1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Կորպորատիվ լուծումներ
    • Smart Business
    • Կորպորատիվ փաթեթներ
    • Կորպորատիվ սմարթֆոն
    • Արխիվ
    Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
    • 4G երթուղիչ
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Օգնություն
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Ծառայություններ
    Ինտերնետ
    • Data unlim
    • Ինտերնետ-փաթեթ
    • Իրական IP
    • Ապահով ցանց
    • Արխիվ
  • Բիզնես կապ
    Ձայնային կապի լուծումներ
    • SIP Talk
    • SIP Trunk
    • Ֆիքսված կարճ համար
    • «0-800 Toll-Free» ծառայություն
    • Կորպորատիվ գրասենյակային հեռախոս
    • Արխիվ
    ԱՀԿ
    • Վիրտուալ ԱՀԿ
    Տվյալների փոխանակման լուծումներ
    • Տվյալների փոխանցում
    • DPRS
    • Բիզնես TV
    Ինտերնետ հասանելիություն
    • «Իրական IP» ծառայություն
    • Տվյալների հաղորդման եւ ինտերնետ հասանելիության ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմաններ
    • Հաճախորդների աջակցման կարգ
  • M2M և IoT
    M2M Tracker Plus
    • Արխիվ
    VLAN
    • Արխիվ
  • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
    Վեբ
    • Համատեղակայում
    • Հոսթինգ
    • Դոմենի գրանցում
    Ամպային ծառայություններ
    • Ենթակառուցվածքը որպես ծառայություն
    • «Veeam» պահուստային պատճենում
    • Սերվերային Աջակցման Ծառայություններ
    • Microsoft 365
    Omnichannel լուծումներ
    • Բիզնես Հաբ
    • SMS Verify ծառայություն
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Կորպորատիվ լուծումներ
  • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
  • Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Օգնություն
  • Ինտերնետ
Բիզնես կապ
  • Ձայնային կապի լուծումներ
  • ԱՀԿ
  • Տվյալների փոխանակման լուծումներ
  • Ինտերնետ հասանելիություն
  • Բիզնես TV
M2M և IoT
  • M2M Tracker Plus
  • VLAN
Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Վեբ
  • Ամպային ծառայություններ
  • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
  • Omnichannel լուծումներ
Կորպորատիվ լուծումներ
  • Smart Business
  • Կորպորատիվ փաթեթներ
  • Կորպորատիվ սմարթֆոն
  • Արխիվ
Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
  • 4G երթուղիչ
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Օգնություն
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Ծառայություններ
Ինտերնետ
  • Data unlim
  • Ինտերնետ-փաթեթ
  • Իրական IP
  • Ապահով ցանց
  • Արխիվ
Ձայնային կապի լուծումներ
  • SIP Talk
  • SIP Trunk
  • Ֆիքսված կարճ համար
  • «0-800 Toll-Free» ծառայություն
  • Կորպորատիվ գրասենյակային հեռախոս
  • Արխիվ
ԱՀԿ
  • Վիրտուալ ԱՀԿ
Տվյալների փոխանակման լուծումներ
  • Տվյալների փոխանցում
  • DPRS
  • Բիզնես TV
Ինտերնետ հասանելիություն
  • «Իրական IP» ծառայություն
  • Տվյալների հաղորդման եւ ինտերնետ հասանելիության ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմաններ
  • Հաճախորդների աջակցման կարգ
Բիզնես TV
M2M Tracker Plus
  • Արխիվ
VLAN
  • Արխիվ
Վեբ
  • Համատեղակայում
  • Հոսթինգ
  • Դոմենի գրանցում
Ամպային ծառայություններ
  • Ենթակառուցվածքը որպես ծառայություն
  • «Veeam» պահուստային պատճենում
  • Սերվերային Աջակցման Ծառայություններ
  • Microsoft 365
Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
Omnichannel լուծումներ
  • Բիզնես Հաբ
  • SMS Verify ծառայություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Բիզնես լուծումներ
  • Նորություններ
Բոլոր նորությունները
Կարդացեք մեր նորությունները RSS-ով

Վանաձորում բացվել է Վիվա-ՄՏՍ-ի` զանգերի մարզային կենտրոնը

25 մայիսի 2023

Մարզերի համաչափ զարգացումը մշտապես եղել է Վիվա-ՄՏՍ-ի ուշադրության կենտրոնում։ Այդ են փաստում մարզերում իրականացված բազմաթիվ ծրագրերն ու նախագծերը, որոնց թվում է Վանաձորում բացված զանգերի մարզային կենտրոնը։ Այն գործում է Տեղեկատվական և բարձր տեխնոլոգիաների տարածաշրջանային և միջազգային կենտրոնի՝ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի (ՎՏԿ-ի) շենքում: Թե՛ Վանաձորում, թե՛ Երևանում գտնվող զանգերի կենտրոնները հավասարապես սպասարկելու են Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդներին։

 

«Վիվա-ՄՏՍ-ը զգալի տեղ է հատկացնում մարզային ծրագրերին։ Մենք կարևոր ենք համարում մարզերում ոչ միայն տեխնոլոգիական նորարարությունների ներդրումը, այլև նոր աշխատատեղերի ստեղծումը: Դա թույլ է տալիս մեղմել մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը՝ պահպանելով մատուցվող ծառայությունների բարձր որակ և՛ Երևանում, և՛ մարզերում: Զանգերի մարզային կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից տեխնիկայով և գույքով, իրականացվող սպասարկումը տարածվում է ամբողջ հանրապետության վրա, աշխատակիցները վարձատրվում են նույնքան, որքան մայրաքաղաքում»,-նշում է Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը։

 

Զանգերի կենտրոնի բնականոն աշխատանքն ապահովում է ավելի քան 100 աշխատակից. 20-ը՝ Վանաձորում, մնացածը՝ Երևանում: Նրանք մասնագիտական խորացված դասընթացներ են անցել Վիվա-ՄՏՍ-ում՝ առաջնորդվելով բաժանորդամետ մոտեցման և ծառայությունների բարձրակարգ սպասարկում մատուցելու պատրաստակամությամբ: Վանաձորում մարզային զանգերի կենտրոն ստեղծելու որոշումը կայացվել է մի քանի հանգամանքների հիման վրա. այստեղ գործում են մի քանի բուհերի մասնաճյուղեր, կա Վանաձորի կյանքն աշխուժացնելու ձգտում և մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը մեղմելու ցանկություն: Վանաձորի բուհերում իրազեկման հանդիպումների ժամանակ ընկերության՝ հաճախորդների սպասարկման և մարդկային ռեսուրսների վարչությունների աշխատակիցները ներկայացրել են աշխատանքի յուրահատկությունները և մասնագիտական զարգացման հետագա հնարավորությունները։

 

Վիվա-ՄՏՍ-ն ունի հզոր ներքին կրթական ռեսուրս, որը թույլ է տալիս վերապատրաստել աշխատակիցներին երեք շաբաթվա ընթացքում։ Նրանք ավարտում են աջակցման գործակալի կարգավիճակով, պատրաստ՝ ապահովելու հաճախորդների սպասարկման ամենաբարձր մակարդակը: Ընկերությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում դրան, քանի որ հաճախորդների բավարարվածության բարձր մակարդակ ապահովելը համարում առաջնահերթություն:

 

 

 

Վիվա-ՄՏՍ-ի զանգերի կենտրոնը հիմնադրվել է 2005 թվականին և աշխատում է  շուրջօրյա՝ 24/7 ռեժիմով։ Այն բաժանորդների աջակցման դասական ուղղություններից է և մատուցում է  բարձրակարգ սպասարկում թեժ գծի միջոցով (111 կարճ համարով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդների համար)։

 

2020 թվականից զանգերի կենտրոնն անցել է ժամանակակից տեխնոլոգիական համակարգերից մեկին և ներկայումս բաղկացած է ինքնասպասարկման SIVR (իրավիճակային ինտերակտիվ ձայնային արձագանքման) ենթահամակարգից և զանգերի կենտրոնի գործակալների և մասնագետների կողմից սպասարկման ենթահամակարգերից։

 

2022 թվականին զանգերի կենտրոնի աշխատակիցների միջոցով սպասարկվել է ավելի քան 2,000,000 զանգ, իսկ ավելի քան 9,000,000 զանգ սպասարկվել է SIVR համակարգի միջոցով։

 

Բաժանորդների աջակցման մշտական կատարելագործումը և բաժանորդների գոհունակության բարձր մակարդակի ապահովումը մշտապես գտնվում են Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջնահերթությունների ցանկում: 
  • Բջջային կապ
    • Կորպորատիվ լուծումներ
    • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
    • Բջջային լայնաշերտ հասանելիություն
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Օգնություն
    • Ինտերնետ
  • Բիզնես կապ
    • Ձայնային կապի լուծումներ
    • ԱՀԿ
    • Տվյալների փոխանակման լուծումներ
    • Ինտերնետ հասանելիություն
    • Բիզնես TV
  • M2M և IoT
    • M2M Tracker Plus
    • VLAN
  • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
    • Վեբ
    • Ամպային ծառայություններ
    • Դարձեք կորպորատիվ բաժանորդ
    • Omnichannel լուծումներ
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: