի նորմալ որակի համար անհրաժեշտ է, որ տվյալները Ձեր համակարգչից խաղային սերվեր հասնելու և վերադառնալու ժամանակը («ping» կամ պատասխանի ժամանակ) լինի 100-500 միլիվայրկան միջակայքում: Բարենպաստ պայմաններում բջջային լայնաշերտ ինտերնետը կարող է ապահովել բավականին կարճ` մինչև 50 միլիվայրկյան պատասխանի ժամանակ, ինչը բավարար է անգամ զգալի արագություն պահանջող կրակոց-խաղեր խաղալու համար: Մինչդեռ թույլ ազդանշանի դեպքում այն կարող է լինել ավելի քան 500 միլիվայրկյան, ինչի դեպքում հնարավոր է խաղալ միայն ռազմավարական խաղեր, ինչպիսին է «World of Warcraft»-ը:

Վերադարձ էջի սկիզբ
  • Բջջային կապ
    • Կորպորատիվ լուծումներ
    • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
    • Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Օգնություն
    • Ինտերնետ
  • Բիզնես կապ
    • Ձայնային կապի լուծումներ
    • ԱՀԿ
    • Տվյալների փոխանակման լուծումներ
    • Ինտերնետ հասանելիություն
    • Բիզնես TV
  • M2M և IoT
    • M2M Tracker Plus
    • VLAN
  • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
    • Վեբ
    • Ամպային ծառայություններ
    • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
    • Omnichannel լուծումներ
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: