USD 483.9    EUR 533.7    RUB 6.8


  • Տրանսպորտ
  • Անշարժ գույք
  • Համակարգիչներ եւ հեռախոսներ
  • Էլեկտրոնիկա
  • Կենցաղային տեխնիկա
  • Ապրանքներ տան համար
  • Այգի եւ տնտեսություն
  • Շինարարություն եւ վերանորոգում
  • Հագուստ եւ կոշիկ
  • Մանկական աշխարհ
  • Անձնական իրեր
  • Սպորտ եւ առողջություն
  • Հոբբի եւ արվեստ
  • Տոներ եւ նվերներ
  • Ծանոթություն եւ շփում
  • Ծառայություններ
  • Բիզնես
  • IT, ինտերնետ, տելեկոմ
  • Հաշվապահություն, ֆինանսներ
  • Մարկետինգ, գովազդ, դիզայն
  • Բանկեր, նեդրումներ, լիզինգ
  • Տրանսպորտ, տաքսի, լոգիստիկա
  • Պահպանություն եւ անվտանգություն
  • Բարեր եւ ռեստորաններ
  • Տնային անձնակազմ, դայակներ եւ սպասուհիներ
  • Արվեստ, զվարճանք, մեդիա
  • Բժշկություն, ֆարմացեւտիկա եւ առողջություն
  • Կրթություն եւ գիտություն
  • Մանրածախ առեւտուր եւ վաճառք
  • Արհեստներ, արտադրություն, էներգետիկա
  • Ապահովագրություն
  • Շինարարություն, վերանորոգում եւ ճարտարապետություն
  • Անշարժ գույք
  • Տուրիզմ, հյուրանոցներ
  • Իրավաբանություն եւ իրավունք
  • Գեղեցկության, ֆիթնես, սպորտ
  • Նորաձեւության եւ ծաղկի սրահներ, բուտիկներ
  • -

    Առաջարկվում է
    Գլխավոր տնօրենի օգնական Աշխատավարձը (մաքուր)՝ 200.000 դրամ: Պահանջներ՝ -Սեռը՝ իգական, -Տարիքը՝ 28-40, -Բարձրագույն կրթություն, -Հայերենի, անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, -Համակարգչային գիտելիքներ (MS Office), Պարտականություններ՝ -Իրականացնել ադմինիստրատիվ գործառույթներ, ընդունել, գրանցել և տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվություն, համակարգել մուտքային և ելքային փաստաթղթերը, -Վարել փաստաթղթային և էլեկտրոնային նամակագրություն, -Իրականացնել կազմակերպչական գործառույթներ, կատարել զանգեր, տպագրություն, կազմակերպել հանդիպումներ, -Կատարել թարգմանություններ հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուներով, -Վարել բանակցություններ արտասահմանյան գործընկերների հետ, -Կատարել այլ աշխատանքներ ղեկավարի հանձնարարությամբ: Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 9:00-18:00: Շաբաթ և կիրակի ազատ: Ընկերությունը գտնվում է Երևանին կից և ապահովում է տրանսպորտով: Ձեր ինքնակենսագրականը (CV) կարող եք ուղարկել info@tanger.am էլեկտրոնային հասցեին՝ subject բաժնում նշելով հաստիքի անվանումը: Հեռ.՝ 091 29-18-92 077 29-18-92 E-mail` info@tanger.am
    14/05/2020
    Առաջարկվում է
    Հացթուխ սրճարանում (կենտրոն) Աշխատավարձը՝ պայմանագրային: Պահանջներ՝ -Սեռ՝ արական, -Տարիք՝ 20-40, -Համապատասխան աշխատանքային փորձը պարտադիր է, -Բարձրագույն կրթությունը և օտար լեզուների իմացությունը ցանկալի են: Աշխատանքը գիշերային գրաֆիկով է: Ձեր ինքնակենսագրականը (CV) կարող եք ուղարկել info@tanger.am էլեկտրոնային հասցեին՝ subject բաժնում նշելով հաստիքի անվանումը: Հեռ.՝ 091 29-18-92 077 29-18-92 E-mail` info@tanger.am
    13/05/2020
    Առաջարկվում է

    27/04/2020
    Առաջարկվում է
    Բրդյա վերմակի և ներքնակի լվացում, կարում: (brdya vermaki, nerqnaki lvacum karum/ Мытье и пошив шерстяных одеял и матрасов) Լվացումը, չորացումը ամբողջությամբ ավտոմատացված է: Բարձր որակը և մաքրությունը երաշխաորում ենք: Աշխատում ենք տաին 12ամիս: Առկա է երկկողմանի առաքում: Բրդերի լվացում/ Brderi lvacum / брдери лвацум 093 49-25-41
    3 000 դր
    20/04/2020
    Առաջարկվում է
    Ուշադրություն, հարցազրույցների առաջին փուլը կիրականացվի տեսազանգի միջոցով: «Ստանդարդ Օիլ» ընկերությունը աշխատանքի է հրավիրում հաղորդակցման գերազանց հմտություններով, պատասխանատու, ակտիվ Մարդկային Ռեսուրսների Կառավարման բաժնի աշխատակցի: Եթե Դուք ուշադիր եք մանրուքների նկատմամբ, հեշտությամբ կարողանում եք բացահայտել մարդկանց, տիրապետում եք բանակցելու արվեստին և ցանկանում եք զարգացնել Ձեր գիտելիքներն ու հմտությունները ՄՌԿ ոլորտում, ապա կարող եք լինել #ՄՌԿ օգնականի # HR մենեջերի/ օգնական թափուր հաստիքի գերազանց թեկնածու։ Պարտականություններ • Անձնակազմի համալրման գործընթացի համակարգում • Թափուր աշխատատեղերի մասին հայտարարությունների կազմում և տարածում, ինքնակենսագրականների դիտարկում • Հարցազրույցների կազմակերպում և անցկացում • Նոր աշխատակիցների ադապտացման գործընթացի կազմակերպում • Թեկնածուների բազայի վարում • Տնօրենի/ՄՌԿ ղեկավարի այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարությունների կատարում: Որակավորումներ և Հմտություններ • Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է մարդկային ռեսուրսների կառավարման, հոգեբանության, կառավարման ոլորտում) • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, օտար լեզուների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն • MS Office ծրագրային փաթեթի գերազանց իմացություն (MS Word, MS Excel, MS Power Point) • Միջանձնային հարաբերություններ կառուցելու, հաղորդակցման գերազանց հմտություններ • Կոնֆլիկտները կառավարելու կարողություն • Կազմակերպչական հմտություններ, աշխատանքների ճիշտ և արագ պլանավորում և իրականացում, արագ կողմնորոշվելու ունակություն • Պատասխանատվության բարձր զգացում • Թիմում աշխատելու ունակություն • HR ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն Ինչպես դիմել Խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ռեզյումեն hr@standardoil.amէլ. հասցեին: Subject դաշտում նշեք հաստիքի և կայքի անվանումը, որտեղից տեղեկացելեք աշխատանքի վերաբերյալ: Այլ հարցերի դեպքում կարողեք զանգահարել +374 77 461 666 հեռախոսահամարով:
    01/04/2020
    Առաջարկվում է
    BioLine LLC փնտրում է վաճառքի մենեջեր, ընկերությունը զբաղվում է բուժիչ կոսմետիկ միջոցների ներմուծմամբ ։ /Աշխատավարձը 150,000 + ամենօրյա բոնուսներ, նաև շաբաթական/ամսական պրեմիաներ: /միջին աշխատավարձը 200,000: Պարտականություններն են՝ -գործընկերների հետ հանդիպում, ապրանքատեսականու տրամադրում -ընկերության գովազդ, PR, նոր գործընկերների ներգրավում: -Օժանդակել վաճառքի կազմակերպմանը -տրամադրել ամբողջական տեղեկատվություն կազմակերպության արտադրանքի վերաբերյալ Կազմակերպվում է ուսումնական պրակտիկա, պրակտիկանտները վճարվում են այդ ընթացքի համար -Աշխատանքային գրաֆիկը սահմանված է երկուշաբթիից ուրբաթ 08/30-17/30 աշխատաժամով: -Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, ռուսերենի լավ իմացություն -Պատասխանատվության բարձր զգացում և մարդկային բարձր որակներ Դիմել կարող են բոլոր այն համապատասխան անձիք, ում տարիքը չի գերազանցում 33-ը: Ինքնակենսագրականը կարող եք ուղարկել bioline.bio@mail.ru էլ հասցեին, հարցերի դեպքում զանգահարել:
    150 000 դր
    13/03/2020
    Առաջարկվում է
    Օպերատոր արտասահմանյան ընկերության ներկայացուցչությունում Աշխատավարձ (մաքուր)՝ 150.000 դրամ: Պահանջներ՝ -Սեռ՝ իգական, -Տարիք՝ մինչև 30, -Բարձրագույն կրթություն, ցանկալի է տեխնիկական ոլորտի, -Հայերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն, -Համակարգչի իմացություն (մասնավորապես Excel), -Աշխատանքային փորձի առկայությունը (թղթաբանություն, թվերի հետ աշխատանք) կդիտվի որպես առավելություն: -Վերլուծական մտածողություն: Պարտականություններ՝ - Գնորդներից հետվերադարձի ընդունում, - խորհրդատուների հետ հեռախոսային կապի պահպանում, -Պատվերների համակարգում, -Ապրանքի տեխնիկական վերահսկում, թղթաբանություն, -Վերլուծական հաշվետվությունների պատրաստում: Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 9:00-18:00:Շաբաթ և կիրակի ազատ: Ձեր ինքնակենսագրականը (CV) կարող եք ուղարկել info@tanger.am էլեկտրոնային հասցեին՝ subject բաժնում նշելով հաստիքի անվանումը:
    11/03/2020
    Առաջարկվում է
    Ռեստորանային համալիրին անհրաժեշտ են ՝ադմինիստրատոր,խոհարար,մատուցող,դաշնակահար
    10/03/2020
    Առաջարկվում է
    Պարտականություններ -Կազմակերպում է ղեկավարի ամենօրյա փաստաթղթաշրջանառությունը -Պատասխանում է զանգերին -Ըստ անհրաժեշտության կազմակերպության անունից կնքել համաձայնագրեր և պայմանագրեր -Նախապատրաստում է հանդիպումները և ժողովները -Կազմակերպում է հյուրերի պատշաճ ընդունելություն և հյուրասիրություն -Կազմակերպում է աշխատակիցների ընդունելությունը -Ապահովում է ղեկավարի և աշխատակիցների կապը -Վերահսկում և կազմակերպում է գրասենյակի մաքրությունը -Իրականացնում է պաշտոնից բխող այլ գործառույթներ Պահանջներ -Բարձրագույն կրթություն -Ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացությունը ցանկալի է -Համակարգիչային ծրագրերի հմտություններ (Word, Excel) -Կազմակերպչական ունակություններ -Գաղտնապահություն -Ակտիվ, -Արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու ունակություն Հավելյալ նշումներ Աշխատանքային օրեր և ժամեր -աշխատանքային ժամեր՝ 09:00-18:00 -Հանգստյան օր՝ Կիրակի
    80 000 դր
    09/03/2020
    Առաջարկվում է
    Կրուասանի մասնագետ սրճարանում (կենտրոն) Աշխատավարձ՝ օրական 7000 դրամ: Պահանջներ՝ Սեռ՝ արական, Տարիք՝ 20-35, Համապատասխան փորձը պարտադիր է: Աշխատանքը գիշերային գրաֆիկով է: Հեռ.՝ 010 27-53-10 091 29-18-92 077 29-18-92 E-mail` info@tanger.am
    06/03/2020