USD 480.9    EUR 602.5    RUB 8.5


  • Տրանսպորտ
  • Անշարժ գույք
  • Համակարգիչներ եւ հեռախոսներ
  • Էլեկտրոնիկա
  • Կենցաղային տեխնիկա
  • Ապրանքներ տան համար
  • Այգի եւ տնտեսություն
  • Շինարարություն եւ վերանորոգում
  • Հագուստ եւ կոշիկ
  • Մանկական աշխարհ
  • Անձնական իրեր
  • Սպորտ եւ առողջություն
  • Հոբբի եւ արվեստ
  • Տոներ եւ նվերներ
  • Ծանոթություն եւ շփում
  • Ծառայություններ
  • Բիզնես
  • IT, ինտերնետ, տելեկոմ
  • Մարկետինգ, գովազդ, դիզայն
  • Բանկեր, նեդրումներ, լիզինգ
  • Տրանսպորտ, տաքսի, լոգիստիկա
  • Պահպանություն եւ անվտանգություն
  • Բարեր եւ ռեստորաններ
  • Տնային անձնակազմ, դայակներ եւ սպասուհիներ
  • Արվեստ, զվարճանք, մեդիա
  • Բժշկություն, ֆարմացեւտիկա եւ առողջություն
  • Կրթություն եւ գիտություն
  • Մանրածախ առեւտուր եւ վաճառք
  • Արհեստներ, արտադրություն, էներգետիկա
  • Ապահովագրություն
  • Շինարարություն, վերանորոգում եւ ճարտարապետություն
  • Անշարժ գույք
  • Տուրիզմ, հյուրանոցներ
  • Իրավաբանություն եւ իրավունք
  • Գեղեցկության, ֆիթնես, սպորտ
  • Նորաձեւության եւ ծաղկի սրահներ, բուտիկներ
  • Աշխատանքի այլ ոլորտներ
  • -
    Շտապ վաճառվում է 800քմ տնամերձ հողատարածք Արմավիր մարզի Նորակերտ գյուղում (Երևանից 16 կմ հեռավորություն, 205 երթուղայինի վերջին կանգառի մոտ, գյուղի լավ բնակեցված հատվածում) Հողատարածքը պարսպապատ է, դարպասով, ունի ոռոգման ջուր, մշակված է: Տեղանքը հարթ է: Առկա է տան նկուղի համար նախատեսված բետոնապատ շինություն: Հողատարածքի անմիջական հարևանությամբ են անցնում խմելու ջրի և գազի խողովակները, ինչպես նաև էլ.սնուցման հիմնական գիծը: Գինը` պայմանագրային Հեռ.`(055) 20-00-99

    Առաջարկվում է
    Job title: Logistics and Office Assistant Location: Yerevan Reporting to: Operations Coordinator, Finance Manager, Head of Office and Country Director Hours: Part-time position starting February 2018 SUMMARY OF DUTIES The Logistics and Office Assistant will support the PIN staff in administrative and logistic aspects of PINs work in Armenia, the frame of the implementation of the “Socio-economic reintegration of returnee migrants” project, “EU4Shirak: Wool for Jobs” project and "EU4Tourism: Biking and hiking the historic trails of scenic Syunik" project. DUTIES AND RESPONSIBILITIES Logistics • Arranging transportation and hotels for staff and PIN visitors in/around Armenia • Translation and interpretation (Russian/English/Armenian) • Submitting of correspondence and documentation to donors and other external stakeholders • Other ongoing and incidental tasks assigned by the Country Director, Head of Office, Project Managers, Finance Manager, Operations Coordinator. Procurement: • Participates and assists project staff with purchases of goods and services according to PIN and donor rules, assist Operations Coordinator in collecting of the biddings/quotations Other overhead support to PIN team • Administrative support to project staff as assigned by the Country Director, Project Manager and Finance Manager, Operations Coordinator • Administrative office assistance (including filling, drafting correspondence, financial documentation) Knowledge/Experience/ • At least 1 year of experience • PC proficiency (Outlook, Word, Excel, and PowerPoint, social media skills an advantage), Knowledge of Microsoft Navision Dynamics, ELO archiving system would be as advantage • Fluency in Armenian and English (listening, reading, writing, and speaking) required, Russian would be as advantage • Working experience in the NGO field will be a plus Qualifications/Skills • Attention to detail and ability to remain calm under pressure; • Trustworthy and reliable • Ability to plan own work and time management; • Communications - Good communication (spoken and written) skills, including ability to explain and present complex information and prepare written documents/communications in a clear, concise style; • Teamwork - Good interpersonal skills and ability to establish and maintain effective working relations with people in a multi-cultural, multi-ethnic environment with sensitivity and respect for diversity; Interested applicants must submit the following: • Cover Letter (in English) • Full CV (in English) • Contacts of three references including the supervisor in the most recent work assignment The above shall be sent to the following address info.armenia@peopleinneed.cz and use subject heading: Ref: Logistics and Office Assistant Deadline for applications: 19 January at 17:00. Only shortlisted candidates will be contacted for the interview. No phone calls please.
    80 000 դր
    28/12/2017
    Առաջարկվում է
    DUTIES AND RESPONSIBILITIES Mission Economy • Ensures update of mission coverage tools; Supervises /corrects allocation of overhead costs by financial and logistics staff; manages mission cash flow • In cooperation with project staff, creates new budgets • Working with ELO and Navision softwares Accountancy Supervision • Backup for monthly accountancy checks (done by Finance/Operations Coordinator and HQ accountant); regular cross checks of cash and bank balance reconciliations • Supervision of cash registers - check cash register documentation for completeness and quality, provide technical backup for cash posting; ensures that mandatory quarterly cash counts are done and sent to HQ • Facilitates yearly closure and sends related documents to HQ (cash counts, financial security update) Knowledge/Experience/ • University Degree in Finance, Accounting, or a related field; • At least 3 years of experience in financial management and accounting; Experience with accounting and bookkeeping procedures; • Knowledge of Armenian tax laws, policies, banking and other regulations, affecting international project accounting; • PC proficiency (Outlook, Word, Excel, and PowerPoint, social media skills an advantage), • Knowledge of Microsoft Navision Dynamics, ELO archiving system would be as advantage • Fluency in Armenian and English (listening, reading, writing, and speaking) required. • Working experience in the NGO field will be a plus Hours: Full-time position starting February 2017 Interested applicants must submit the following: • Cover Letter (in English) • Full CV (in English) • Contacts of three references including the supervisor in the most recent work assignment The above shall be sent to the following address info.armenia@peopleinneed.cz and use subject heading: Ref: Finance Manager.
    330 000 դր
    28/12/2017
    Պահանջվում է
    Իրականացնում եմ իրավաբանական անձանց հաշվապահության հաշվառում հարմար գներով․ -ընկերությունների գրանցում -փաստաթղթավորում -հարկերի հաշվառում -հաշվետվությունների հազմում և ներկայացում համապատասխան կառույցներին -ֆինանսական հաշվետվությունների կազմում Գնային քաղաքականությանը ծանոթանալու և առավել մանրամասն ինֆորմացիայի համար զանգահարել՝ 098 093-491, 099 093-491 հեռախոսահամարներով։ Մի քանի ընկերությունների համար կան գնային Զեղչեր։
    17/12/2017
    Առաջարկվում է
    Աշխատանքի նկարագրություն` - Հաշվապահական հաշվառման վարում, հաշվետվությունների կազմում - Կատարել հաշվապահի աշխատանքին առնչվող հանձնարարությունները - Հաշվապահական փաստաթղթերի կազմում և փաստաթղթաշրջանառության վարում - Հաշիվ-ապրանքագրերի համակարգչային ծրագիր ներմուծում համակարգում և արխիվացում - E-invoicing ծրագրով հարկային հաշիվների դուրսգրում, աշխատավարձի հաշվում Պահանջվող հմտություններ՝ - Բարձրագույն կրթությունը տնտեսագիտության, ֆինանսների և/կամ հաշվապահության ոլորտներում պարտադիր է - Համակարգչային ծրագրերի իմացություն ՀԾ, MS Օffice, E-invoicing ծրագրերի իմացությունը պարտադիր է -Աշխատանքային փորձը պարտադիր է - Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, պատասխանատվության բարձր զգացում, թիմում աշխատելու հմտություն, համագործակցելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, վճռականություն, խնդիրներ լուծելու ունակություն Այլ՝ -Աշխատանքային ժամերը ՝ երկուշաբթի-ուրբաթ 10:00-18:00, շաբաթ՝ 11:00-14:00 -25-30տ. իգական սեռի ներկայացուցիչ Եթե Ձեր տվյալները համապատասխանում են թափուր պաշտոնի պահանջներին, խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին՝ jakshin-llc@#####` նամակի թեմա դաշտում նշելով պաշտոնի անվանումը:
    01/12/2017